S.com heeft een vrij grote studentenpopulatie.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:02 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
En dan na hun examens bij Fok! komen aankloppen omdat ze op scholieren.com niet meer welkom zijn!
Ik dacht dat in die regionen dat een absolute Pro is, sex met een oudere vrouw, die zelfs al kinderen heeft ...quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:00 schreef MUUS het volgende:
Vertel ik hem nu dat ik ouder ben en een kind heb of later?
Hmm, die begint ook steeds meer te leiden het eigen succes, de meerderheid der users zijn voornamelijk fakers of kloontjes...quote:
Hoi, ik verdien dan wel mijn geld in de journalistiek, toch ben ik een amateurquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:16 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
briljant he!toch blij dat radiostations en TV ons wel een bron vinden
Dat dan weer welquote:zitten een hoop rechts-populistische apen en ander kansloos volk
Nee, Fitnesboy vroeg een nickchange omdat er een tikfout in zijn naam stond.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:04 schreef RM-rf het volgende:
Heeft die daar al eens een nickchange aangevraagd, omdat hij gehoord zou hebben dat het met de SS helemaal niet zo fout was als hij vroeger gedacht had ?
Toch lijkt het me af te raden om dan een dure onderbroek aan te trekken .. just-in-casequote:Op woensdag 25 mei 2005 15:07 schreef Kwisatz_Haderich het volgende:
Rollo Tomasi is behalve een grote lul ook nog eens meerderjarig.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:04 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ik dacht dat in die regionen dat een absolute Pro is, sex met een oudere vrouw, die zelfs al kinderen heeft ...
Enkel loopt ie dan altijd wel het risico dat zn vriendjes hem niet geloven en denken dat hij loopt op te scheppen ...
De truc is dan om een gedragen slip mee te jatten als 'bewijs'.
Dus oppassen op je ondergoed, of speciaal een heel goedkope afgeraggelde hema-slip aandoen als je sex met minderjarige jongens hebt ... (althans dat is mijn ervaring)
Zou hij vaker vrouwen aantrekken die gewoon een random naam uit een topic plukken dan?quote:en ze heeft een kind. waarom trek ik toch altijd van die types aan
Ik zou me kapot schamenquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:04 schreef Kwisatz_Haderich het volgende:
S.com heeft een vrij grote studentenpopulatie.
Voor jou is zelfs hier geen hoop.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:14 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
Maar ik hoor net op S.com dat je hier snel sexdates hebt, dus ik blijf hier maar even
Hoe wist je dat ik Mennuz was, rotzakquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:15 schreef Kwisatz_Haderich het volgende:
[..]
Voor jou is zelfs hier geen hoop.
Ja, dat zag ik inmiddels in het topicquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:14 schreef Nolius het volgende:
Ik heb er een account!!
Ik heb ooit met de beheerder zitten PM'en voor FOK!radio
The Force is with me.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:16 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[..]
Hoe wist je dat ik Mennuz was, rotzak
das naar voor je. Maandverbandje?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:19 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
Ik lurk niet
Trouwens, ik heb ook PMS
zie je welquote:
nee ik heb puur PMS, ik ben erg boosaardig omdat ik het er nooit vrolijk uit kan menstruerenquote:
Om je kwaliteitsposts zekerquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:13 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
Op S.com word ik gerespecteerd, en terecht!
ik heb in een ver grijs verleden nog eens met je gemaild zelfsquote:
Gadver, meerderjarig, dat neuk je toch niet! :|quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:07 schreef Kwisatz_Haderich het volgende:
Rollo Tomasi is behalve een grote lul ook nog eens meerderjarig.
Ja dat weet ik nog welquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:21 schreef ramsesii het volgende:
[..]
ik heb in een ver grijs verleden nog eens met je gemaild zelfs![]()
ik merk hetquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:22 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[..]
Ja.
En omdat ik een vrouwen-magneet ben!
Ben jij een forumbaasquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:22 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nog welNou moek je zeggen dat ik per dag 200/250 mail binnen krijg waar van 99% spam van frontpage@fok.nl en die 1% is mensen die klagen over hun ban op de FP
hell noquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:23 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ik merk het
miss_bleu zou jij sex met hem willen hebben ?
jaaa, maar ik was gewoon op de sociale tour... en jij ging me toen inneens negeren ofzoquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:22 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nog welNou moek je zeggen dat ik per dag 200/250 mail binnen krijg waar van 99% spam van frontpage@fok.nl en die 1% is mensen die klagen over hun ban op de FP
ow dat weet ik niet meerquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:23 schreef ramsesii het volgende:
[..]
jaaa, maar ik was gewoon op de sociale tour... en jij ging me toen inneens negeren ofzo
miss_bleu (Eindredactie Reviews) - woensdag 25 mei 2005 @ 15:23quote:
lol, je bent me helemaal vergeten he ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:25 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ow dat weet ik niet meer
[..]
miss_bleu (Eindredactie Reviews) - woensdag 25 mei 2005 @ 15:23
Danny krijgt iets meer dan 200/250 mailtjes per dag
vergeet wel meerquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:26 schreef ramsesii het volgende:
[..]
lol, je bent me helemaal vergeten he ???
phoeeee... ik heb jou lieve gezichtje nooit kunnen vergetenquote:
* Vaal ignores ignorancequote:Op woensdag 25 mei 2005 15:24 schreef Vaal het volgende:
Ons forum én onze frontpage zijn iig degelijk geprogrammeerd en worden onderhouden door bekwame mensen die méér verstand hebben van PC's dan alleen patience. Daar kunnen jullie nog een puntje aan zuigen, noobs.
Hebben ze wel een database die dat aankan?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:26 schreef miss_bleu het volgende:
Hmm misschien wil scholieren.com kasta wel overkopen incl alle klonen !
Hey, beroof Fok! niet van 10 % van z'n populatie, ok?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:26 schreef miss_bleu het volgende:
Hmm misschien wil scholieren.com kasta wel overkopen incl alle klonen !
Is hij joods met een lul van 25 cm?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:28 schreef ChrisJX het volgende:
Zou BHFH daar al wat scholiertjes gescoord hebben
hebben ze wel een internetlijn die zoveel kloontjes tegelijk aankan. Of serverquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hebben ze wel een database die dat aankan?.
Whehehehehehe.quote:Minpunt Fok.nl: Niemand wil met me naar bed
Minpunt s.com: Niemand wil met me naar bed
Ze willen sex met je daarquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:30 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
hebben ze wel een internetlijn die zoveel kloontjes tegelijk aankan. Of server
Jongens van 12 hebben over het algemeen nog geen sterk ontwikkelde seksuele gedragskenmerken.quote:
Iedereen die op scholieren.com post, een heleboel Fok!kers en de hond van de buren.quote:
Oh, leerlingen.com. Daar kan ik ook best mee in de war zitten... Kan al die huppelsites niet uit elkaar houden hoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:31 schreef Vaal het volgende:
Vroeger relden we met leerlingen.com, nu met Fok! Je kunt het een zekere vooruitgang noemen
Jij kent me al, zie ikquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:31 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
Nolius heeft een uitkering en tijd over merken we maar weer
We krijgen nog eens stijlquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:31 schreef Vaal het volgende:
Vroeger relden we met leerlingen.com, nu met Fok! Je kunt het een zekere vooruitgang noemen
Lekker wel, maar je mag me nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:32 schreef MUUS het volgende:
[..]
Iedereen die op scholieren.com post, een heleboel Fok!kers en de hond van de buren..
Wat zij zegt.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:08 schreef miss_bleu het volgende:
tis scholieren.com maar. Naam van de URL zegt het al "puberige 15 jarige met teveel breezers op die hun hersenen aantasten"
deed niet meequote:Caroo
19V - Lid
gepost op 25-05-2005 @ 15:33
--------------------------------------------------------------------------------
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Middlefinger1 schreef op 25-05-2005 @ 15:11 :
Miss Bleu is een best sexy meid zo te zien kunnen de meiden nog wat van leren hierzo
ik heb anders de MissCampzone verkiezingen wel dik van haar gewonnen....
zou jij dan willen neuken met die kapteyn ? Ik vind hem zo zieligquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:33 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Hij is diegene die altijd naast je staat bij de sociale dienst
Ja, forums zijn puur voor de sex!quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
Whehehehehehe..
Agossie, Kapiteintje toch...
quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:36 schreef Paxlie het volgende:
[..]
zou jij dan willen neuken met die kapteyn ? Ik vind hem zo zielig
Heatwave anders? Die jongen heeft echt sex nodig
quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:35 schreef MUUS het volgende:
Jaja, je lul in een kaasfondue. We zien het allemaal.
Carry on.
Caroo.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:35 schreef miss_bleu het volgende:
Briljant mijn stage fotos van 3 jaar terug op scholieren.com![]()
[..]
deed niet mee![]()
zeg dat tegen haarquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:38 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[..]
Caroo.
Ja, die kennen we
Miss Kampfzone is anders niet iets om trots op te zijn
dat betekent dat 50000 zweterige nerds masturberen terwijl ze aan jou denken
quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:36 schreef Paxlie het volgende:
zou jij dan willen neuken met die kapteyn ? Ik vind hem zo zielig
Je bent nu net een dyslect die de hele wereld gaat vertellen dat je de enige bent die kan spellenquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:39 schreef miss_bleu het volgende:
ej trouwens! wel te zielig voor woorden dat hun me nick wel goed kunnen schrijven en de meeste mongolen hier niet
Je Simpelheid is aandoenlijkquote:
Toen ik nog een blij scholiertje was, kón je niet eens een account aanmakenquote:
ga lekker op scholieren.com spelenquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:40 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[..]
Je bent nu net een dyslect die de hele wereld gaat vertellen dat je de enige bent die kan spellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |