niet overdrijven hèquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:31 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
dan heeft zelfs ONZ hier nog hoger niveau!
Gelukkig schrijf je zelf ook geweldig...quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:39 schreef miss_bleu het volgende:
ej trouwens! wel te zielig voor woorden dat hun me nick wel goed kunnen schrijven en de meeste mongolen hier niet
quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:40 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[..]
Je bent nu net een dyslect die de hele wereld gaat vertellen dat je de enige bent die kan spellen
krijg je als je nepsmilies daar gebruiktquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:42 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
op :mad:
Niet zo arrogant he?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:41 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ga lekker op scholieren.com spelen
quote:
Kreeg ook meteen een bericht dat er nog een PM uit april 2004 voor me stondquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:14 schreef Nolius het volgende:
Ik heb er een account!!
Ik heb ooit met de beheerder zitten PM'en voor FOK!radio
Jij schavuitquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:41 schreef Nolius het volgende:
Best leuk om een beetje te baggeren daar als je niks te doen hebt
Jah watquote:
Trek het je niet aan, das niet persoonlijkquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:42 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
En ik begin te geloven dat alle vrouwen preutse teven zijn, bedoel, scholieren.com waren nog maar 50000 leden die niet wouden neuken, nu keert Fok ook nog eens unaniem de vagina mijn richting op :mad:
Als we lekker met modder gaan gooienquote:
Daar kun je in Harry Potter mee betalenquote:
Nee, ook dat zijn Knut'squote:Op woensdag 25 mei 2005 15:45 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Daar kun je in Harry Potter mee betalen
Wat me eraan doet denken: staan er al sv's van HP op die site
Jij bent nog vrijgezel zekerquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:45 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
Nee, inderdaad, alle vrouwen zijn gewoon fascistische hoeren!
Niet meer.quote:
een boel Fok!kers hebben die afkeer waarschijnlijk ontwikkeld als ze in US door je op de vingers getikt werden, en de hond van de buren, die heeft een ver ontwikkeld dierlijk instinct voor dat soort zaken ...quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:32 schreef MUUS het volgende:
[..]
Iedereen die op scholieren.com post, een heleboel Fok!kers en de hond van de buren..
Nee jij bent lekker, gedrogeerd veenlijkquote:
Ik lees uiteraard de Nederlandse vertalingquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:46 schreef Knut het volgende:
Nee, ook dat zijn Knut's
En ik had deze nick al voor deel 1 uitkwam
Knutten danquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:48 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik lees uiteraard de Nederlandse vertaling
HERHALING:quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:48 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[..]
Nee jij bent lekker, gedrogeerd veenlijk
Nee, ik neuk wat in het rondquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:49 schreef Nolius het volgende:
[..]
HERHALING:
Jij hebt geen vriendin zeker
ideaal voer voor zo'n heikneuter als jij dus .quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:48 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[..]
kom eerst maar eens met een foto van jezelf voordat je over iemand anders begint te blaatenquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:48 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[..]
Tuukquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:50 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[..]
Nee, ik neuk wat in het rond![]()
![]()
Generaliserenquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:50 schreef Steve-O het volgende:
[..]
ideaal voer voor zo'n heikneuter als jij dus .
Zal je in tweeën scheuren met mn spunk houwitser!quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:50 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
kom eerst maar eens met een foto van jezelf voordat je over iemand anders begint te blaatengrootbek
quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:50 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
kom eerst maar eens met een foto van jezelf voordat je over iemand anders begint te blaatengrootbek
quote:deXios
M - Lid
gepost op 25-05-2005 @ 11:13
geinig forum, s.com is leuker/beter en minder BrEeZaHsLeTjEsSsSsZzZzZ
je snapt t wel
Nee zaanstad is lekker, palingneukerquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:50 schreef Steve-O het volgende:
[..]
ideaal voer voor zo'n heikneuter als jij dus .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |