Samen met Vision (een maat van hem geloof ik). Na de verdwijning van Vision nog even contact met Vision gehad per e-mail. Hij is toen afgezet als moderator maar sindsdien nooit meer wat van hem vernomen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:15 schreef jimjim1983 het volgende:
maar TonyMontana67 (oid) ging ooit weg en kwam helaas nooit meer terug.
haha, o zoquote:Op donderdag 22 september 2005 02:51 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Dat je er vanaf bent bedoelde ik!
of lig ik alweer achter?![]()
Wordt idd hoog tijd zo te lezen!quote:Op donderdag 22 september 2005 03:00 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
haha, o zo
Weet niet of je achter ligt... weet niet eens of ikzelf wel upto date ben.
Weet wel dat ik slaap tekort kom.
die is er nog steeds..quote:Op donderdag 22 september 2005 01:27 schreef BlueEyed het volgende:
Emmykuh oid,
die is weg helaasquote:Op donderdag 22 september 2005 00:44 schreef zalmsalade het volgende:
waar is muus?
Dat is duidelijk! Maar waar is ze heen?!quote:
TM67 komt nog wel steevast op de VBL-meetsquote:Op donderdag 22 september 2005 02:58 schreef teknomist het volgende:
[..]
Samen met Vision (een maat van hem geloof ik). Na de verdwijning van Vision nog even contact met Vision gehad per e-mail. Hij is toen afgezet als moderator maar sindsdien nooit meer wat van hem vernomen.
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op donderdag 22 september 2005 15:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is duidelijk! Maar waar is ze heen?!
http://forum.fok.nl/topic/738567/4/50#30212353quote:Op donderdag 22 september 2005 15:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is duidelijk! Maar waar is ze heen?!
die verdween toch niet in het niets. Die had nog een mooi afscheidstopique geopendquote:
Wie?quote:Op donderdag 22 september 2005 17:06 schreef papillonsquadron het volgende:
Papillonsquadron heeft ook al een tijd niet meer van zich laten horen *snotter*
Weet iemand iets?
Qweaquote:Op maandag 26 september 2005 09:38 schreef Zwaardvis het volgende:
Die ene stalker..Qwea ofzo. Die heb ik ook al in geen tijden gezien.
Net als PR en dagla
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |