Je bent gequote, voel je je nu niet erg speciaal?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:10 schreef miss_bleu het volgende:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?s=6c080098562332d17946827ce89eb3fc&threadid=1187177
Neen, hoogstens een tikje op de schouder.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:12 schreef Ruis het volgende:
ik heb t gelezen, waar word Fok! afgezeken dan?
Ik weenquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:13 schreef cerror het volgende:
[..]
Neen, hoogstens een tikje op de schouder.
ja onwijs!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je bent gequote, voel je je nu niet erg speciaal?
* Zwaait naar scholiertjes die eigenlijk huiswerk moeten maken.
komt omdat er hier meer kanslozen zijn dan daarquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:14 schreef Dagonet het volgende:
Ze posten daar wel traag hoor, dit topic is al groter dan dat topic zo ongeveer..
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:12 schreef MUUS het volgende:
Ze zijn jaloers op onze neuklijst. Wat schattig..
Maak je geen zorgen, liefjes, ook jullie zullen ooit eens gaan neuken..
quote:'Ik vind het een raar forum, en ik zie er weinig serieuze posts
Fok! is raar omdat er een hoge concentratie werkloze mensen rondhangt, huisvrouwen die sexdates zoeken en mensen die zich bovenal beter voelen dan de rest. Buiten dat is er een Fok! Sex-boom, waarin misschien wel 300 fokkers staan die met elkaar hebben geneukt, en de onderlinge relaties tussen die mensen, een soort wie-neukt-wie dus.'
Lief.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:16 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
briljant he!toch blij dat radiostations en TV ons wel een bron vinden
Wat blaat jij toch altijd gezellig.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:20 schreef RM-rf het volgende:
Natuurlijk hebben de mensen op scholieren.com volledig gelijk over Fok!-forum ... enkel is het een soort van treurig dat het kritiek is die van 'vaste bezoekers van scholieren.com' komt...
Klinkt een beetje alsof onderling geroddel en gekijf tussen de ritme- en blazersectie van de Josti-band .. imho...
Misschien dat Fitnesboy er een dieslekties woordje over zou kunnen meespreken....
Rellen in hun boekje is gewoon heel veel foei roepen o.i.d.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:19 schreef miss_bleu het volgende:
Kan er alleen maar om lachen, dit valt idd 100% mee. Rellen kunnen ze al niet
quote:'Ik vind het een raar forum, en ik zie er weinig serieuze posts :s
Fok! is raar omdat er een hoge concentratie werkloze mensen rondhangt, huisvrouwen die sexdates zoeken en mensen die zich bovenal beter voelen dan de rest. Buiten dat is er een Fok! Sex-boom, waarin misschien wel 300 fokkers staan die met elkaar hebben geneukt, en de onderlinge relaties tussen die mensen, een soort wie-neukt-wie dus.
scholieren dude scholierenquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:23 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ze hebben blijkbaar wel gelijk et zijn een stelletje werkloze en huisvrouwen hierzo. Als een topic midden op de woensdag zo snel loopt. Maarre ik ga dus werken nu
Ja, dat vroeg ik me ook af...quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:09 schreef Frollo het volgende:
Is dat al afzeiken tegenwoordig?
En dat zegt iemand van net 18quote:MUUS (Moderator) - woensdag 25 mei 2005 @ 14:12
Folter-Mod
Ze zijn jaloers op onze neuklijst. Wat schattig. .
Maak je geen zorgen, liefjes, ook jullie zullen ooit eens gaan neuken.
quote:gepost op 25-05-2005 @ 14:25
--------------------------------------------------------------------------------
volgens mij achten ze ons nog lager als tweakers
quote:gepost op 25-05-2005 @ 14:25
--------------------------------------------------------------------------------
quote:
bumhug schreef op 25-05-2005 @ 14:25 :
volgens mij achten ze ons nog lager als tweakers
'dan'.
Avonddienst helpt ook hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:23 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ze hebben blijkbaar wel gelijk et zijn een stelletje werkloze en huisvrouwen hierzo. Als een topic midden op de woensdag zo snel loopt. Maarre ik ga dus werken nu
Hij leest vast mee dus ik help hem even op wegquote:
ik vind het eerder dolkomischquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:28 schreef TrenTs het volgende:
Dit doet mijn hart bloeden.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:29 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik vind het eerder dolkomisch
Het geeft ook niet, het is een fase waar je doorheen moet
Scholieren.comquote:sar·cas·me (het ~)
1 bittere, bijtende spot
Why not?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:39 schreef ThE_ED het volgende:
Nou, soms zie je 's avonds op fok wel ' nieuws' staan dat de hele dag al op 1001 andere sites heeft gestaan. Dan vraag ik me soms ook af op welke stapel dat heeft gelegen. (Of onder liever gezegd.)
Maar scholieren.com
Komnou, moet je kritiek van hen serieus nemen?![]()
Hee, blauwe taartquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:34 schreef miss_bleu het volgende:shit dat duurde wel 2 minuten dat bericht! ga meteen trappen!
gelukkig is de automatische nieuwtracker van novum trager
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:34 schreef TrenTs het volgende:
[..]
[..]
Scholieren.comIk kwam daar alleen om werk te jatten eigenlijk.
Ze hebben 'm gebanned.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:20 schreef RM-rf het volgende:
Misschien dat Fitnesboy er een dieslekties woordje over zou kunnen meespreken....
precies, en allebei blijquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:40 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hee, blauwe taart
[ontopic]
Magoed, als de kids daar tevreden zijn over hun forum, dan is dat toch prima? En dat afzeiken... tsja, mijn oma is nog gemener, dus waar wordt mijn pis niet lauw van.
Zij daar, wij hier. Opgelost.
V.
die denkt ook belangrijk te zijnquote:Aine
19V - Lid
gepost op 25-05-2005 @ 14:40
quote:
Aine schreef op 25-05-2005 @ 14:31 :
Die miss_bleu kan niet eens normaal quoten van ons forum
Dan nog commentaar hebben op het feit dat ik er niet meteen op reageer Ik heb wel wat beters te doen dan de hele tijd dat topic daar in de gaten te houden, zo af en toe kijken is meer dan voldoende.
Ooit de Metro gelezen? Die flikken het om nieuws van 3 weken geleden groot op de voorpagina te zetten.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:39 schreef ThE_ED het volgende:
Nou, soms zie je 's avonds op fok wel ' nieuws' staan dat de hele dag al op 1001 andere sites heeft gestaan. Dan vraag ik me soms ook af op welke stapel dat heeft gelegen. (Of onder liever gezegd.)
Maar scholieren.com
Komnou, moet je kritiek van hen serieus nemen?![]()
Ze bannen iedereen met eigen inbreng.quote:
Achja, papieren kranten brengen sowieso vaak nieuws dat al is uitgemolken op internet, dus die neem ik niet eens mee in de vergelijkingquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:42 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ooit de Metro gelezen? Die flikken het om nieuws van 3 weken geleden groot op de voorpagina te zetten.
Ik denk dat daar snel korte metten mee gemaakt zouden worden.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:41 schreef buzzer het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
weetje, ergens moet je nog blij zijn dat dat forum bestaat, anders had je ze allemaal hier
Dat papier een vertraging heeft is te snappen, maar 3 weken vind ik toch eigenlijk te gek om los te lopen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:43 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Achja, papieren kranten brengen sowieso vaak nieuws dat al is uitgemolken op internet, dus die neem ik niet eens mee in de vergelijking
Hè ja...quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:44 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
zullen we ze uitdagen voor een lekker potje rammen?
Die "V" staat vast voor "vrouw".quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:42 schreef miss_bleu het volgende:
die denkt ook belangrijk te zijn![]()
toch mooi dat ik het niet over hem had
ok wat dacht je van een verhouding 1:5. 1 fokker en 5 scholieren?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:45 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hè ja...
Jezus, mensen... zullen we mensen van ons eigen formaat nemen?
V.
Machiavelli hapte altijd zo leuk op Fitnesboy.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:42 schreef Kwisatz_Haderich het volgende:
Ze bannen iedereen met eigen inbreng.Machiavelli, Evito, Flem enz. enz.
bekvechten is al stomzinnig genoegquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:44 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
zullen we ze uitdagen voor een lekker potje rammen? ergens langs de snelweg op een grasveld ofzo? o nee brommers mogen niet de snelweg op
Ik ben kleiner dan jij.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:45 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hè ja...
Jezus, mensen... zullen we mensen van ons eigen formaat nemen?
V.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:47 schreef nietzman het volgende:
[..]
Machiavelli hapte altijd zo leuk op Fitnesboy..
Godverdomme, de rotzakken .....quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:16 schreef miss_bleu het volgende:
briljant he!toch blij dat radiostations en TV ons wel een bron vinden
quote:op fok daar situh nog meer van die sssukels want ik vroeg daar ook eensss van hoi hoe moet je je vektra vet goed tunen maar toen zeiden ze van slotje en rmtf ofzo
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:45 schreef ramsesii het volgende:
hey claudia, hoe is het:D
Is dat Danny in je usericon?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:53 schreef ChrisJX het volgende:
Sinds wanneer heeft die site een forumVroegah had je er nog gewoon uittreksels *zucht*
Ze hebben ook een FF, WGR en VADe toeval
stormfront geloof ik ook.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Poepoe, ik geloof dat ik al eerder zoiets heb gezien; of was dat nu met een ander forum?![]()
Beide zijn goede sites, op hun eigen gebied.
uhm ja, maar jij loopt me altijd straal voorbijquote:
is da zoquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:58 schreef ramsesii het volgende:
[..]
uhm ja, maar jij loopt me altijd straal voorbij
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:54 schreef Fitnessboy het volgende:
[..]
ja soo gaat dad hier julie kunen nooid normaal deon
nou ja eerst niet, maar later ging je niet meer reagerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |