Er is 1 afgevallen omdat ze die dag niet kan. Dus als je nog mee wilt?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:50 schreef PeRi het volgende:
[..]
Rotterdam, of ik zit in Tilburg, dat weet ik nog niet precies.
Maar ik vraag me trouwens af of ik wel mee kan, ik dacht ergens te hebben gelezen dat er al genoeg waren voor ik me aanmeldde nog!
dat is idd heel erg jammerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:56 schreef PeRi het volgende:
Jammer dat de oude steenfabriek gesloopt is. Dat was een leuke locatie geweest
Vriendje van PeRi:quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:15 schreef PeRi het volgende:
Ik zal het navragen bij vriendlief, die woont daar
Lief; Als je dit eerder leest dan ik het vraag, bij deze dus)
daar valt altijd wel een mouw aan vast te knopen, er loopt hier nog een topic in FOTquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:41 schreef beestjuh het volgende:
Zijn er al genoeg modellen? Jammer, ik woon in Tilburg, maar ik kom zeker even kijkenvan een afstandje dan
Die wil vast wel mee denk ik. Die komt Xilantof in de gaten houdenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:40 schreef Puckzzz het volgende:
hahahahaha ja dat moet je maar net weten he?kan vriendlief ook mee of misschien alvast wat snapshots maken?
Enneh kunnen we dat terrein gewoon op denk je?
Fotootje mailen kan altijd (we hebben drie modellen nu)quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:41 schreef beestjuh het volgende:
Zijn er al genoeg modellen? Jammer, ik woon in Tilburg, maar ik kom zeker even kijkenvan een afstandje dan
Moet kunnenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:04 schreef PeRi het volgende:
Xil; als ik vanuit rotterdam moet heh, kan ik vast ook wel meerijden
Als je te laat bent kan je zelf een voorstel doen in Fotografen en modellen ontmoetingsplaats.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:24 schreef Together-Alone het volgende:
Ist al telaat?
ik weet niet de laatste stand qua modellen maar je zou even Puckzzz kunnen mailen of mij met een fotootje (wel even openingspost lezen om geen misverstanden te krijgenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:24 schreef Together-Alone het volgende:
Ist al telaat?
Goedemorgen!quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:00 schreef Re het volgende:
[..]
ik weet niet de laatste stand qua modellen maar je zou even Puckzzz kunnen mailen of mij met een fotootje (wel even openingspost lezen om geen misverstanden te krijgen). We willen 4 modellen er zijn er nu 3 geloof ik...
Zie je, je kunt het!quote:Op woensdag 25 mei 2005 06:32 schreef Puckzzz het volgende:
Nog ff @ Marjo: ik heb net je foto nog eens bekeken, ik vind dat je een hele mooie kaaklijn en jukbeenderen hebt. Je hebt zeker potentie, ook al was het niet wat we in gedachten hadden voor deze keer. Ik persoonlijk denk dat het de ogen zijn maar zoals ik al zei, ik kan het niet uitleggen.
Ik heb in je fotoboek gekeken, maar als je meer foto's hebt mail ze maarquote:Op woensdag 25 mei 2005 08:03 schreef PeRi het volgende:
Together-Alone wilde ook wel model zijn. Moet ze je maar even mailen. Mij heb je volgens mij ook nog niet gekeurd
Ziet er goed uitquote:
Toch welquote:
NIeuw Vennep is toch boven Alphen? Is een beetje in de buurt. Ik kan je wel ophalen, als je het niet erg vind...quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:14 schreef Together-Alone het volgende:
* Together-Alone checked 9292ov.nl
Tis bijna 2 uurtjes met de trein, dus niet zo heel erg in de buurt.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:14 schreef Together-Alone het volgende:
* Together-Alone checked 9292ov.nl
Tis bijna 2 uurtjes met de trein, dus niet zo heel erg in de buurt.
Oeh, dat zou wel handig zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
NIeuw Vennep is toch boven Alphen? Is een beetje in de buurt. Ik kan je wel ophalen, als je het niet erg vind...
quote:
Ik heb de foto's van Beestjuh nog niet binnenquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:48 schreef Halinalle het volgende:
T-A en beestjuh als model? Die shoot kan al niet meer mis gaan.
Noem het dan maar een vooruitziende post.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb de foto's van Beestjuh nog niet binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |