vergeet wel meerquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:26 schreef ramsesii het volgende:
[..]
lol, je bent me helemaal vergeten he ???
phoeeee... ik heb jou lieve gezichtje nooit kunnen vergetenquote:
* Vaal ignores ignorancequote:Op woensdag 25 mei 2005 15:24 schreef Vaal het volgende:
Ons forum én onze frontpage zijn iig degelijk geprogrammeerd en worden onderhouden door bekwame mensen die méér verstand hebben van PC's dan alleen patience. Daar kunnen jullie nog een puntje aan zuigen, noobs.
Hebben ze wel een database die dat aankan?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:26 schreef miss_bleu het volgende:
Hmm misschien wil scholieren.com kasta wel overkopen incl alle klonen !
Hey, beroof Fok! niet van 10 % van z'n populatie, ok?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:26 schreef miss_bleu het volgende:
Hmm misschien wil scholieren.com kasta wel overkopen incl alle klonen !
Is hij joods met een lul van 25 cm?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:28 schreef ChrisJX het volgende:
Zou BHFH daar al wat scholiertjes gescoord hebben
hebben ze wel een internetlijn die zoveel kloontjes tegelijk aankan. Of serverquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hebben ze wel een database die dat aankan?.
Whehehehehehe.quote:Minpunt Fok.nl: Niemand wil met me naar bed
Minpunt s.com: Niemand wil met me naar bed
Ze willen sex met je daarquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:30 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
hebben ze wel een internetlijn die zoveel kloontjes tegelijk aankan. Of server
Jongens van 12 hebben over het algemeen nog geen sterk ontwikkelde seksuele gedragskenmerken.quote:
Iedereen die op scholieren.com post, een heleboel Fok!kers en de hond van de buren.quote:
Oh, leerlingen.com. Daar kan ik ook best mee in de war zitten... Kan al die huppelsites niet uit elkaar houden hoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:31 schreef Vaal het volgende:
Vroeger relden we met leerlingen.com, nu met Fok! Je kunt het een zekere vooruitgang noemen
Jij kent me al, zie ikquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:31 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
Nolius heeft een uitkering en tijd over merken we maar weer
We krijgen nog eens stijlquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:31 schreef Vaal het volgende:
Vroeger relden we met leerlingen.com, nu met Fok! Je kunt het een zekere vooruitgang noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |