Je bent gequote, voel je je nu niet erg speciaal?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:10 schreef miss_bleu het volgende:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?s=6c080098562332d17946827ce89eb3fc&threadid=1187177
Neen, hoogstens een tikje op de schouder.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:12 schreef Ruis het volgende:
ik heb t gelezen, waar word Fok! afgezeken dan?
Ik weenquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:13 schreef cerror het volgende:
[..]
Neen, hoogstens een tikje op de schouder.
ja onwijs!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je bent gequote, voel je je nu niet erg speciaal?
* Zwaait naar scholiertjes die eigenlijk huiswerk moeten maken.
komt omdat er hier meer kanslozen zijn dan daarquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:14 schreef Dagonet het volgende:
Ze posten daar wel traag hoor, dit topic is al groter dan dat topic zo ongeveer..
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:12 schreef MUUS het volgende:
Ze zijn jaloers op onze neuklijst. Wat schattig..
Maak je geen zorgen, liefjes, ook jullie zullen ooit eens gaan neuken..
quote:'Ik vind het een raar forum, en ik zie er weinig serieuze posts
Fok! is raar omdat er een hoge concentratie werkloze mensen rondhangt, huisvrouwen die sexdates zoeken en mensen die zich bovenal beter voelen dan de rest. Buiten dat is er een Fok! Sex-boom, waarin misschien wel 300 fokkers staan die met elkaar hebben geneukt, en de onderlinge relaties tussen die mensen, een soort wie-neukt-wie dus.'
Lief.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:16 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
briljant he!toch blij dat radiostations en TV ons wel een bron vinden
Wat blaat jij toch altijd gezellig.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:20 schreef RM-rf het volgende:
Natuurlijk hebben de mensen op scholieren.com volledig gelijk over Fok!-forum ... enkel is het een soort van treurig dat het kritiek is die van 'vaste bezoekers van scholieren.com' komt...
Klinkt een beetje alsof onderling geroddel en gekijf tussen de ritme- en blazersectie van de Josti-band .. imho...
Misschien dat Fitnesboy er een dieslekties woordje over zou kunnen meespreken....
Rellen in hun boekje is gewoon heel veel foei roepen o.i.d.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:19 schreef miss_bleu het volgende:
Kan er alleen maar om lachen, dit valt idd 100% mee. Rellen kunnen ze al niet
quote:'Ik vind het een raar forum, en ik zie er weinig serieuze posts :s
Fok! is raar omdat er een hoge concentratie werkloze mensen rondhangt, huisvrouwen die sexdates zoeken en mensen die zich bovenal beter voelen dan de rest. Buiten dat is er een Fok! Sex-boom, waarin misschien wel 300 fokkers staan die met elkaar hebben geneukt, en de onderlinge relaties tussen die mensen, een soort wie-neukt-wie dus.
scholieren dude scholierenquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:23 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ze hebben blijkbaar wel gelijk et zijn een stelletje werkloze en huisvrouwen hierzo. Als een topic midden op de woensdag zo snel loopt. Maarre ik ga dus werken nu
Ja, dat vroeg ik me ook af...quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:09 schreef Frollo het volgende:
Is dat al afzeiken tegenwoordig?
En dat zegt iemand van net 18quote:MUUS (Moderator) - woensdag 25 mei 2005 @ 14:12
Folter-Mod
Ze zijn jaloers op onze neuklijst. Wat schattig. .
Maak je geen zorgen, liefjes, ook jullie zullen ooit eens gaan neuken.
quote:gepost op 25-05-2005 @ 14:25
--------------------------------------------------------------------------------
volgens mij achten ze ons nog lager als tweakers
quote:gepost op 25-05-2005 @ 14:25
--------------------------------------------------------------------------------
quote:
bumhug schreef op 25-05-2005 @ 14:25 :
volgens mij achten ze ons nog lager als tweakers
'dan'.
Avonddienst helpt ook hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:23 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ze hebben blijkbaar wel gelijk et zijn een stelletje werkloze en huisvrouwen hierzo. Als een topic midden op de woensdag zo snel loopt. Maarre ik ga dus werken nu
Hij leest vast mee dus ik help hem even op wegquote:
ik vind het eerder dolkomischquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:28 schreef TrenTs het volgende:
Dit doet mijn hart bloeden.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:29 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik vind het eerder dolkomisch
Het geeft ook niet, het is een fase waar je doorheen moet
Scholieren.comquote:sar·cas·me (het ~)
1 bittere, bijtende spot
Why not?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:39 schreef ThE_ED het volgende:
Nou, soms zie je 's avonds op fok wel ' nieuws' staan dat de hele dag al op 1001 andere sites heeft gestaan. Dan vraag ik me soms ook af op welke stapel dat heeft gelegen. (Of onder liever gezegd.)
Maar scholieren.com
Komnou, moet je kritiek van hen serieus nemen?![]()
Hee, blauwe taartquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:34 schreef miss_bleu het volgende:shit dat duurde wel 2 minuten dat bericht! ga meteen trappen!
gelukkig is de automatische nieuwtracker van novum trager
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:34 schreef TrenTs het volgende:
[..]
[..]
Scholieren.comIk kwam daar alleen om werk te jatten eigenlijk.
Ze hebben 'm gebanned.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:20 schreef RM-rf het volgende:
Misschien dat Fitnesboy er een dieslekties woordje over zou kunnen meespreken....
precies, en allebei blijquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:40 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hee, blauwe taart
[ontopic]
Magoed, als de kids daar tevreden zijn over hun forum, dan is dat toch prima? En dat afzeiken... tsja, mijn oma is nog gemener, dus waar wordt mijn pis niet lauw van.
Zij daar, wij hier. Opgelost.
V.
die denkt ook belangrijk te zijnquote:Aine
19V - Lid
gepost op 25-05-2005 @ 14:40
quote:
Aine schreef op 25-05-2005 @ 14:31 :
Die miss_bleu kan niet eens normaal quoten van ons forum
Dan nog commentaar hebben op het feit dat ik er niet meteen op reageer Ik heb wel wat beters te doen dan de hele tijd dat topic daar in de gaten te houden, zo af en toe kijken is meer dan voldoende.
Ooit de Metro gelezen? Die flikken het om nieuws van 3 weken geleden groot op de voorpagina te zetten.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:39 schreef ThE_ED het volgende:
Nou, soms zie je 's avonds op fok wel ' nieuws' staan dat de hele dag al op 1001 andere sites heeft gestaan. Dan vraag ik me soms ook af op welke stapel dat heeft gelegen. (Of onder liever gezegd.)
Maar scholieren.com
Komnou, moet je kritiek van hen serieus nemen?![]()
Ze bannen iedereen met eigen inbreng.quote:
Achja, papieren kranten brengen sowieso vaak nieuws dat al is uitgemolken op internet, dus die neem ik niet eens mee in de vergelijkingquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:42 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ooit de Metro gelezen? Die flikken het om nieuws van 3 weken geleden groot op de voorpagina te zetten.
Ik denk dat daar snel korte metten mee gemaakt zouden worden.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:41 schreef buzzer het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
weetje, ergens moet je nog blij zijn dat dat forum bestaat, anders had je ze allemaal hier
Dat papier een vertraging heeft is te snappen, maar 3 weken vind ik toch eigenlijk te gek om los te lopen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:43 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Achja, papieren kranten brengen sowieso vaak nieuws dat al is uitgemolken op internet, dus die neem ik niet eens mee in de vergelijking
Hè ja...quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:44 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
zullen we ze uitdagen voor een lekker potje rammen?
Die "V" staat vast voor "vrouw".quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:42 schreef miss_bleu het volgende:
die denkt ook belangrijk te zijn![]()
toch mooi dat ik het niet over hem had
ok wat dacht je van een verhouding 1:5. 1 fokker en 5 scholieren?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:45 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hè ja...
Jezus, mensen... zullen we mensen van ons eigen formaat nemen?
V.
Machiavelli hapte altijd zo leuk op Fitnesboy.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:42 schreef Kwisatz_Haderich het volgende:
Ze bannen iedereen met eigen inbreng.Machiavelli, Evito, Flem enz. enz.
bekvechten is al stomzinnig genoegquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:44 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
zullen we ze uitdagen voor een lekker potje rammen? ergens langs de snelweg op een grasveld ofzo? o nee brommers mogen niet de snelweg op
Ik ben kleiner dan jij.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:45 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hè ja...
Jezus, mensen... zullen we mensen van ons eigen formaat nemen?
V.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:47 schreef nietzman het volgende:
[..]
Machiavelli hapte altijd zo leuk op Fitnesboy..
Godverdomme, de rotzakken .....quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:16 schreef miss_bleu het volgende:
quote:op fok daar situh nog meer van die sssukels want ik vroeg daar ook eensss van hoi hoe moet je je vektra vet goed tunen maar toen zeiden ze van slotje en rmtf ofzo
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:45 schreef ramsesii het volgende:
hey claudia, hoe is het:D
Is dat Danny in je usericon?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:53 schreef ChrisJX het volgende:
Sinds wanneer heeft die site een forumVroegah had je er nog gewoon uittreksels *zucht*
Ze hebben ook een FF, WGR en VADe toeval
stormfront geloof ik ook.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Poepoe, ik geloof dat ik al eerder zoiets heb gezien; of was dat nu met een ander forum?![]()
Beide zijn goede sites, op hun eigen gebied.
uhm ja, maar jij loopt me altijd straal voorbijquote:
is da zoquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:58 schreef ramsesii het volgende:
[..]
uhm ja, maar jij loopt me altijd straal voorbij
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:54 schreef Fitnessboy het volgende:
[..]
ja soo gaat dad hier julie kunen nooid normaal deon
nou ja eerst niet, maar later ging je niet meer reagerenquote:
S.com heeft een vrij grote studentenpopulatie.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:02 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
En dan na hun examens bij Fok! komen aankloppen omdat ze op scholieren.com niet meer welkom zijn!
Ik dacht dat in die regionen dat een absolute Pro is, sex met een oudere vrouw, die zelfs al kinderen heeft ...quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:00 schreef MUUS het volgende:
Vertel ik hem nu dat ik ouder ben en een kind heb of later?
Hmm, die begint ook steeds meer te leiden het eigen succes, de meerderheid der users zijn voornamelijk fakers of kloontjes...quote:
Hoi, ik verdien dan wel mijn geld in de journalistiek, toch ben ik een amateurquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:16 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Dat dan weer welquote:zitten een hoop rechts-populistische apen en ander kansloos volk
Nee, Fitnesboy vroeg een nickchange omdat er een tikfout in zijn naam stond.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:04 schreef RM-rf het volgende:
Heeft die daar al eens een nickchange aangevraagd, omdat hij gehoord zou hebben dat het met de SS helemaal niet zo fout was als hij vroeger gedacht had ?
Toch lijkt het me af te raden om dan een dure onderbroek aan te trekken .. just-in-casequote:Op woensdag 25 mei 2005 15:07 schreef Kwisatz_Haderich het volgende:
Rollo Tomasi is behalve een grote lul ook nog eens meerderjarig.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:04 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ik dacht dat in die regionen dat een absolute Pro is, sex met een oudere vrouw, die zelfs al kinderen heeft ...
Enkel loopt ie dan altijd wel het risico dat zn vriendjes hem niet geloven en denken dat hij loopt op te scheppen ...
De truc is dan om een gedragen slip mee te jatten als 'bewijs'.
