reservebelgquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:55 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik kom uit Tilburg!!
Zeg daar ook eens iets keigrappigs over!!!
http://forum.scholieren.com/member.php?s=&action=getinfo&userid=13457quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:56 schreef nietzman het volgende:
Lemmer?
Daar zit ik vlakbij. Wie moet ik tandjes laten tuffen?
filmpje!quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:57 schreef Nolius het volgende:
[..]
http://forum.scholieren.com/member.php?s=&action=getinfo&userid=13457
Met foto's graag. Voor de weblog.
doe dat lekker zelf .. ik ga geen tere kinderzieltjes verpesten ... dacht dat kasta daar beter in was ... die heeft ook expliciet beeldmateriaal ervan vermoed ik, desnoods een grafische samenvatting van de hoofdpunten, welke dan later down te loaden isals MUUS-uittrekseltjequote:Op woensdag 25 mei 2005 15:55 schreef MUUS het volgende:
Vertel jij ze over mijn slechte kanten?. Scheelt ze weer een paar jaar uitzoeken...
quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:57 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[afbeelding]
Je vriendin Steve-O!
Moeilijk hè, zo'n forumquote:Mennuz schreef op [pl=17358545]25-05-2005 @ 15:57 [/pl]:
hebben die lui ook image tags?
quote:
Will do.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:57 schreef Nolius het volgende:
http://forum.scholieren.com/member.php?s=&action=getinfo&userid=13457
Met foto's graag. Voor de weblog.
[afbeelding]quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:57 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[afbeelding]
Je vriendin Steve-O!
KapteynSchuymaersch, hij heeft het over je...quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:04 schreef Xebrozius het volgende:
Ik zie scholieren.com als een soort van zwakzinnigen inrichten waar de rejects van Fok terecht kunnen. En dat is maar goed ook, want mensen met het down syndroom hebben ook recht op een plekje op internet.
Nu word je ook vast een kadaver/karkas met een enge ziekte genoemd, Xebro. Een vrouwelijk kadaver!quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:04 schreef Xebrozius het volgende:
Ik zie scholieren.com als een soort van zwakzinnigen inrichten waar de rejects van Fok terecht kunnen. En dat is maar goed ook, want mensen met het down syndroom hebben ook recht op een plekje op internet.
waarom doet mijn pc dat wel danquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:07 schreef Tha_T het volgende:
Djees, als ik refresh kan ik niet eens meer lezen waar ik wasHoeren-forum
Hahahaha, gaylordquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:00 schreef nietzman het volgende:
[..]
Will do.
Nu nog even het adres ritselen.
Ik vermaak me daar anders primaquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:09 schreef Darklight het volgende:
Tjongejonge, wat een kneuzen daar
Besteed gewoon geen aandacht aan die lui, anders gaan ze huilen enzo
Komt je moeder zo thuis dan?quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:10 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[..]
Hahahaha, gaylord
Wou je serieus tijd gaan steken om mensen van een ander forum z'n ass te kicken?
Ik wacht met smart om een wanker met een star wars t-shirt
Oh, daar ga ik vannacht echt nog wakker van liggenquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:06 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nu word je ook vast een kadaver/karkas met een enge ziekte genoemd, Xebro. Een vrouwelijk kadaver!
ken jij nietz nog nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:10 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
[..]
Hahahaha, gaylord
Wou je serieus tijd gaan steken om mensen van een ander forum z'n ass te kicken?
Ik wacht met smart om een wanker met een star wars t-shirt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |