Knutten danquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:48 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik lees uiteraard de Nederlandse vertaling
HERHALING:quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:48 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[..]
Nee jij bent lekker, gedrogeerd veenlijk
Nee, ik neuk wat in het rondquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:49 schreef Nolius het volgende:
[..]
HERHALING:
Jij hebt geen vriendin zeker
ideaal voer voor zo'n heikneuter als jij dus .quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:48 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[..]
kom eerst maar eens met een foto van jezelf voordat je over iemand anders begint te blaatenquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:48 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[..]
Tuukquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:50 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[..]
Nee, ik neuk wat in het rond![]()
![]()
Generaliserenquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:50 schreef Steve-O het volgende:
[..]
ideaal voer voor zo'n heikneuter als jij dus .
Zal je in tweeën scheuren met mn spunk houwitser!quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:50 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
kom eerst maar eens met een foto van jezelf voordat je over iemand anders begint te blaatengrootbek
quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:50 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
kom eerst maar eens met een foto van jezelf voordat je over iemand anders begint te blaatengrootbek
quote:deXios
M - Lid
gepost op 25-05-2005 @ 11:13
geinig forum, s.com is leuker/beter en minder BrEeZaHsLeTjEsSsSsZzZzZ
je snapt t wel
Nee zaanstad is lekker, palingneukerquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:50 schreef Steve-O het volgende:
[..]
ideaal voer voor zo'n heikneuter als jij dus .
Een friese altoquote:
Kan ik je voor aanklagen he, zionistisch zwijn :nono:quote:
Is lemmer een stad dan ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:53 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[..]
Nee zaanstad is lekker, palingneuker
wouw aandachtquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:52 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
![]()
![]()
damn die komt zo uit lort of the rings stappen ofzo
He, treknicht, beetje respectquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:53 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Een friese alto![]()
Wat krijgen we straks een friese gothic![]()
![]()
![]()
ik scholieren.com ook. Want de eigenaar is verandwoordelijke voor de content van zijn sitequote:Op woensdag 25 mei 2005 15:54 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[..]
Kan ik je voor aanklagen he, zionistisch zwijn :nono:
Ik kom uit Tilburg!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:53 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[..]
Nee zaanstad is lekker, palingneuker
Een kadaver/karkas met een enge ziekte ben ik nu al op scholieren. com, RM-rf. Oh, en ik ben een man.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:47 schreef RM-rf het volgende:
[..]
een boel Fok!kers hebben die afkeer waarschijnlijk ontwikkeld als ze in US door je op de vingers getikt werden, en de hond van de buren, die heeft een ver ontwikkeld dierlijk instinct voor dat soort zaken ...
Maar gebruikers op die scholieren-site, die je verder niet kennen, zouden hooguit af kunnen gaan op je uiterlijk, en dat ziet er nu net prima uit, en geeft zelfs een indruk van een 'lief meisje' ... die mensen hebben feitelijk geen enkele grond om enig argwaan te hebben over de 'mindere schone kanten' ....
Als daar iemand al als enige nadeel aangeeft 'bah , ze rookt'... is dat imho een duidelijk teken dat die persoon je echte slechte kanten niet kent... zoals die wel bekend zijn bij vele Fok!kers.., en de hond van de buren ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |