Ja, dat zag ik inmiddels in het topicquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:14 schreef Nolius het volgende:
Ik heb er een account!!
Ik heb ooit met de beheerder zitten PM'en voor FOK!radio
The Force is with me.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:16 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[..]
Hoe wist je dat ik Mennuz was, rotzak
das naar voor je. Maandverbandje?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:19 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
Ik lurk niet
Trouwens, ik heb ook PMS
zie je welquote:
nee ik heb puur PMS, ik ben erg boosaardig omdat ik het er nooit vrolijk uit kan menstruerenquote:
Om je kwaliteitsposts zekerquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:13 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
Op S.com word ik gerespecteerd, en terecht!
ik heb in een ver grijs verleden nog eens met je gemaild zelfsquote:
Gadver, meerderjarig, dat neuk je toch niet! :|quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:07 schreef Kwisatz_Haderich het volgende:
Rollo Tomasi is behalve een grote lul ook nog eens meerderjarig.
Ja dat weet ik nog welquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:21 schreef ramsesii het volgende:
[..]
ik heb in een ver grijs verleden nog eens met je gemaild zelfs![]()
ik merk hetquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:22 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[..]
Ja.
En omdat ik een vrouwen-magneet ben!
Ben jij een forumbaasquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:22 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nog welNou moek je zeggen dat ik per dag 200/250 mail binnen krijg waar van 99% spam van frontpage@fok.nl en die 1% is mensen die klagen over hun ban op de FP
hell noquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:23 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ik merk het
miss_bleu zou jij sex met hem willen hebben ?
jaaa, maar ik was gewoon op de sociale tour... en jij ging me toen inneens negeren ofzoquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:22 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nog welNou moek je zeggen dat ik per dag 200/250 mail binnen krijg waar van 99% spam van frontpage@fok.nl en die 1% is mensen die klagen over hun ban op de FP
ow dat weet ik niet meerquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:23 schreef ramsesii het volgende:
[..]
jaaa, maar ik was gewoon op de sociale tour... en jij ging me toen inneens negeren ofzo
miss_bleu (Eindredactie Reviews) - woensdag 25 mei 2005 @ 15:23quote:
lol, je bent me helemaal vergeten he ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:25 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ow dat weet ik niet meer
[..]
miss_bleu (Eindredactie Reviews) - woensdag 25 mei 2005 @ 15:23
Danny krijgt iets meer dan 200/250 mailtjes per dag
vergeet wel meerquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:26 schreef ramsesii het volgende:
[..]
lol, je bent me helemaal vergeten he ???
phoeeee... ik heb jou lieve gezichtje nooit kunnen vergetenquote:
* Vaal ignores ignorancequote:Op woensdag 25 mei 2005 15:24 schreef Vaal het volgende:
Ons forum én onze frontpage zijn iig degelijk geprogrammeerd en worden onderhouden door bekwame mensen die méér verstand hebben van PC's dan alleen patience. Daar kunnen jullie nog een puntje aan zuigen, noobs.
Hebben ze wel een database die dat aankan?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:26 schreef miss_bleu het volgende:
Hmm misschien wil scholieren.com kasta wel overkopen incl alle klonen !
Hey, beroof Fok! niet van 10 % van z'n populatie, ok?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:26 schreef miss_bleu het volgende:
Hmm misschien wil scholieren.com kasta wel overkopen incl alle klonen !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |