count me inquote:Op maandag 23 mei 2005 13:38 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zal beginnen met een lijstje van modellen en fotografen.
tot nu toe(topic is net een half uurtje oud)
modellen:
Toeps
DieBitch
Marjo
fotografen:
Puckzzz
Re?
SharkBait?
Dat komt wel goed hoor, reiskosten kan je wel ergens afschrijvenquote:Op maandag 23 mei 2005 13:43 schreef Toeps het volgende:
Waar gaat het eigenlijk worden? Ik ben niet zo rijk, dus voor mij het liefst ergens in Zuid-Holland.
Je kan wel meerijden hoor...quote:Op maandag 23 mei 2005 13:43 schreef Toeps het volgende:
Waar gaat het eigenlijk worden? Ik ben niet zo rijk, dus voor mij het liefst ergens in Zuid-Holland.
quote:
Krijtstreep is okee. 14.gifquote:Op maandag 23 mei 2005 11:06 schreef Toeps het volgende:
Ik ben niet zo van de leer, als veggie. Maar ik heb wel zat laarzen, het meerendeel van mijn moeder gekregen. Zwart, wit, grijs... Ik heb verder nog een heel mooi (duur) krijtstreep pak bijvoorbeeld.
beton? beton is leuk! de omgeving moet gewoon kaal overkomen imo. Ik hoop ook nog dat ik dan met de Kever ben, heb nog een leuk ideetje voor op de achterbankquote:Puckzzz, ik zat te denken aan betonnen achtergronden, moderne gebouwen, pleinen, etc. eventueel als achtergrond--grote vlakken.
Is dit nou een ja of een nee?..of een ik weet nog niet....quote:Op maandag 23 mei 2005 13:22 schreef Puckzzz het volgende:
ow ja, hihihi niet aan gedacht. mannelijk zou ook kunnen natuurlijk
Op zich lijkt het me leuk, weet alleen niet of ik het durf...en of ik wel stoer en sexy (genoeg) ben.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:14 schreef Puckzzz het volgende:
je staat er al bij.....nog wel met een vraagtekentje. moet ik die weghalen?
Die datum is lastig voor mij...quote:Op maandag 23 mei 2005 15:12 schreef Puckzzz het volgende:
Over een week of vier ofzo?
Ik zal eens een datum roepen... komt ie dan he?
zaterdag 25 juni?
[..]
beton? beton is leuk! de omgeving moet gewoon kaal overkomen imo. Ik hoop ook nog dat ik dan met de Kever ben, heb nog een leuk ideetje voor op de achterbank
Tuurlijk durf je wel...quote:Op maandag 23 mei 2005 15:17 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Op zich lijkt het me leuk, weet alleen niet of ik het durf...en of ik wel stoer en sexy (genoeg) ben.
Ik heb iig geen foto met zonnebril....ik kan wel boos kijken![]()
Hmm..ok misschien wel durven..maar dan de rest nog...quote:
Oh da's jammer, want dat geeft wel héle stoere achtergrondjes.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:24 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zie mezelf niet naar de Rotterdamse havens rijden eigenlijk.....
roept iemand anders ff een datum alsjeblieft?
18 juni?? Dan zou ik wel kunnen...quote:Op maandag 23 mei 2005 15:44 schreef Re het volgende:
in Juli ben ik er waarschijnlijk niet, ergens laatste week Juni moet wel lukken
Ik vind trouwens wel dat het niet te massaal moet zijn
Is Breda ofzo niet mooi centraal?
Ben ik het wel mee eens. Niet te massaal.... Breda lijkt me primaquote:Op maandag 23 mei 2005 15:44 schreef Re het volgende:
in Juli ben ik er waarschijnlijk niet, ergens laatste week Juni moet wel lukken
Ik vind trouwens wel dat het niet te massaal moet zijn
Is Breda ofzo niet mooi centraal?
mail ff naar JezusjePuckzzz at hotmail.com als je wilt?quote:Op maandag 23 mei 2005 15:32 schreef -Marjo- het volgende:
Ik wacht ook nog maar effe met een datum roepen. Eerst maar even afwachten of ik het juiste type ben...
Done...quote:Op maandag 23 mei 2005 15:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
mail ff naar JezusjePuckzzz at hotmail.com als je wilt?
done.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:03 schreef Puckzzz het volgende:
We gaan verder op MSN.
Toeps
Xil
Kwiebuske kunnen julle me ff toevoegen?
mailen mag ook hoor, adres staat in de OP
Niet meer aanmelden nu mensen. we houden het hierbij
Wij hadden ooit in B&H een gesprek omdat ik dacht jou te herkennen (ik kom ook uit den haag)quote:Op maandag 23 mei 2005 17:12 schreef Toeps het volgende:
Hey Xilantof, jouw site ken ik al. Hebben wij ooit gemaild? Ik vind je werk heeeeel gaaf iig!
er zijn genoeg andere mogelijkhedenquote:Op maandag 23 mei 2005 17:41 schreef -Marjo- het volgende:
Ok, men heeft besloten dat ik het juiste type niet ben, afgaande op 1 foto. Ik wens de rest veel succes..
Ik wil geen meertje. Ik wil een verlaten industrieterrein of iets dergelijks.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:09 schreef ultra_ivo het volgende:
Diebitch noemde in het andere topic een mooi meertje met wat mogelijkheden.
Dan had ik beter Marjo of Re kunnen quoten. Mijn opmerking sloeg op hun bijdragen, dus niet op de zonnebrillenmodellenmeet.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:47 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik wil geen meertje. Ik wil een verlaten industrieterrein of iets dergelijks.
Anders plan je een mini meet op een andere datum met een fotograaf of twee.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:19 schreef Diebitch het volgende:
Ai ai ai ai.....ik kan 18 juni nou net niet. Verder kan ik altijd na die datum.....
Lijkt me trouwens super gaaf zo'n meeting. Ik denk dat als je zoveel creativiteit bij elkaar zet, het heel inspiratievol kan werken....Ben benieuwd wat eruit komt.
Ik denk ondertussen wel meej.
Jullie zijn er dus wel aan uit dat je industieterrein wilt? En is industrieterrein moerdijk niets? De grote shell?
Na ja ik heb iig een auto en kan 4 mee vervoeren.......(mits het natuulijk niet 18 juni is)
Je wist dat dit zou kunnen gebeuren. staat in de OP.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:41 schreef -Marjo- het volgende:
Ok, men heeft besloten dat ik het juiste type niet ben, afgaande op 1 foto. Ik wens de rest veel succes..
Vind juist dat jij moet meedoen!, maar ja.....mijn mening is gekleurdquote:Op maandag 23 mei 2005 18:51 schreef Scandalous het volgende:
Even een TVP, omdat ik de resultaten wel wil zien
Ik ben 99% zeker dat ik wel kan, als ik niks gehoord heb van mn werk nu al, ben ik waarschijnlijk vrij. Helaas kunnen ze me op het laatste moment nog inroosteren, maar dan zal ik iig proberen dat ik deze dag vrij kan houden. Count me in dus.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Je wist dat dit zou kunnen gebeuren. staat in de OP.
PeRi denk je dat je kunt?
quote:Op maandag 23 mei 2005 21:12 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ben 99% zeker dat ik wel kan, als ik niks gehoord heb van mn werk nu al, ben ik waarschijnlijk vrij. Helaas kunnen ze me op het laatste moment nog inroosteren, maar dan zal ik iig proberen dat ik deze dag vrij kan houden. Count me in dus.
Haha, nee mij niet gezienquote:Op maandag 23 mei 2005 21:10 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Vind juist dat jij moet meedoen!, maar ja.....mijn mening is gekleurd
Je hebt IIG een goeie brillen smoel !
Ik ook niet meerquote:
versleten spijkerbroek met hoge hakken is ook best wel stoer ... toch?quote:Op maandag 23 mei 2005 22:28 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ook niet meer
nah als je 38 hebt gaat het ook nog wel hoor.
Maarrreh Leer hoeft niet perse, het was maar een ideetje, een lekkere versleten spijkerbroek of i.d. mag ook hoor.
quote:Enneh mensen: mijn zoon heeft laatst zitten msn-en op mijn p.c. en nu wil ik inloggen op mijn eigen account, maar ik weet mijn wachtwoord niet meerdus morgen ben ik weer bereikbaar via msn
Ik vond het jammer dat je uiteindelijk niet mee kon naar de meet, had van jou ook graag een paar foto's hebben gehadquote:Op maandag 23 mei 2005 20:32 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Dit topic blijf ik ook wel ff volgen.
tvp
Omdat ze niet dat heeft wat we zoeken voor deze foto's. Heel eenvoudig.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 07:53 schreef Icicle het volgende:
Maareh, waarom zou Marjo niet geschikt zijn?
En wat heeft Marjo niet, wat jij zoekt voor een foto?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Omdat ze niet dat heeft wat we zoeken voor deze foto's. Heel eenvoudig.
Hey, ik héb thuis nog lange zwarte handschoenen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 07:35 schreef Puckzzz het volgende:
@DieBitch: wij gaan een andere keer nog wel eens dat andere idee uitvoeren oke?
@ alle anderen: Ik heb zelf wel een aantal accesoires die ik mee zal nemen. denk aan schoenen, riemen, jasje, broeken, rokje, etc. Als je zelf nog iets hebt liggen neem het mee! twijfel niet, als we het niet gebruiken is er nog geen man over boord, maar het zou jammer zijn wanneer we daar staan en je zegt iets van "ik heb thuis nog een paar lange zwarte handschoenen (ik noem maar iets) " Neem ook sieraden mee
Ik heb 3 paar, lange, korte, en sjieke wittequote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:32 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hey, ik héb thuis nog lange zwarte handschoenen.
Meenemen!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:08 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb 3 paar, lange, korte, en sjieke witte
Ik zal m'n vraag even herhalenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:20 schreef Icicle het volgende:
[..]
En wat heeft Marjo niet, wat jij zoekt voor een foto?
Niet alleen ik, ik heb gezegd dat WIJ vinden dat ze niet heeft wat we zoeken. Ik vind niet dat ik dat hier aan jou hoef uit te leggen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:20 schreef Icicle het volgende:
[..]
En wat heeft Marjo niet, wat jij zoekt voor een foto?
Kom op, beetje meer je best doen met antwoorden.
beetje snel he? ik moet ook nog naar mijn werk rijden enzo. het gewone leven heet datquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:13 schreef Icicle het volgende:
[..]
Ik zal m'n vraag even herhalenIk denk dat je er per ongeluk overheen gelezen hebt..
lees de OP even alsjeblieft.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:17 schreef Icicle het volgende:
Wat wil je op de foto zetten dan?
dat idee krijg ik ook...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:27 schreef Puckzzz het volgende:
Wat is je niet duidelijk dan? Ik vind je intresse leuk, maar ik vind dat je mij aan het aanvallen bent omdat we een model geweigerd hebben.
Kwestie van het koud hebben?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:04 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
dat idee krijg ik ook...
Emh.. als je al die kleren meeneemt, hoe gaat dat dan met omkleden? of huren we een dicht busje af?
Nee, ik bedoel dat de modellen zich ergens afgeschermd kunnen omkledenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:07 schreef Toeps het volgende:
Kwestie van het koud hebben?
Het leven van een model gaat niet over rozen...
Ik heb het toch ook niet over een castingbureau? Ik bedoel een casting, een go-see, een afspraak met de cliënt. Die weten echt niet meteen wat ze zoeken, ze laten soms wel 50 meiden komen voor één foto. En dan kun je ook afgewezen worden. Soms omdat je te dik bent, te dun bent, te grote ogen hebt... En soms gewoon omdat je niet de juiste 'look' hebt. En soms krijg je nieteens een reden te horen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:36 schreef Icicle het volgende:
Een castingbureau zoek ook geen specefieke modellen, dat doen de klanten van dat castingbureau
Die klanten weten precies wat ze zoeken.. omdat ze een goed concept hebben.
Het zit je wel hoog. Iets waar je niet eens aan meedoet...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:54 schreef Icicle het volgende:
Als je dan om een reden vraagt, krijg je die ook omdat er, zeker voor een casting waar 50 meiden moeten komen opdraven, een goed concept is waar precies in staat wat men zoekt.
Een selectie gaat meestal vanuit een modellenboek. Of het moet wel een érg grote opdracht zijn..
Ik quote mezelf maar even aangezien jij selectief leest.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:03 schreef Puckzzz het volgende:
We gaan verder op MSN.
Toeps
Xil
Kwiebuske kunnen julle me ff toevoegen?
mailen mag ook hoor, adres staat in de OP
Niet meer aanmelden nu mensen. we houden het hierbij
Het leven kan soms heel eenvoudig zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:27 schreef Icicle het volgende:
Wat makkelijk zeg.
Dat is meteen je probleemquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het leven kan soms heel eenvoudig zijn
Ik vraag me af wat jouw probleem met mij is? Je loopt me hier de hele tijd al te bashen terwijl we gezamelijk iets hebben besloten wat jou nog niet eens iets aangaat.quote:
Ik herhaal dit nog even voor je..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:17 schreef Icicle het volgende:
Dit is een publiekelijk forum, hou dat even in jullie achterhoofd.
En wij hebben het recht jou lekker niks te zeggenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:36 schreef Icicle het volgende:
Ik herhaal dit nog even voor je..
De logica ontgaat me evenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:36 schreef Shark.Bait het volgende:
Ze mag niet mee doen omdat jij irritant bent..
geldt ook voor DPZ
Correctie:quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:35 schreef Icicle het volgende:
Ik stel een vraag, waar niet het juiste antwoord op komt. Er komt zelfs helemaal geen antwoord op.
Genegeerd wordt het ook niet..
Dan loopt het vanzelf he
Dat is mijn vrouwelijke kant die ik laat zienquote:
ja maquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:49 schreef Toeps het volgende:
Jongens, jongens... Houden we het gezellig?
Aah okquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:01 schreef Icicle het volgende:
Dat is een ander fotografieforum, net als FFF
Goh stellen ze daar ook eisen? wat raar, mensen die eisen stellen...tsk..tsk....tskquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:57 schreef Icicle het volgende:
Maar vertel eens Shark.Bait, wat zit je zo dwars? Je hebt geen L-lens en mag niet mee doen op DPZ?
mwah, het topic was leuk, totdat dit gezeik begon.quote:
Paprika graagquote:
Selectief lezen enzoquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Goh stellen ze daar ook eisen? wat raar, mensen die eisen stellen...tsk..tsk....tsk
Ik denk dat je zelf nu ook weet wat ik hierop zou kunnen zeggenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:07 schreef Re het volgende:
Wij zijn maar simpele amateurtjes die willen leren maar blijkbaar is voor een iemand het belangrijker om ond dat plezier te misgunnen.
dat "ond" eigenlijk "ons" moet zijn?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:16 schreef Icicle het volgende:
[..]
Ik denk dat je zelf nu ook weet wat ik hierop zou kunnen zeggen
Nee, ik verlaag me niet tot het corrigeren van taalfouten, want ik begrijp gewoon wat hij bedoelt.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:17 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
dat "ond" eigenlijk "ons" moet zijn?
![]()
Is de popcorn al ready?quote:
Shoot vergetenquote:
ond veranderd in onsquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:16 schreef Icicle het volgende:
[..]
Ik denk dat je zelf nu ook weet wat ik hierop zou kunnen zeggen
Ok, best.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:21 schreef Icicle het volgende:
[..]
Nee, ik verlaag me niet tot het corrigeren van taalfouten, want ik begrijp gewoon wat hij bedoelt.
Bedankt voor het compliment!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:25 schreef Re het volgende:
[..]
ond veranderd in ons. (geen taal fout maar een typfout)
Wat is het probleem dan dat je als "professioneel" je gaat verlagen tot opmerkingen als "je hebt zeker geen L lens". Ik ga plezier hebbenmet of zonder L lens
Ik vond het heel jammer, nog het meest omdat ik wel eens met een model wil werken zoals ik het normaal niet doe. Omdat ik meestal insecten als 'model' heb, ben ik niet gewoon om te regisseren en wacht ik meestal op het "juiste moment". Ik zou veel kunnen opsteken hebben van de meer ervaren fotografen, zodat ik een idee krijg waar ik met een model op moet letten en hoe best aanwijzingen geven enzo ...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik vond het jammer dat je uiteindelijk niet mee kon naar de meet, had van jou ook graag een paar foto's hebben gehad![]()
Ik wens jullie zelfs succes.. Selectief lezen werd het genoemd volgens mij?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:07 schreef Re het volgende:
Wij zijn maar simpele amateurtjes die willen leren maar blijkbaar is voor een iemand het belangrijker om ons dat plezier te misgunnen.
Ik ben een grote meid die best zelf kan bepalen wanneer ze d'r zegje gedaan heeft, en die zich ook aan de algemene fatsoensnormen kan houden zonder ordinair te zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:28 schreef Puckzzz het volgende:
Kan je nu gewoon ophouden Icicle? Je hebt je zegje gezegd, ga je idd niet nog meer verlagen tot ordinaire one-liners die kant noch wal raken.
dan kennen we onze broek ophalenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:34 schreef Toeps het volgende:
Zijn we nu klaar?
Nou vooruit nog 1 keertje dan:quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:33 schreef Icicle het volgende:
[..]
Ik wens jullie zelfs succes.. Selectief lezen werd het genoemd volgens mij?
Het gaat mij erom dat men hier het lef niet heeft om eerlijk te zeggen waarom het ene model wel geschikt is en het andere niet! Wanneer je selectief wilt zijn moet je daar ook de ballen voor hebben..
Ik had erop kunnen zeggen dat jullie het model het plezier ook niet gunnen..
Maargoed, jullie hebben je eigen oordeel weer over de persoon icicleTypisch is dat.
Waarom wil je dat weten dan? In de OP staat toch duidelijk dat de fotograaf beoordeelt of hij/zij een model wel of niet geschikt vindt? Moet die dan dat hier met een compleet beoordelingsverslag komen melden?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:33 schreef Icicle het volgende:
Het gaat mij erom dat men hier het lef niet heeft om eerlijk te zeggen waarom het ene model wel geschikt is en het andere niet! Wanneer je selectief wilt zijn moet je daar ook de ballen voor hebben..
Ik had erop kunnen zeggen dat jullie het model het plezier ook niet gunnen..
tuurlijkquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:40 schreef Icicle het volgende:
Jouw gedrag is hetzelfde, op het verschil van mening na.
Ik heb het al meerdere malen voorbij zien komen, we hebben gezamelijk besloten dat marjo voor deze specifieke minimeet niet is wat we zochten, waarom wil je zo graag de details daarover uitgespreid hebben over het internet?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:33 schreef Icicle het volgende:
[..]
Ik wens jullie zelfs succes.. Selectief lezen werd het genoemd volgens mij?
[quote] jij leest teveel in geschreven woorden
[quote]Het gaat mij erom dat men hier het lef niet heeft om eerlijk te zeggen waarom het ene model wel geschikt is en het andere niet! Wanneer je selectief wilt zijn moet je daar ook de ballen voor hebben..
dat had je kunnen zeggen en heb je nu dus ook gedaanquote:Ik had erop kunnen zeggen dat jullie het model het plezier ook niet gunnen..
Icicle wil graag koste wat kost alles boven water hebben en houdt wel van een steekje onder water... dat is wat mijn ordeel isquote:Maargoed, jullie hebben je eigen oordeel weer over de persoon icicleTypisch is dat.
Klopt gedeeltelijk, steken onderwater heb ík hier niet gegeven, dat was Shark.baitquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:44 schreef Re het volgende:
Icicle wil graag koste wat kost alles boven water hebben en houdt wel van een steekje onder water... dat is wat mijn ordeel is
Waarom doe je dan toch zo gezellig mee?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:47 schreef Shark.Bait het volgende:
Icicle je zuigt en trolt. Als je nou echt niets beter te doen hebt, ga uit je neus eten. Je verziekt het topic met je getrol
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:42 schreef Icicle het volgende:
[..]
Omdat ik me dat afvraag, na het zien van de modellen die wél gefotografeerd gaan worden.
wel leuk wakker worden zoquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:46 schreef Icicle het volgende:
[..]
Klopt gedeeltelijk, steken onderwater heb ík hier niet gegeven, dat was Shark.bait
onderwater-vis snap je? ha-ha
Dat is dan duidelijkquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:42 schreef Icicle het volgende:
Omdat ik me dat afvraag, na het zien van de modellen die wél gefotografeerd gaan worden.
Laat maar.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:50 schreef Icicle het volgende:
[..]
Wil je echt dat ik dat uit ga leggen, of voel je je bij voorbaat al beledigd?
Jajaja! Leg jij dat eens uitquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:50 schreef Icicle het volgende:
[..]
Wil je echt dat ik dat uit ga leggen, of voel je je bij voorbaat al beledigd?
Doe toch maar even, ik ben wel benieuwd wat jouw idee was m.b.t. de modellen en wat jij vond waarom welk model wel of niet afgewezen was.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:53 schreef Icicle het volgende:
[..]
Gelukkig
Ontstaan daar tenminste geen misverstanden over.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:33 schreef Icicle het volgende:
...
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:34 schreef Toeps het volgende:
...
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:35 schreef Icicle het volgende:
...
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:36 schreef Re het volgende:
....
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:37 schreef Icicle het volgende:
...
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:40 schreef huiz het volgende:
...
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:40 schreef Icicle het volgende:
...
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:40 schreef Toeps het volgende:
...
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:42 schreef Puckzzz het volgende:
...
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:42 schreef Icicle het volgende:
...
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:43 schreef Icicle het volgende:
...
Waarom een model wel of niet mag meedoenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 iets later bleef iedereen maar doorgaan:
Als je naar de foto's van de kesselmeet had gekeken, wist je dat dit een belachelijke opmerking is. Temeer omdat deze mini portret meet uitgaat van een vrouwelijke fotograaf.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:59 schreef MR.Wizzn het volgende:
Gniffel .. uiteraard willen de mannelijke fotograferende fokkers alleen maar de lekkerste meiden fotograferen met zo min mogenlijk kleren aan eh...
Had mijn post inclusief voorbeelden al bijna klaar, maar helaas. Het mag niet meer.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:55 schreef huiz het volgende:
[..]
Doe toch maar even, ik ben wel benieuwd wat jouw idee was m.b.t. de modellen en wat jij vond waarom welk model wel of niet afgewezen was.
dat... zullen we nog wel eens zienquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:03 schreef Ymke het volgende:
Ik keur mezelf als model af , ik ben niet hard genoeg *tuur naar mn zachte rondingen*
Mail me maar hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:03 schreef Icicle het volgende:
[..]
Had mijn post inclusief voorbeelden al bijna klaar, maar helaas. Het mag niet meer.
Mijn msn doet het nog wel, als je je verveelt.
Wat is dan "in de buurt"?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:07 schreef huiz het volgende:
[..]
Mail me maar hoor
Ok, ook maar een OT kwaliteitspost van mij:
Het lijkt me wel een leuk idee om eens stoer gefotografeerd te worden![]()
Ik heb wel een hele stoere zonnebril maar heb geen leer, en je wilt mij niet naakt (zelfs geen klein beetje) zien
Maar helaas zal ik toch geen tijd hebben as usualTenzij het eens lekker dicht in de buurt is op een zondagmiddagje
Veenendaal, Rhenen, en dan hooguit twee uurtjes ofzo.quote:
*geeft zak door...quote:
* Puckzzz kijkt naar benee.....toch wel bijzonder vrouwlijke rondingen ziet...nog verder naar benee...*tsjek* ben toch echt een vrouwtjequote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:59 schreef MR.Wizzn het volgende:
Gniffel .. uiteraard willen de mannelijke fotograferende fokkers alleen maar de lekkerste meiden fotograferen met zo min mogenlijk kleren aan eh...
Ik heb eigenlijk niet echt een idee hoelang een shoot met een model duurt, voor insecten neem ik meestal wel langer dan 2 uurtjes, zeker als ik er een heel eind voor moet rijden.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:11 schreef huiz het volgende:
[..]
Veenendaal, Rhenen, en dan hooguit twee uurtjes ofzo.
Ik heb gewoonweg geen tijd om een hele dag erop uit te trekken, en geen puf ook. Laatste jaar is enorm stressen met vanalles en nogwat, dus vandaar
en als fotograaf?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:03 schreef Ymke het volgende:
Ik keur mezelf als model af , ik ben niet hard genoeg *tuur naar mn zachte rondingen*
Ik denk dat 2 uur ook niet realistisch is, en met reizen al helemaal niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:16 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet echt een idee hoelang een shoot met een model duurt, voor insecten neem ik meestal wel langer dan 2 uurtjes, zeker als ik er een heel eind voor moet rijden.
Dat kan wel , maar ik heb de pech dat ik vaak in het weekend moet werken. Ik ga de 12 al als fotografe op padquote:
Als het aan mij ligt wel.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:44 schreef pea4fun het volgende:
Ben benieuwd naar de resultaten. Laten jullie wel wat zien hier?
Rotterdam, of ik zit in Tilburg, dat weet ik nog niet precies.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:28 schreef Puckzzz het volgende:
Jullie zijn een beetje te laat.
de show is over
nu gaan we weer gewoon verder met het topic
ik zou graag willen weten waar iedereen vandaan moet komen i.v.m. locatie. Misschien dat we Breda nog ff herzien. De datum blijft wel staan. (18 juni dus)
Er is 1 afgevallen omdat ze die dag niet kan. Dus als je nog mee wilt?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:50 schreef PeRi het volgende:
[..]
Rotterdam, of ik zit in Tilburg, dat weet ik nog niet precies.
Maar ik vraag me trouwens af of ik wel mee kan, ik dacht ergens te hebben gelezen dat er al genoeg waren voor ik me aanmeldde nog!
dat is idd heel erg jammerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:56 schreef PeRi het volgende:
Jammer dat de oude steenfabriek gesloopt is. Dat was een leuke locatie geweest
Vriendje van PeRi:quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:15 schreef PeRi het volgende:
Ik zal het navragen bij vriendlief, die woont daar
Lief; Als je dit eerder leest dan ik het vraag, bij deze dus)
daar valt altijd wel een mouw aan vast te knopen, er loopt hier nog een topic in FOTquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:41 schreef beestjuh het volgende:
Zijn er al genoeg modellen? Jammer, ik woon in Tilburg, maar ik kom zeker even kijkenvan een afstandje dan
Die wil vast wel mee denk ik. Die komt Xilantof in de gaten houdenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:40 schreef Puckzzz het volgende:
hahahahaha ja dat moet je maar net weten he?kan vriendlief ook mee of misschien alvast wat snapshots maken?
Enneh kunnen we dat terrein gewoon op denk je?
Fotootje mailen kan altijd (we hebben drie modellen nu)quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:41 schreef beestjuh het volgende:
Zijn er al genoeg modellen? Jammer, ik woon in Tilburg, maar ik kom zeker even kijkenvan een afstandje dan
Moet kunnenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:04 schreef PeRi het volgende:
Xil; als ik vanuit rotterdam moet heh, kan ik vast ook wel meerijden
Als je te laat bent kan je zelf een voorstel doen in Fotografen en modellen ontmoetingsplaats.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:24 schreef Together-Alone het volgende:
Ist al telaat?
ik weet niet de laatste stand qua modellen maar je zou even Puckzzz kunnen mailen of mij met een fotootje (wel even openingspost lezen om geen misverstanden te krijgenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:24 schreef Together-Alone het volgende:
Ist al telaat?
Goedemorgen!quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:00 schreef Re het volgende:
[..]
ik weet niet de laatste stand qua modellen maar je zou even Puckzzz kunnen mailen of mij met een fotootje (wel even openingspost lezen om geen misverstanden te krijgen). We willen 4 modellen er zijn er nu 3 geloof ik...
Zie je, je kunt het!quote:Op woensdag 25 mei 2005 06:32 schreef Puckzzz het volgende:
Nog ff @ Marjo: ik heb net je foto nog eens bekeken, ik vind dat je een hele mooie kaaklijn en jukbeenderen hebt. Je hebt zeker potentie, ook al was het niet wat we in gedachten hadden voor deze keer. Ik persoonlijk denk dat het de ogen zijn maar zoals ik al zei, ik kan het niet uitleggen.
Ik heb in je fotoboek gekeken, maar als je meer foto's hebt mail ze maarquote:Op woensdag 25 mei 2005 08:03 schreef PeRi het volgende:
Together-Alone wilde ook wel model zijn. Moet ze je maar even mailen. Mij heb je volgens mij ook nog niet gekeurd
Ziet er goed uitquote:
Toch welquote:
NIeuw Vennep is toch boven Alphen? Is een beetje in de buurt. Ik kan je wel ophalen, als je het niet erg vind...quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:14 schreef Together-Alone het volgende:
* Together-Alone checked 9292ov.nl
Tis bijna 2 uurtjes met de trein, dus niet zo heel erg in de buurt.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:14 schreef Together-Alone het volgende:
* Together-Alone checked 9292ov.nl
Tis bijna 2 uurtjes met de trein, dus niet zo heel erg in de buurt.
Oeh, dat zou wel handig zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
NIeuw Vennep is toch boven Alphen? Is een beetje in de buurt. Ik kan je wel ophalen, als je het niet erg vind...
quote:
Ik heb de foto's van Beestjuh nog niet binnenquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:48 schreef Halinalle het volgende:
T-A en beestjuh als model? Die shoot kan al niet meer mis gaan.
Noem het dan maar een vooruitziende post.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb de foto's van Beestjuh nog niet binnen
Had ik dat nog niet gezegd? Ook heel geschikt!quote:
Op je werk doet ie het wel? is toch hetzelfde ww?quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:57 schreef Puckzzz het volgende:
Is goed Pea, ik ben overdag bereikbaar op MSN, ik ben thuis mijn ww kwijt en zoonlief heeft het laatst ge-MSN-ed
Ik ben ook erg lanf, misschien kunnen we dingen van elkaar lenen of zo. Al heb ik niet echt heel veel zwart in de kast hangen. Ik ben normaal gesproken een kleurtjes-fan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:31 schreef Together-Alone het volgende:
Ik heb absoluut geen ervaring met poseren whatsoever, dus ik heb geen goed materiaal of iets als achtergrond. Ik ben ook erg lang, dus ik weet niet wat je wilde meenemen voor de modellen Puckzz, maar dan is het nog maar de vraag of ik het pas.![]()
Hoelang ben jij dan?quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:35 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik ben ook erg lanf, misschien kunnen we dingen van elkaar lenen of zo. Al heb ik niet echt heel veel zwart in de kast hangen. Ik ben normaal gesproken een kleurtjes-fan.
Ukkiequote:Op woensdag 25 mei 2005 22:40 schreef Toeps het volgende:
183
Ah, das idd vrij lang jah.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:40 schreef Toeps het volgende:
183
Ik heb alleen maar zwarte onderbroekenquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:42 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Ah, das idd vrij lang jah.Ikzelf ben iets van 1,91 Ik ga ook wel kijken wat ik heb qua zwarte kledij.
T-A wat gaaf joh !quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Had ik dat nog niet gezegd? Ook heel geschikt!![]()
Neptieten mogen niet hoor,dat zie jequote:Op woensdag 25 mei 2005 22:47 schreef Toeps het volgende:
Ik heb ook nog wel een BH en een paar stay-ups. Maar da's wel heeeel sexy dan...
Ah ik snap het weer,ik weet niet of ik nog een reactie ga plaatsen hier na deze blunderquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:04 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nee, stay-up. Die hebben een plakrandje dat ze blijven zitten.
Hihihi. Ik heb een paar flink foute puntschoenen, allemaal van mijn moeder gekregen. Die neem ik ook wel mee. Heb ondertussen al wat ervaring met sjouwen met een weekendtas vol kleding. Geloof me, op de hoek van de straat heb je al spijt, vooral als je besluit die hoge laarzen maar vast aan te trekken, want: "dat bespaart ruimte".quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:06 schreef Together-Alone het volgende:
Ik neem iig wel een grote weekendtas mee met kleding waarvan ik denk dat het leuk is.Kheb iig een paar zwarte laarzen met killerheels, die me wel geschikt lijken.
![]()
Ghehe, ik heb al een aanbod gekregen om met iemand mee te rijden, dus hopenlijk hoef ik niet verder dan de straathoek.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:11 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hihihi. Ik heb een paar flink foute puntschoenen, allemaal van mijn moeder gekregen. Die neem ik ook wel mee. Heb ondertussen al wat ervaring met sjouwen met een weekendtas vol kleding. Geloof me, op de hoek van de straat heb je al spijt, vooral als je besluit die hoge laarzen maar vast aan te trekken, want: "dat bespaart ruimte".
Ik heb wel is een clown opgemaaktquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:13 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Ghehe, ik heb al een aanbod gekregen om met iemand mee te rijden, dus hopenlijk hoef ik niet verder dan de straathoek.
Oeh, en make-up? Ik ben nou niet bepaald een visagiste.
Ukkiequote:Op woensdag 25 mei 2005 22:42 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Ah, das idd vrij lang jah.Ikzelf ben iets van 1,91 Ik ga ook wel kijken wat ik heb qua zwarte kledij.
mooi, heb je ok per ongeluk een 3-delig pak (of 2 delig), ik wil wat uitproberen daarmee. heb zelf nog wel een leuk pak wat geprobeerd kan worden als dat nodig isquote:Op donderdag 26 mei 2005 01:35 schreef beestjuh het volgende:
Heej, keileuk, ik mag meedoen! Dank je wel, Puckzz ook voor je complimentjes, al heb ik wel stiekem een paar van de mooiste foto's die ooit van mij gemaakt zijn naar je gestuurdWil geen risico lopen natuurlijk.
* wel een beetje plankenkoorts heeft
En een visagiste? Ik ken wel een visagie-studente die maar wat graag ervaring opdoet. Ik kan vragen of ze die datum zin en tijd heeft om wat met ons te experimenteren!?
Heb ik zelf niet meer, maar is wel een gaaf idee. Wil die van jou wel proberen, welke maat is dat?quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:47 schreef Re het volgende:
[..]
mooi, heb je ok per ongeluk een 3-delig pak (of 2 delig), ik wil wat uitproberen daarmee. heb zelf nog wel een leuk pak wat geprobeerd kan worden als dat nodig is![]()
oei, de maat.. uhmmm, daar kom ik op terugquote:Op donderdag 26 mei 2005 02:15 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Heb ik zelf niet meer, maar is wel een gaaf idee. Wil die van jou wel proberen, welke maat is dat?
zekers!quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:56 schreef fr.oosje het volgende:
Schaduw onder haar kin nog irritanter!!!
Mag ik wat tips geven?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:31 schreef milagro het volgende:
[eenmalige tegenaanbemoeienis]
deze beter dan, Puckzzz?
[/eenmalige tegenaanbemoeienis]
ben echt heel benieuwd naar jullie resultaten.
heb even op je site gekeken, Puckszzz en je maakt prachtige foto's, echt heel mooi
Dankjewelquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:31 schreef milagro het volgende:
[eenmalige tegenaanbemoeienis]
deze beter dan, Puckzzz?
[/eenmalige tegenaanbemoeienis]
ben echt heel benieuwd naar jullie resultaten.
heb even op je site gekeken, Puckszzz en je maakt prachtige foto's, echt heel mooi
quote:je mag geen fotoos van andere users online zetten
maar ok is goed hierbij alsnog mn toestemming
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:35 schreef mother-mother het volgende:
[..]