Dus oppassen op je ondergoed, of speciaal een heel goedkope afgeraggelde hema-slip aandoen als je sex met minderjarige jongens hebt ... (althans dat is mijn ervaring)
Zou hij vaker vrouwen aantrekken die gewoon een random naam uit een topic plukken dan?quote:en ze heeft een kind. waarom trek ik toch altijd van die types aan
Ik zou me kapot schamenquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:04 schreef Kwisatz_Haderich het volgende:
S.com heeft een vrij grote studentenpopulatie.
Voor jou is zelfs hier geen hoop.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:14 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
Maar ik hoor net op S.com dat je hier snel sexdates hebt, dus ik blijf hier maar even
Hoe wist je dat ik Mennuz was, rotzakquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:15 schreef Kwisatz_Haderich het volgende:
[..]
Voor jou is zelfs hier geen hoop.
Ja, dat zag ik inmiddels in het topicquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:14 schreef Nolius het volgende:
Ik heb er een account!!
Ik heb ooit met de beheerder zitten PM'en voor FOK!radio
The Force is with me.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:16 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[..]
Hoe wist je dat ik Mennuz was, rotzak
das naar voor je. Maandverbandje?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:19 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
Ik lurk niet
Trouwens, ik heb ook PMS
zie je welquote:
nee ik heb puur PMS, ik ben erg boosaardig omdat ik het er nooit vrolijk uit kan menstruerenquote:
Om je kwaliteitsposts zekerquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:13 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
Op S.com word ik gerespecteerd, en terecht!
ik heb in een ver grijs verleden nog eens met je gemaild zelfsquote:
Gadver, meerderjarig, dat neuk je toch niet! :|quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:07 schreef Kwisatz_Haderich het volgende:
Rollo Tomasi is behalve een grote lul ook nog eens meerderjarig.
Ja dat weet ik nog welquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:21 schreef ramsesii het volgende:
[..]
ik heb in een ver grijs verleden nog eens met je gemaild zelfs![]()
ik merk hetquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:22 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[..]
Ja.
En omdat ik een vrouwen-magneet ben!
Ben jij een forumbaasquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:22 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nog welNou moek je zeggen dat ik per dag 200/250 mail binnen krijg waar van 99% spam van frontpage@fok.nl en die 1% is mensen die klagen over hun ban op de FP
hell noquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:23 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ik merk het
miss_bleu zou jij sex met hem willen hebben ?
jaaa, maar ik was gewoon op de sociale tour... en jij ging me toen inneens negeren ofzoquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:22 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nog welNou moek je zeggen dat ik per dag 200/250 mail binnen krijg waar van 99% spam van frontpage@fok.nl en die 1% is mensen die klagen over hun ban op de FP
ow dat weet ik niet meerquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:23 schreef ramsesii het volgende:
[..]
jaaa, maar ik was gewoon op de sociale tour... en jij ging me toen inneens negeren ofzo
miss_bleu (Eindredactie Reviews) - woensdag 25 mei 2005 @ 15:23quote:
lol, je bent me helemaal vergeten he ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:25 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ow dat weet ik niet meer
[..]
miss_bleu (Eindredactie Reviews) - woensdag 25 mei 2005 @ 15:23
Danny krijgt iets meer dan 200/250 mailtjes per dag
vergeet wel meerquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:26 schreef ramsesii het volgende:
[..]
lol, je bent me helemaal vergeten he ???
phoeeee... ik heb jou lieve gezichtje nooit kunnen vergetenquote:
* Vaal ignores ignorancequote:Op woensdag 25 mei 2005 15:24 schreef Vaal het volgende:
Ons forum én onze frontpage zijn iig degelijk geprogrammeerd en worden onderhouden door bekwame mensen die méér verstand hebben van PC's dan alleen patience. Daar kunnen jullie nog een puntje aan zuigen, noobs.
Hebben ze wel een database die dat aankan?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:26 schreef miss_bleu het volgende:
Hmm misschien wil scholieren.com kasta wel overkopen incl alle klonen !
Hey, beroof Fok! niet van 10 % van z'n populatie, ok?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:26 schreef miss_bleu het volgende:
Hmm misschien wil scholieren.com kasta wel overkopen incl alle klonen !
Is hij joods met een lul van 25 cm?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:28 schreef ChrisJX het volgende:
Zou BHFH daar al wat scholiertjes gescoord hebben
hebben ze wel een internetlijn die zoveel kloontjes tegelijk aankan. Of serverquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hebben ze wel een database die dat aankan?.
Whehehehehehe.quote:Minpunt Fok.nl: Niemand wil met me naar bed
Minpunt s.com: Niemand wil met me naar bed
Ze willen sex met je daarquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:30 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
hebben ze wel een internetlijn die zoveel kloontjes tegelijk aankan. Of server
Jongens van 12 hebben over het algemeen nog geen sterk ontwikkelde seksuele gedragskenmerken.quote:
Iedereen die op scholieren.com post, een heleboel Fok!kers en de hond van de buren.quote:
Oh, leerlingen.com. Daar kan ik ook best mee in de war zitten... Kan al die huppelsites niet uit elkaar houden hoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:31 schreef Vaal het volgende:
Vroeger relden we met leerlingen.com, nu met Fok! Je kunt het een zekere vooruitgang noemen
Jij kent me al, zie ikquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:31 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
Nolius heeft een uitkering en tijd over merken we maar weer
We krijgen nog eens stijlquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:31 schreef Vaal het volgende:
Vroeger relden we met leerlingen.com, nu met Fok! Je kunt het een zekere vooruitgang noemen
Lekker wel, maar je mag me nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:32 schreef MUUS het volgende:
[..]
Iedereen die op scholieren.com post, een heleboel Fok!kers en de hond van de buren..
Wat zij zegt.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:08 schreef miss_bleu het volgende:
tis scholieren.com maar. Naam van de URL zegt het al "puberige 15 jarige met teveel breezers op die hun hersenen aantasten"
deed niet meequote:Caroo
19V - Lid
gepost op 25-05-2005 @ 15:33
quote:
Middlefinger1 schreef op 25-05-2005 @ 15:11 :
Miss Bleu is een best sexy meid zo te zien kunnen de meiden nog wat van leren hierzo
ik heb anders de MissCampzone verkiezingen wel dik van haar gewonnen....
zou jij dan willen neuken met die kapteyn ? Ik vind hem zo zieligquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:33 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Hij is diegene die altijd naast je staat bij de sociale dienst
Ja, forums zijn puur voor de sex!quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
Whehehehehehe..
Agossie, Kapiteintje toch...
quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:36 schreef Paxlie het volgende:
[..]
zou jij dan willen neuken met die kapteyn ? Ik vind hem zo zielig
Heatwave anders? Die jongen heeft echt sex nodig
quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:35 schreef MUUS het volgende:
Jaja, je lul in een kaasfondue. We zien het allemaal.
Carry on.
Caroo.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:35 schreef miss_bleu het volgende:
Briljant mijn stage fotos van 3 jaar terug op scholieren.com![]()
[..]
deed niet mee![]()
zeg dat tegen haarquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:38 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[..]
Caroo.
Ja, die kennen we
Miss Kampfzone is anders niet iets om trots op te zijn
dat betekent dat 50000 zweterige nerds masturberen terwijl ze aan jou denken
quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:36 schreef Paxlie het volgende:
zou jij dan willen neuken met die kapteyn ? Ik vind hem zo zielig
Je bent nu net een dyslect die de hele wereld gaat vertellen dat je de enige bent die kan spellenquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:39 schreef miss_bleu het volgende:
ej trouwens! wel te zielig voor woorden dat hun me nick wel goed kunnen schrijven en de meeste mongolen hier niet
Je Simpelheid is aandoenlijkquote:
Toen ik nog een blij scholiertje was, kón je niet eens een account aanmakenquote:
ga lekker op scholieren.com spelenquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:40 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[..]
Je bent nu net een dyslect die de hele wereld gaat vertellen dat je de enige bent die kan spellen
niet overdrijven hèquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:31 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
dan heeft zelfs ONZ hier nog hoger niveau!
Gelukkig schrijf je zelf ook geweldig...quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:39 schreef miss_bleu het volgende:
ej trouwens! wel te zielig voor woorden dat hun me nick wel goed kunnen schrijven en de meeste mongolen hier niet
quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:40 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[..]
Je bent nu net een dyslect die de hele wereld gaat vertellen dat je de enige bent die kan spellen
krijg je als je nepsmilies daar gebruiktquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:42 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
op :mad:
Niet zo arrogant he?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:41 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ga lekker op scholieren.com spelen
quote:
Kreeg ook meteen een bericht dat er nog een PM uit april 2004 voor me stondquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:14 schreef Nolius het volgende:
Ik heb er een account!!
Ik heb ooit met de beheerder zitten PM'en voor FOK!radio
Jij schavuitquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:41 schreef Nolius het volgende:
Best leuk om een beetje te baggeren daar als je niks te doen hebt
Jah watquote:
Trek het je niet aan, das niet persoonlijkquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:42 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
En ik begin te geloven dat alle vrouwen preutse teven zijn, bedoel, scholieren.com waren nog maar 50000 leden die niet wouden neuken, nu keert Fok ook nog eens unaniem de vagina mijn richting op :mad:
Als we lekker met modder gaan gooienquote:
Daar kun je in Harry Potter mee betalenquote:
Nee, ook dat zijn Knut'squote:Op woensdag 25 mei 2005 15:45 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Daar kun je in Harry Potter mee betalen
Wat me eraan doet denken: staan er al sv's van HP op die site
Jij bent nog vrijgezel zekerquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:45 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
Nee, inderdaad, alle vrouwen zijn gewoon fascistische hoeren!
Niet meer.quote:
een boel Fok!kers hebben die afkeer waarschijnlijk ontwikkeld als ze in US door je op de vingers getikt werden, en de hond van de buren, die heeft een ver ontwikkeld dierlijk instinct voor dat soort zaken ...quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:32 schreef MUUS het volgende:
[..]
Iedereen die op scholieren.com post, een heleboel Fok!kers en de hond van de buren..
Nee jij bent lekker, gedrogeerd veenlijkquote:
Ik lees uiteraard de Nederlandse vertalingquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:46 schreef Knut het volgende:
Nee, ook dat zijn Knut's
En ik had deze nick al voor deel 1 uitkwam
Knutten danquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:48 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik lees uiteraard de Nederlandse vertaling
HERHALING:quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:48 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[..]
Nee jij bent lekker, gedrogeerd veenlijk
Nee, ik neuk wat in het rondquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:49 schreef Nolius het volgende:
[..]
HERHALING:
Jij hebt geen vriendin zeker
ideaal voer voor zo'n heikneuter als jij dus .quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:48 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[..]
kom eerst maar eens met een foto van jezelf voordat je over iemand anders begint te blaatenquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:48 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[..]
Tuukquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:50 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[..]
Nee, ik neuk wat in het rond![]()
![]()
Generaliserenquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:50 schreef Steve-O het volgende:
[..]
ideaal voer voor zo'n heikneuter als jij dus .
Zal je in tweeën scheuren met mn spunk houwitser!quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:50 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
kom eerst maar eens met een foto van jezelf voordat je over iemand anders begint te blaatengrootbek
quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:50 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
kom eerst maar eens met een foto van jezelf voordat je over iemand anders begint te blaatengrootbek
quote:deXios
M - Lid
gepost op 25-05-2005 @ 11:13
geinig forum, s.com is leuker/beter en minder BrEeZaHsLeTjEsSsSsZzZzZ
je snapt t wel
Nee zaanstad is lekker, palingneukerquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:50 schreef Steve-O het volgende:
[..]
ideaal voer voor zo'n heikneuter als jij dus .
Een friese altoquote:
Kan ik je voor aanklagen he, zionistisch zwijn :nono:quote:
Is lemmer een stad dan ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:53 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[..]
Nee zaanstad is lekker, palingneuker
wouw aandachtquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:52 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
![]()
![]()
damn die komt zo uit lort of the rings stappen ofzo
He, treknicht, beetje respectquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:53 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Een friese alto![]()
Wat krijgen we straks een friese gothic![]()
![]()
![]()
ik scholieren.com ook. Want de eigenaar is verandwoordelijke voor de content van zijn sitequote:Op woensdag 25 mei 2005 15:54 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[..]
Kan ik je voor aanklagen he, zionistisch zwijn :nono:
Ik kom uit Tilburg!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:53 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[..]
Nee zaanstad is lekker, palingneuker
Een kadaver/karkas met een enge ziekte ben ik nu al op scholieren. com, RM-rf. Oh, en ik ben een man.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:47 schreef RM-rf het volgende:
[..]
een boel Fok!kers hebben die afkeer waarschijnlijk ontwikkeld als ze in US door je op de vingers getikt werden, en de hond van de buren, die heeft een ver ontwikkeld dierlijk instinct voor dat soort zaken ...
Maar gebruikers op die scholieren-site, die je verder niet kennen, zouden hooguit af kunnen gaan op je uiterlijk, en dat ziet er nu net prima uit, en geeft zelfs een indruk van een 'lief meisje' ... die mensen hebben feitelijk geen enkele grond om enig argwaan te hebben over de 'mindere schone kanten' ....
Als daar iemand al als enige nadeel aangeeft 'bah , ze rookt'... is dat imho een duidelijk teken dat die persoon je echte slechte kanten niet kent... zoals die wel bekend zijn bij vele Fok!kers.., en de hond van de buren ....
reservebelgquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:55 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik kom uit Tilburg!!
Zeg daar ook eens iets keigrappigs over!!!
http://forum.scholieren.com/member.php?s=&action=getinfo&userid=13457quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:56 schreef nietzman het volgende:
Lemmer?
Daar zit ik vlakbij. Wie moet ik tandjes laten tuffen?
filmpje!quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:57 schreef Nolius het volgende:
[..]
http://forum.scholieren.com/member.php?s=&action=getinfo&userid=13457
Met foto's graag. Voor de weblog.
doe dat lekker zelf .. ik ga geen tere kinderzieltjes verpesten ... dacht dat kasta daar beter in was ... die heeft ook expliciet beeldmateriaal ervan vermoed ik, desnoods een grafische samenvatting van de hoofdpunten, welke dan later down te loaden isals MUUS-uittrekseltjequote:Op woensdag 25 mei 2005 15:55 schreef MUUS het volgende:
Vertel jij ze over mijn slechte kanten?. Scheelt ze weer een paar jaar uitzoeken...
quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:57 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[afbeelding]
Je vriendin Steve-O!
Moeilijk hè, zo'n forumquote:Mennuz schreef op [pl=17358545]25-05-2005 @ 15:57 [/pl]:
hebben die lui ook image tags?
quote:
Will do.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:57 schreef Nolius het volgende:
http://forum.scholieren.com/member.php?s=&action=getinfo&userid=13457
Met foto's graag. Voor de weblog.
[afbeelding]quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:57 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[afbeelding]
Je vriendin Steve-O!
KapteynSchuymaersch, hij heeft het over je...quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:04 schreef Xebrozius het volgende:
Ik zie scholieren.com als een soort van zwakzinnigen inrichten waar de rejects van Fok terecht kunnen. En dat is maar goed ook, want mensen met het down syndroom hebben ook recht op een plekje op internet.
Nu word je ook vast een kadaver/karkas met een enge ziekte genoemd, Xebro. Een vrouwelijk kadaver!quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:04 schreef Xebrozius het volgende:
Ik zie scholieren.com als een soort van zwakzinnigen inrichten waar de rejects van Fok terecht kunnen. En dat is maar goed ook, want mensen met het down syndroom hebben ook recht op een plekje op internet.
waarom doet mijn pc dat wel danquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:07 schreef Tha_T het volgende:
Djees, als ik refresh kan ik niet eens meer lezen waar ik wasHoeren-forum
Hahahaha, gaylordquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:00 schreef nietzman het volgende:
[..]
Will do.
Nu nog even het adres ritselen.
Ik vermaak me daar anders primaquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:09 schreef Darklight het volgende:
Tjongejonge, wat een kneuzen daar
Besteed gewoon geen aandacht aan die lui, anders gaan ze huilen enzo
Komt je moeder zo thuis dan?quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:10 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[..]
Hahahaha, gaylord
Wou je serieus tijd gaan steken om mensen van een ander forum z'n ass te kicken?
Ik wacht met smart om een wanker met een star wars t-shirt
Oh, daar ga ik vannacht echt nog wakker van liggenquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:06 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nu word je ook vast een kadaver/karkas met een enge ziekte genoemd, Xebro. Een vrouwelijk kadaver!
ken jij nietz nog nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:10 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[..]
Hahahaha, gaylord
Wou je serieus tijd gaan steken om mensen van een ander forum z'n ass te kicken?
Aldus iemand die vandaag niet de moeite heeft genomen om in de zon te zitten...quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:10 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[..]
Hahahaha, gaylord
Wat heb jij met moeders?quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:12 schreef MUUS het volgende:
Eerst had ik niks tegen ze, maar nu hebben ze Xebro overstuur gemaakt en daar word ik dan wel weer pissig van.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:13 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[..]
Wat heb jij met moeders?
Oedipus syndroom ofzo?
Het is een ongerechtte wereld...,quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:12 schreef MUUS het volgende:
Eerst had ik niks tegen ze, maar nu hebben ze Xebro overstuur gemaakt en daar word ik dan wel weer pissig van.
Aantal posts: 26265 (gemiddeld 26 per dag)quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:12 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Aldus iemand die vandaag niet de moeite heeft genomen om in de zon te zitten...
Treffend... Oedipus realiseerde zich dat hij het bed deelde met zijn moeder om zich vervolgens blind te maken.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:13 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[..]
Wat heb jij met moeders?
Oedipus syndroom ofzo?
--> *klik*quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:15 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[..]
Aantal posts: 26265 (gemiddeld 26 per dag)
I rest my case
http://forum.scholieren.com/showthread.php?s=&threadid=1187177quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:15 schreef HeatWave het volgende:
Aha, het echte flamen begint.
Fok vs The world, werd weer eens tijd.
Over een periode van meer dan 3 jaar... Stel je voor in die tijd had ik ook elke dag naar GTST kunnen kijken. Ja dan was ik een stuk beter af geweest. Drie jaar lang concequent GTST volgen en ik ben geestesdood of gemiddeld elke dag 26 posts plegen. Moeilijke beslissing zegquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:15 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[..]
Aantal posts: 26265 (gemiddeld 26 per dag)
I rest my case
Nah, de site opzich is wel aardig, voor dat soort mensen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:18 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Cool, zal ik die kansloze zooi even laten crashen?
mwah, moet zo weg, anders was ik wel ff mee gaan doenquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:18 schreef Nolius het volgende:
[..]
http://forum.scholieren.com/showthread.php?s=&threadid=1187177
Registreren is kan met een gratis adres![]()
Ik had Danny al gebeld dat we wel konden stoppenquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:19 schreef MUUS het volgende:
Dood aan FOK!
Nou nou, poe poe... ik ben zeer onder de indruk.
lol, dat vind ik dan wel weer echt zielig whaha, kleuterquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:18 schreef Finder_elf_towns het volgende:
vBulletinquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:18 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Je bent nog coulant...quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:23 schreef Xebrozius het volgende:
Maar dit geef ik een mager vijfje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |