Dat is echt een verschrikkelijk grappig topic.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:41 schreef WebForce het volgende:
Vrouwen met karpers ofzo![]()
![]()
!
!
Edit: meiden met een karper
Prachtig!!!
Hij heeft natuurlijk een kind gekregen, denk dat ie sinds toen niet zoveel tijd meer heeft voor fok.quote:
Soms hebben mensen het irl te druk met komen dat ze geen tijd meer voor hebben voor FOK!quote:
Otaku-San (koolmonoxide vergiftiging in zijn woning)quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:26 schreef renz0r het volgende:
Wlke fokker was nou overleden? of meerdere kan ook?
Die heeft een vriendin en het veelste druk met komen en bijkomen .quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:45 schreef Herald het volgende:
doet me ineens denken aan speedcore/crackmonkey
Ik leef nog hoor, EnjoyYourRabbitquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:26 schreef EnjoyYourRabbit het volgende:
Okay, komt-ie.
SuperUli, TanteTil, Ro-C, Haaahaha, Whaxx, Niwa, Swami, Piro, Plantenbak, Ype, Tallman, Knokkels, Farzin, Pjederdy, meaple_leaf, Othersite, dj-ango en Tizmo...
Ja de een mis je natuurlijk meer dan de ander.
Swami leeft nog hoor, schattebout. En hoe!quote:
Wauw, je bent er nog, te gek manquote:Op zondag 5 juni 2005 21:29 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
[..]
Swami leeft nog hoor, schattebout. En hoe!
Well duh. Poept een beer in het bos?quote:Op zondag 5 juni 2005 22:14 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Wauw, je bent er nog, te gek man
Maar ben je nou een neger?
Wel, potdeurie! Helemaal hip!quote:Op zondag 5 juni 2005 21:29 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
[..]
Swami leeft nog hoor, schattebout. En hoe!
Ja! Joker! Die mis ikquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:25 schreef nikky het volgende:
En what about joker1977?
jaquote:Op woensdag 21 september 2005 12:52 schreef HeatWave het volgende:
Tessje is alive and kicking heb ik vernomen.
Vrouwen die vast zitten met hun auto in de modderquote:Op vrijdag 3 juni 2005 01:04 schreef MUUS het volgende:
.
Kikkerlikker en zijn briljante topics over o.a. vrouwen met petten.
Poncho ? ken ik nietquote:Op woensdag 21 september 2005 14:40 schreef Manneke_Pils het volgende:
Tessje is nu toch Poncho?
En MUUS heb ik ook al een lange tijd niet meer gezien...
Jezus jij bent echt een randmongool, Tessje Missenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:40 schreef renz0r het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een gemist net als Braun?![]()
nja, op internet is ze een stuk minder in-het-oog-springend dan irlquote:Op donderdag 22 september 2005 01:27 schreef BlueEyed het volgende:
MUUS vind ik t meest opvallend, verder idd Emmykuh oid, was altijd zeer nadrukkelijk aanwezigen Tessje uiteraard, wiens kloon ik nog niet heb kunnen ontmaskeren
Wat zij zegt! En hoe heet ze, met d'r reptilliansquote:
In dat geval mag je in je handen klappen!quote:Op donderdag 22 september 2005 01:39 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
nja, op internet is ze een stuk minder in-het-oog-springend dan irl
Geweldige kloon inderdaadquote:
nou, zo leuk is dat anders niet .quote:Op donderdag 22 september 2005 01:53 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
In dat geval mag je in je handen klappen!![]()
Dat je er vanaf bent bedoelde ik!quote:Op donderdag 22 september 2005 02:49 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
nou, zo leuk is dat anders niet .
Samen met Vision (een maat van hem geloof ik). Na de verdwijning van Vision nog even contact met Vision gehad per e-mail. Hij is toen afgezet als moderator maar sindsdien nooit meer wat van hem vernomen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:15 schreef jimjim1983 het volgende:
maar TonyMontana67 (oid) ging ooit weg en kwam helaas nooit meer terug.
haha, o zoquote:Op donderdag 22 september 2005 02:51 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Dat je er vanaf bent bedoelde ik!
of lig ik alweer achter?![]()
Wordt idd hoog tijd zo te lezen!quote:Op donderdag 22 september 2005 03:00 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
haha, o zo
Weet niet of je achter ligt... weet niet eens of ikzelf wel upto date ben.
Weet wel dat ik slaap tekort kom.
die is er nog steeds..quote:Op donderdag 22 september 2005 01:27 schreef BlueEyed het volgende:
Emmykuh oid,
die is weg helaasquote:Op donderdag 22 september 2005 00:44 schreef zalmsalade het volgende:
waar is muus?
Dat is duidelijk! Maar waar is ze heen?!quote:
TM67 komt nog wel steevast op de VBL-meetsquote:Op donderdag 22 september 2005 02:58 schreef teknomist het volgende:
[..]
Samen met Vision (een maat van hem geloof ik). Na de verdwijning van Vision nog even contact met Vision gehad per e-mail. Hij is toen afgezet als moderator maar sindsdien nooit meer wat van hem vernomen.
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op donderdag 22 september 2005 15:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is duidelijk! Maar waar is ze heen?!
http://forum.fok.nl/topic/738567/4/50#30212353quote:Op donderdag 22 september 2005 15:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is duidelijk! Maar waar is ze heen?!
die verdween toch niet in het niets. Die had nog een mooi afscheidstopique geopendquote:
Wie?quote:Op donderdag 22 september 2005 17:06 schreef papillonsquadron het volgende:
Papillonsquadron heeft ook al een tijd niet meer van zich laten horen *snotter*
Weet iemand iets?
Qweaquote:Op maandag 26 september 2005 09:38 schreef Zwaardvis het volgende:
Die ene stalker..Qwea ofzo. Die heb ik ook al in geen tijden gezien.
Net als PR en dagla
Ik hou nog steeds van je hoorquote:Op maandag 26 september 2005 09:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Het zegt toch genoeg dat X-Ray's naam nog steeds rond doolt op FoK!. Die man heeft volgens mij al een jaar of langer niet meer gepost, maar iedereen kent hem nog. Rare gast, weinig respect kon hij voor mij opbrengen, het is inderdaad raar dat er mensen zijn die mij niet respecteren.²
miss-amara ging onder een kloon verder en onder die kloon zie ik haar heel af en toe nog posten..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:25 schreef nikky het volgende:
En hahahaa zie ik ook te weinig.
Miss-amara waar is die eig?
En what about joker1977?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |