niet overdrijven hèquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:31 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
dan heeft zelfs ONZ hier nog hoger niveau!
Gelukkig schrijf je zelf ook geweldig...quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:39 schreef miss_bleu het volgende:
ej trouwens! wel te zielig voor woorden dat hun me nick wel goed kunnen schrijven en de meeste mongolen hier niet
quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:40 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[..]
Je bent nu net een dyslect die de hele wereld gaat vertellen dat je de enige bent die kan spellen
krijg je als je nepsmilies daar gebruiktquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:42 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
op :mad:
Niet zo arrogant he?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:41 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ga lekker op scholieren.com spelen
quote:
Kreeg ook meteen een bericht dat er nog een PM uit april 2004 voor me stondquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:14 schreef Nolius het volgende:
Ik heb er een account!!
Ik heb ooit met de beheerder zitten PM'en voor FOK!radio
Jij schavuitquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:41 schreef Nolius het volgende:
Best leuk om een beetje te baggeren daar als je niks te doen hebt
Jah watquote:
Trek het je niet aan, das niet persoonlijkquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:42 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
En ik begin te geloven dat alle vrouwen preutse teven zijn, bedoel, scholieren.com waren nog maar 50000 leden die niet wouden neuken, nu keert Fok ook nog eens unaniem de vagina mijn richting op :mad:
Als we lekker met modder gaan gooienquote:
Daar kun je in Harry Potter mee betalenquote:
Nee, ook dat zijn Knut'squote:Op woensdag 25 mei 2005 15:45 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Daar kun je in Harry Potter mee betalen
Wat me eraan doet denken: staan er al sv's van HP op die site
Jij bent nog vrijgezel zekerquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:45 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
Nee, inderdaad, alle vrouwen zijn gewoon fascistische hoeren!
Niet meer.quote:
een boel Fok!kers hebben die afkeer waarschijnlijk ontwikkeld als ze in US door je op de vingers getikt werden, en de hond van de buren, die heeft een ver ontwikkeld dierlijk instinct voor dat soort zaken ...quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:32 schreef MUUS het volgende:
[..]
Iedereen die op scholieren.com post, een heleboel Fok!kers en de hond van de buren..
Nee jij bent lekker, gedrogeerd veenlijkquote:
Ik lees uiteraard de Nederlandse vertalingquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:46 schreef Knut het volgende:
Nee, ook dat zijn Knut's
En ik had deze nick al voor deel 1 uitkwam
Knutten danquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:48 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik lees uiteraard de Nederlandse vertaling
HERHALING:quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:48 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[..]
Nee jij bent lekker, gedrogeerd veenlijk
Nee, ik neuk wat in het rondquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:49 schreef Nolius het volgende:
[..]
HERHALING:
Jij hebt geen vriendin zeker
ideaal voer voor zo'n heikneuter als jij dus .quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:48 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[..]
kom eerst maar eens met een foto van jezelf voordat je over iemand anders begint te blaatenquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:48 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[..]
Tuukquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:50 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[..]
Nee, ik neuk wat in het rond![]()
![]()
Generaliserenquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:50 schreef Steve-O het volgende:
[..]
ideaal voer voor zo'n heikneuter als jij dus .
Zal je in tweeën scheuren met mn spunk houwitser!quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:50 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
kom eerst maar eens met een foto van jezelf voordat je over iemand anders begint te blaatengrootbek
quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:50 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
kom eerst maar eens met een foto van jezelf voordat je over iemand anders begint te blaatengrootbek
quote:deXios
M - Lid
gepost op 25-05-2005 @ 11:13
geinig forum, s.com is leuker/beter en minder BrEeZaHsLeTjEsSsSsZzZzZ
je snapt t wel
Nee zaanstad is lekker, palingneukerquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:50 schreef Steve-O het volgende:
[..]
ideaal voer voor zo'n heikneuter als jij dus .
Een friese altoquote:
Kan ik je voor aanklagen he, zionistisch zwijn :nono:quote:
Is lemmer een stad dan ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:53 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[..]
Nee zaanstad is lekker, palingneuker
wouw aandachtquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:52 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
![]()
![]()
damn die komt zo uit lort of the rings stappen ofzo
He, treknicht, beetje respectquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:53 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Een friese alto![]()
Wat krijgen we straks een friese gothic![]()
![]()
![]()
ik scholieren.com ook. Want de eigenaar is verandwoordelijke voor de content van zijn sitequote:Op woensdag 25 mei 2005 15:54 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[..]
Kan ik je voor aanklagen he, zionistisch zwijn :nono:
Ik kom uit Tilburg!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:53 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[..]
Nee zaanstad is lekker, palingneuker
Een kadaver/karkas met een enge ziekte ben ik nu al op scholieren. com, RM-rf. Oh, en ik ben een man.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:47 schreef RM-rf het volgende:
[..]
een boel Fok!kers hebben die afkeer waarschijnlijk ontwikkeld als ze in US door je op de vingers getikt werden, en de hond van de buren, die heeft een ver ontwikkeld dierlijk instinct voor dat soort zaken ...
Maar gebruikers op die scholieren-site, die je verder niet kennen, zouden hooguit af kunnen gaan op je uiterlijk, en dat ziet er nu net prima uit, en geeft zelfs een indruk van een 'lief meisje' ... die mensen hebben feitelijk geen enkele grond om enig argwaan te hebben over de 'mindere schone kanten' ....
Als daar iemand al als enige nadeel aangeeft 'bah , ze rookt'... is dat imho een duidelijk teken dat die persoon je echte slechte kanten niet kent... zoals die wel bekend zijn bij vele Fok!kers.., en de hond van de buren ....
reservebelgquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:55 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik kom uit Tilburg!!
Zeg daar ook eens iets keigrappigs over!!!
http://forum.scholieren.com/member.php?s=&action=getinfo&userid=13457quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:56 schreef nietzman het volgende:
Lemmer?
Daar zit ik vlakbij. Wie moet ik tandjes laten tuffen?
filmpje!quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:57 schreef Nolius het volgende:
[..]
http://forum.scholieren.com/member.php?s=&action=getinfo&userid=13457
Met foto's graag. Voor de weblog.
doe dat lekker zelf .. ik ga geen tere kinderzieltjes verpesten ... dacht dat kasta daar beter in was ... die heeft ook expliciet beeldmateriaal ervan vermoed ik, desnoods een grafische samenvatting van de hoofdpunten, welke dan later down te loaden isals MUUS-uittrekseltjequote:Op woensdag 25 mei 2005 15:55 schreef MUUS het volgende:
Vertel jij ze over mijn slechte kanten?. Scheelt ze weer een paar jaar uitzoeken...
quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:57 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[afbeelding]
Je vriendin Steve-O!
Moeilijk hè, zo'n forumquote:Mennuz schreef op [pl=17358545]25-05-2005 @ 15:57 [/pl]:
hebben die lui ook image tags?
quote:
Will do.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:57 schreef Nolius het volgende:
http://forum.scholieren.com/member.php?s=&action=getinfo&userid=13457
Met foto's graag. Voor de weblog.
[afbeelding]quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:57 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[afbeelding]
Je vriendin Steve-O!
KapteynSchuymaersch, hij heeft het over je...quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:04 schreef Xebrozius het volgende:
Ik zie scholieren.com als een soort van zwakzinnigen inrichten waar de rejects van Fok terecht kunnen. En dat is maar goed ook, want mensen met het down syndroom hebben ook recht op een plekje op internet.
Nu word je ook vast een kadaver/karkas met een enge ziekte genoemd, Xebro. Een vrouwelijk kadaver!quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:04 schreef Xebrozius het volgende:
Ik zie scholieren.com als een soort van zwakzinnigen inrichten waar de rejects van Fok terecht kunnen. En dat is maar goed ook, want mensen met het down syndroom hebben ook recht op een plekje op internet.
waarom doet mijn pc dat wel danquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:07 schreef Tha_T het volgende:
Djees, als ik refresh kan ik niet eens meer lezen waar ik wasHoeren-forum
Hahahaha, gaylordquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:00 schreef nietzman het volgende:
[..]
Will do.
Nu nog even het adres ritselen.
Ik vermaak me daar anders primaquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:09 schreef Darklight het volgende:
Tjongejonge, wat een kneuzen daar
Besteed gewoon geen aandacht aan die lui, anders gaan ze huilen enzo
Komt je moeder zo thuis dan?quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:10 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[..]
Hahahaha, gaylord
Wou je serieus tijd gaan steken om mensen van een ander forum z'n ass te kicken?
Ik wacht met smart om een wanker met een star wars t-shirt
Oh, daar ga ik vannacht echt nog wakker van liggenquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:06 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nu word je ook vast een kadaver/karkas met een enge ziekte genoemd, Xebro. Een vrouwelijk kadaver!
ken jij nietz nog nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:10 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[..]
Hahahaha, gaylord
Wou je serieus tijd gaan steken om mensen van een ander forum z'n ass te kicken?
Aldus iemand die vandaag niet de moeite heeft genomen om in de zon te zitten...quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:10 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[..]
Hahahaha, gaylord
Wat heb jij met moeders?quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:12 schreef MUUS het volgende:
Eerst had ik niks tegen ze, maar nu hebben ze Xebro overstuur gemaakt en daar word ik dan wel weer pissig van.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:13 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[..]
Wat heb jij met moeders?
Oedipus syndroom ofzo?
Het is een ongerechtte wereld...,quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:12 schreef MUUS het volgende:
Eerst had ik niks tegen ze, maar nu hebben ze Xebro overstuur gemaakt en daar word ik dan wel weer pissig van.
Aantal posts: 26265 (gemiddeld 26 per dag)quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:12 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Aldus iemand die vandaag niet de moeite heeft genomen om in de zon te zitten...
Treffend... Oedipus realiseerde zich dat hij het bed deelde met zijn moeder om zich vervolgens blind te maken.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:13 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[..]
Wat heb jij met moeders?
Oedipus syndroom ofzo?
--> *klik*quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:15 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[..]
Aantal posts: 26265 (gemiddeld 26 per dag)
I rest my case
http://forum.scholieren.com/showthread.php?s=&threadid=1187177quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:15 schreef HeatWave het volgende:
Aha, het echte flamen begint.
Fok vs The world, werd weer eens tijd.
Over een periode van meer dan 3 jaar... Stel je voor in die tijd had ik ook elke dag naar GTST kunnen kijken. Ja dan was ik een stuk beter af geweest. Drie jaar lang concequent GTST volgen en ik ben geestesdood of gemiddeld elke dag 26 posts plegen. Moeilijke beslissing zegquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:15 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[..]
Aantal posts: 26265 (gemiddeld 26 per dag)
I rest my case
Nah, de site opzich is wel aardig, voor dat soort mensen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:18 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Cool, zal ik die kansloze zooi even laten crashen?
mwah, moet zo weg, anders was ik wel ff mee gaan doenquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:18 schreef Nolius het volgende:
[..]
http://forum.scholieren.com/showthread.php?s=&threadid=1187177
Registreren is kan met een gratis adres![]()
Ik had Danny al gebeld dat we wel konden stoppenquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:19 schreef MUUS het volgende:
Dood aan FOK!
Nou nou, poe poe... ik ben zeer onder de indruk.
lol, dat vind ik dan wel weer echt zielig whaha, kleuterquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:18 schreef Finder_elf_towns het volgende:
vBulletinquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:18 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Je bent nog coulant...quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:23 schreef Xebrozius het volgende:
Maar dit geef ik een mager vijfje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |