Hoi allemaal,
Ik heb een paar ideetjes over hoe we misschien het beste te werk kunnen gaan de 18e.
Het lijkt mij prettig en handig als we 1 of 2 modellen op een leuke locatie neerzetten en dan die gaan fotograferen. Ondertussen kunnen de andere modellen zich omkleden of misschien helpen met een reflectiescherm vasthouden of gewoon ff relaxed de kat uit de boom kijken.
Dit ook om alle modellen evenveel de gelegenheid te geven om te poseren en te pauseren. Op deze manier kunnen we eerlijk alle aandacht verdelen en krijgt iedereen een leuke kans. Voor mezelf maak ik een paar schetsjes of notities van poses die ik graag zou willen zien. Zodoende sta ik er de 18e niet voor lul wanneer ik dat door de zenuwen allemaal vergeten ben
![]()
Ik neem een hele hoop zooi mee, voornamelijk kleding en accesoires voor de dames. Maar ook zilver en goudkleurige grote kartonnen vellen om als reflectiescherm te dienen. Zouden jullie daar ook aan willen denken? Misschien ook iets om juist weer licht te blokken ergens? Als jullie zelf nog bepaalde ideeen hebben, spui die dan! Misschien kunnen we daar voor die tijd nog wat voor regelen. Denk er wel aan dat we daar geen elektriciteit hebben, dus lampen of opladers e.d. wordt nix vrees ik.
Wat vinden jullie ervan?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!