quote:
Op woensdag 25 mei 2005 00:00 schreef Re het volgende:[..]
ik weet niet de laatste stand qua modellen maar je zou even Puckzzz kunnen mailen of mij met een fotootje (wel even openingspost lezen om geen misverstanden te krijgen
![]()
). We willen 4 modellen er zijn er nu 3 geloof ik...
Goedemorgen!
Ik zal eens ff het lijstje maken:
modellen:
Toeps
PeRi
Gutteguttegut
fotografen:
SharkBait
Re
Fotnalix
![]()
Kwiebuske
Puckzzz
Heb ik iemand overgeslagen of vergeten? Dan moet diegene eerst ff naar de tijd boven deze post kijken
![]()
en dan zich ff melden
![]()
Oude textielfabriek Goirle (nabij Tilburg)
Datum:
zaterdag 18 juni (breng mooi weer mee
![]()
Tot nu toe hebben we dus meer fotografen als modellen, wat mij betreft kunnen er nog 1 of 2 modellen bij. Lees idd de OP ff zodat je weet wat je te wachten staat. