quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
Swami_Twelvinchalami
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zul je net zien, heb ik dit gepost, zie ik weer een zeer recente post van haar...quote:Op zondag 17 december 2006 00:35 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Brennie, of heeft ze inmiddels een andere nick waar ik niets van af weet oid?
Of heb ik weer van alles gemist?![]()
Never mind, onlangs een pm van hem ontvangen. Die zit met zijn blote reet tussen de palmbomen.quote:Op zondag 17 december 2006 01:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
APK sinds kort foetsie, volgens mij ging die naar Ierland. Hij krijgt nog 10 pleuro van me.![]()
Die heb ik ook allang niet meer gezien. Ook op MSN niet, waar ze vroeger toch ook nog wel eens online wasquote:Op zondag 17 december 2006 00:35 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Brennie, of heeft ze inmiddels een andere nick waar ik niets van af weet oid?
Of heb ik weer van alles gemist?![]()
Hier dusquote:Op maandag 18 december 2006 12:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Die heb ik ook allang niet meer gezien. Ook op MSN niet, waar ze vroeger toch ook nog wel eens online was
Wie?quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:51 schreef Q. het volgende:
QyRoZ. Hij was okay.
Ban of Baanquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Meestal hebebn ze dan een ban![]()
Heb ik die laatst niet nog zien posten?quote:Op dinsdag 19 december 2006 02:30 schreef Lamon het volgende:
De doodgaan topics zijn al genoeg uitgemelkt, dus die users laat ik achterwege.
Maar van de nog levende users;
Xenia
Allemaal hun account aan de wilgen gehangen, min of meer. Zo gaat het.
Nee, je hebt xennia gezien.quote:Op dinsdag 19 december 2006 07:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb ik die laatst niet nog zien posten?
Dat vond ik echt een vervelend persoon.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:41 schreef RealZeus het volgende:
Was Lupa-Solitaria al genoemd eik?
Dood, toch?quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:34 schreef Rens_Wilders het volgende:
Waar is Lotte eigenlijk?
Je bedoelt Yvonne en ze is een admin, tegenwoordig post ze heel veel achter de schermen maar ze is nog actief hoor. http://forum.fok.nl/user/history/2589quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:52 schreef zoalshetis het volgende:
weet iemand waar die mod, kom hoe heet ze nou, gebleven is iets met yvonnen of zo?
geestig. ik dacht dat ze allang niet meer fokte. nou ja, als jullie haar zien doe dan de groetenquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je bedoelt Yvonne en ze is een admin, tegenwoordig post ze heel veel achter de schermen maar ze is nog actief hoor. http://forum.fok.nl/user/history/2589
Hoi Tiemiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |