Is hij joods met een lul van 25 cm?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:28 schreef ChrisJX het volgende:
Zou BHFH daar al wat scholiertjes gescoord hebben
hebben ze wel een internetlijn die zoveel kloontjes tegelijk aankan. Of serverquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hebben ze wel een database die dat aankan?.
Whehehehehehe.quote:Minpunt Fok.nl: Niemand wil met me naar bed
Minpunt s.com: Niemand wil met me naar bed
Ze willen sex met je daarquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:30 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
hebben ze wel een internetlijn die zoveel kloontjes tegelijk aankan. Of server
Jongens van 12 hebben over het algemeen nog geen sterk ontwikkelde seksuele gedragskenmerken.quote:
Iedereen die op scholieren.com post, een heleboel Fok!kers en de hond van de buren.quote:
Oh, leerlingen.com. Daar kan ik ook best mee in de war zitten... Kan al die huppelsites niet uit elkaar houden hoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:31 schreef Vaal het volgende:
Vroeger relden we met leerlingen.com, nu met Fok! Je kunt het een zekere vooruitgang noemen
Jij kent me al, zie ikquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:31 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
Nolius heeft een uitkering en tijd over merken we maar weer
We krijgen nog eens stijlquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:31 schreef Vaal het volgende:
Vroeger relden we met leerlingen.com, nu met Fok! Je kunt het een zekere vooruitgang noemen
Lekker wel, maar je mag me nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:32 schreef MUUS het volgende:
[..]
Iedereen die op scholieren.com post, een heleboel Fok!kers en de hond van de buren..
Wat zij zegt.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:08 schreef miss_bleu het volgende:
tis scholieren.com maar. Naam van de URL zegt het al "puberige 15 jarige met teveel breezers op die hun hersenen aantasten"
deed niet meequote:Caroo
19V - Lid
gepost op 25-05-2005 @ 15:33
--------------------------------------------------------------------------------
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Middlefinger1 schreef op 25-05-2005 @ 15:11 :
Miss Bleu is een best sexy meid zo te zien kunnen de meiden nog wat van leren hierzo
ik heb anders de MissCampzone verkiezingen wel dik van haar gewonnen....
zou jij dan willen neuken met die kapteyn ? Ik vind hem zo zieligquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:33 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Hij is diegene die altijd naast je staat bij de sociale dienst
Ja, forums zijn puur voor de sex!quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
Whehehehehehe..
Agossie, Kapiteintje toch...
quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:36 schreef Paxlie het volgende:
[..]
zou jij dan willen neuken met die kapteyn ? Ik vind hem zo zielig
Heatwave anders? Die jongen heeft echt sex nodig
quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:35 schreef MUUS het volgende:
Jaja, je lul in een kaasfondue. We zien het allemaal.
Carry on.
Caroo.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:35 schreef miss_bleu het volgende:
Briljant mijn stage fotos van 3 jaar terug op scholieren.com![]()
[..]
deed niet mee![]()
zeg dat tegen haarquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:38 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[..]
Caroo.
Ja, die kennen we
Miss Kampfzone is anders niet iets om trots op te zijn
dat betekent dat 50000 zweterige nerds masturberen terwijl ze aan jou denken
quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:36 schreef Paxlie het volgende:
zou jij dan willen neuken met die kapteyn ? Ik vind hem zo zielig
Je bent nu net een dyslect die de hele wereld gaat vertellen dat je de enige bent die kan spellenquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:39 schreef miss_bleu het volgende:
ej trouwens! wel te zielig voor woorden dat hun me nick wel goed kunnen schrijven en de meeste mongolen hier niet
Je Simpelheid is aandoenlijkquote:
Toen ik nog een blij scholiertje was, kón je niet eens een account aanmakenquote:
ga lekker op scholieren.com spelenquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:40 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[..]
Je bent nu net een dyslect die de hele wereld gaat vertellen dat je de enige bent die kan spellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |