S.com heeft een vrij grote studentenpopulatie.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:02 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
En dan na hun examens bij Fok! komen aankloppen omdat ze op scholieren.com niet meer welkom zijn!
Ik dacht dat in die regionen dat een absolute Pro is, sex met een oudere vrouw, die zelfs al kinderen heeft ...quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:00 schreef MUUS het volgende:
Vertel ik hem nu dat ik ouder ben en een kind heb of later?
Hmm, die begint ook steeds meer te leiden het eigen succes, de meerderheid der users zijn voornamelijk fakers of kloontjes...quote:
Hoi, ik verdien dan wel mijn geld in de journalistiek, toch ben ik een amateurquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:16 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
briljant he!toch blij dat radiostations en TV ons wel een bron vinden
Dat dan weer welquote:zitten een hoop rechts-populistische apen en ander kansloos volk
Nee, Fitnesboy vroeg een nickchange omdat er een tikfout in zijn naam stond.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:04 schreef RM-rf het volgende:
Heeft die daar al eens een nickchange aangevraagd, omdat hij gehoord zou hebben dat het met de SS helemaal niet zo fout was als hij vroeger gedacht had ?
Toch lijkt het me af te raden om dan een dure onderbroek aan te trekken .. just-in-casequote:Op woensdag 25 mei 2005 15:07 schreef Kwisatz_Haderich het volgende:
Rollo Tomasi is behalve een grote lul ook nog eens meerderjarig.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:04 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ik dacht dat in die regionen dat een absolute Pro is, sex met een oudere vrouw, die zelfs al kinderen heeft ...
Enkel loopt ie dan altijd wel het risico dat zn vriendjes hem niet geloven en denken dat hij loopt op te scheppen ...
De truc is dan om een gedragen slip mee te jatten als 'bewijs'.
Dus oppassen op je ondergoed, of speciaal een heel goedkope afgeraggelde hema-slip aandoen als je sex met minderjarige jongens hebt ... (althans dat is mijn ervaring)
Zou hij vaker vrouwen aantrekken die gewoon een random naam uit een topic plukken dan?quote:en ze heeft een kind. waarom trek ik toch altijd van die types aan
Ik zou me kapot schamenquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:04 schreef Kwisatz_Haderich het volgende:
S.com heeft een vrij grote studentenpopulatie.
Voor jou is zelfs hier geen hoop.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:14 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
Maar ik hoor net op S.com dat je hier snel sexdates hebt, dus ik blijf hier maar even
Hoe wist je dat ik Mennuz was, rotzakquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:15 schreef Kwisatz_Haderich het volgende:
[..]
Voor jou is zelfs hier geen hoop.
Ja, dat zag ik inmiddels in het topicquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:14 schreef Nolius het volgende:
Ik heb er een account!!
Ik heb ooit met de beheerder zitten PM'en voor FOK!radio
The Force is with me.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:16 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[..]
Hoe wist je dat ik Mennuz was, rotzak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |