BHFH is er nog steeds gelukkigquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:36 schreef SolidArt het volgende:
En Bhfh en speedfreeksh, die gasten zaten hier toch ook altijd te blaten?
Ten tijde van de laatste meet is ie terug geweestquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:58 schreef popolon het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat ie al een jaar met een nieuw account post he?
speedfreakssj post nog geregeld in ieder gevalquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:36 schreef SolidArt het volgende:
En Bhfh en speedfreeksh, die gasten zaten hier toch ook altijd te blaten?
Sinds wanneer is dat een gemist net als Braun?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:17 schreef MaRySe het volgende:
boebiedoe
Ja!!!quote:
Ik mis hemquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:40 schreef renz0r het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een gemist net als Braun?![]()
whahahahahahahahaquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:25 schreef Dark_Killah het volgende:
Ben ik dan de eerste die even moet verwijzen naar Ryan3 & Stali hun avontuurtje waar zoveel mensen zijn ingestonken (incl. me). Ik had wel verwacht dat iemand anders dat ff zo doen hoor.
Wijlen X-Rayquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Waar is hond X-ray gebleven? Ik heb altijd het idee gehad dat hij doorpostte onder een kloon. Hij was mijn grootste natuurlijke vijand op foK! totdat poedel c.q. aasgier akkkersloot ten tonele kwam²
Vrouwen met karpers ofzoquote:Op vrijdag 3 juni 2005 01:04 schreef MUUS het volgende:
Kikkerlikker en zijn briljante topics over o.a. vrouwen met petten.
Hagelslag.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:26 schreef renz0r het volgende:
Wlke fokker was nou overleden? of meerdere kan ook?
nog een met een moeilijke nick......quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Hagelslag.
Misschien ook nog andere, ik weet alleen deze. Interessante user was dat.
dats ruis tochquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:57 schreef idiotforaliving het volgende:
Purplepaashaas?
En wat is er toch met Ouagadougou en Ratecaver gebeurd?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:53 schreef Toeps het volgende:
Volgens mij zitten achter al deze namen echt maximaal 10 mensen of zo.
Die haaahaha, da's trouwens Reduc, op te maken uit
Wheeehe mijn foto was gisteren op jensen
Swami en Croupouque zijn ook dezelfde, al heeft die vast weer een nieuwe naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |