Aldus iemand die vandaag niet de moeite heeft genomen om in de zon te zitten...quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:10 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[..]
Hahahaha, gaylord
Wou je serieus tijd gaan steken om mensen van een ander forum z'n ass te kicken?
Ik wacht met smart om een wanker met een star wars t-shirt
Wat heb jij met moeders?quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:12 schreef MUUS het volgende:
Eerst had ik niks tegen ze, maar nu hebben ze Xebro overstuur gemaakt en daar word ik dan wel weer pissig van.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:13 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[..]
Wat heb jij met moeders?
Oedipus syndroom ofzo?
Het is een ongerechtte wereld...,quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:12 schreef MUUS het volgende:
Eerst had ik niks tegen ze, maar nu hebben ze Xebro overstuur gemaakt en daar word ik dan wel weer pissig van.
Aantal posts: 26265 (gemiddeld 26 per dag)quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:12 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Aldus iemand die vandaag niet de moeite heeft genomen om in de zon te zitten...
Treffend... Oedipus realiseerde zich dat hij het bed deelde met zijn moeder om zich vervolgens blind te maken.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:13 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[..]
Wat heb jij met moeders?
Oedipus syndroom ofzo?
--> *klik*quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:15 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[..]
Aantal posts: 26265 (gemiddeld 26 per dag)
I rest my case
http://forum.scholieren.com/showthread.php?s=&threadid=1187177quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:15 schreef HeatWave het volgende:
Aha, het echte flamen begint.
Fok vs The world, werd weer eens tijd.
Over een periode van meer dan 3 jaar... Stel je voor in die tijd had ik ook elke dag naar GTST kunnen kijken. Ja dan was ik een stuk beter af geweest. Drie jaar lang concequent GTST volgen en ik ben geestesdood of gemiddeld elke dag 26 posts plegen. Moeilijke beslissing zegquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:15 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[..]
Aantal posts: 26265 (gemiddeld 26 per dag)
I rest my case
Nah, de site opzich is wel aardig, voor dat soort mensen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:18 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Cool, zal ik die kansloze zooi even laten crashen?
mwah, moet zo weg, anders was ik wel ff mee gaan doenquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:18 schreef Nolius het volgende:
[..]
http://forum.scholieren.com/showthread.php?s=&threadid=1187177
Registreren is kan met een gratis adres![]()
Ik had Danny al gebeld dat we wel konden stoppenquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:19 schreef MUUS het volgende:
Dood aan FOK!
Nou nou, poe poe... ik ben zeer onder de indruk.
lol, dat vind ik dan wel weer echt zielig whaha, kleuterquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:18 schreef Finder_elf_towns het volgende:
vBulletinquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:18 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Je bent nog coulant...quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:23 schreef Xebrozius het volgende:
Maar dit geef ik een mager vijfje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |