TM67 leeft hoorquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:15 schreef jimjim1983 het volgende:
ontvoerd door de overheid nadat ze een complot theorie postte hier op fok.nee ken haar niet, maar TonyMontana67 (oid) ging ooit weg en kwam helaas nooit meer terug.
Hij loopt nog wel rond op deze aardklootquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:15 schreef jimjim1983 het volgende:
nee ken haar niet, maar TonyMontana67 (oid) ging ooit weg en kwam helaas nooit meer terug.
Was dat niet een kloon van Prescilla?quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:22 schreef Draaitafeltje het volgende:
Dikke. Die gast zat altijd in de slowchat topics en hij had echt een smerige avatar![]()
en de meest verpauperde mensen, zoals DP of tielemans (die gast is echt gestoord)quote:
Baukelquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:25 schreef Captain_Chaos het volgende:
Baukel waar ben je ! ?
Knipper met je ogen als je me hoort zodat we weten dat het goed met je gaat !
quote:newbie![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:48 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
![]()
het is maar de meest legendarische fokker ooit
Nou.... daar valt over te twisten.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:48 schreef jimjim1983 het volgende:
![]()
het is maar de meest legendarische fokker ooit
noem 1 user die meer geniale topics heeft geopend dan BHFH.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou.... daar valt over te twisten.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:51 schreef Asics het volgende:
BRAUN (met die baard) zie ik ook nooit meer
Kikkerlikker!quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:50 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
noem 1 user die meer geniale topics heeft geopend dan BHFH.
jij mag ook zandman
Bron: Verzameltopic voor Kikkerlikker quotesquote:he ik ben kikkerlikker ik vind het tofste op fok filosofie over bevorbeeld god of het opwenbaar vervoer nou dat was het effe
shadow 18 heb je je gevoel voro humor gratis bij een pakkie boter gekrege je ben de 82e vandaag he he
entfermidabel denk je ook dat keutels van gaste die weinig schete laten beter drijven om dat dei lucht dan in de stront gaat zitte
ik heb gene zin om het heele verhaal te leze maar af gaande op de titel zeg ik jammer joh
Kikkerlikker heerscht!quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:52 schreef Shirley het volgende:
[..]
Kikkerlikker!
[..]
Bron: Verzameltopic voor Kikkerlikker quotes
quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:55 schreef heijx het volgende:
[..]
Kikkerlikker heerscht!![]()
Maar goed, dat is mijn menign.
Waar dan?quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:52 schreef Salvad0R het volgende:
ik weet waar tessje is gebleven.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:52 schreef Shirley het volgende:
[..]
Kikkerlikker!
[..]
Bron: Verzameltopic voor Kikkerlikker quotes
quote:denk je ook dat keutels van gaste die weinig schete laten beter drijven om dat dei lucht dan in de stront gaat zitte
Ze dient nu als politiebusje.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:52 schreef Salvad0R het volgende:
ik weet waar tessje is gebleven.
Je gaat me toch niet vertellen dat ie al een jaar met een nieuw account post he?quote:
Zeker wel.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:57 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]die kende ik nog niet eens.
maar nobody beats the BHFH![]()
Die zit op Crapforumquote:
Idiootquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:50 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
noem 1 user die meer geniale topics heeft geopend dan BHFH.
jij mag ook zandman
quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:11 schreef Youssef het volgende:
[..]
Idioot
Is Tessje dat op die foto hierboven?
Gaan we dan voor een link?quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:18 schreef buzzer het volgende:
Geen pics van users plaatsen hier
Ludo ook al een hele tijd niet meer gezien helaas
Nee, anders had ik je wel gequoot.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:52 schreef Kale het volgende:
Is deze smilie voor mijn vraag Arcee? Machiel was toch niet een van je klonen he?![]()
nee, die heb ik inderdaad ook heeeel lang al niet meer gezien op het forum.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:29 schreef Kale het volgende:
Ik heb Machiel ook al heel erg lang niet gezien, wat is er met hem gebeurd?
Ik zag je al niet meer, maar je hebt een andere ava zie ik.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:54 schreef Megumi het volgende:
Baukel mis ik.
Dat heb ik me ook tijden afgevraagd ja.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:29 schreef Kale het volgende:
Ik heb Machiel ook al heel erg lang niet gezien, wat is er met hem gebeurd?
Afgekickt, naar eigen zeggen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:58 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Dat heb ik me ook tijden afgevraagd ja.
Hij had zijn mond open en daarin zat een quiche.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:22 schreef Draaitafeltje het volgende:
Dikke. Die gast zat altijd in de slowchat topics en hij had echt een smerige avatar![]()
De verbouwing van hun douche/wc was erg vermakelijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 01:04 schreef MUUS het volgende:
-knip-
Furby en Vleermuis met hun euh... bijdrages.
Je bedoelt FA Lucille?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:09 schreef mschol het volgende:
eff denken wie was dat ook al weer...
lucille, de DIG mod
Idd. Tonyquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:15 schreef jimjim1983 het volgende:
ontvoerd door de overheid nadat ze een complot theorie postte hier op fok.nee ken haar niet, maar TonyMontana67 (oid) ging ooit weg en kwam helaas nooit meer terug.
ik weet het nog steeds nietquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:28 schreef Frollo het volgende:
Kikkerlikker inderdaad.
In zijn hoogtijdagen wist zo'n beetje heel Fok! van wie het een kloon was, behalve ik
Ik dus ook nog steeds niet, maar ik ben ook slecht in het herkennen van klonen.quote:
Ja..good old kikkerlikker...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:32 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik dus ook nog steeds niet, maar ik ben ook slecht in het herkennen van klonen.
Mooiste van Kikkerlikker was dat ie er meteen bovenop zat als iemand anders ook maar één komma verkeerd had getypt
BHFH is er nog steeds gelukkigquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:36 schreef SolidArt het volgende:
En Bhfh en speedfreeksh, die gasten zaten hier toch ook altijd te blaten?
Ten tijde van de laatste meet is ie terug geweestquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:58 schreef popolon het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat ie al een jaar met een nieuw account post he?
speedfreakssj post nog geregeld in ieder gevalquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:36 schreef SolidArt het volgende:
En Bhfh en speedfreeksh, die gasten zaten hier toch ook altijd te blaten?
Sinds wanneer is dat een gemist net als Braun?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:17 schreef MaRySe het volgende:
boebiedoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |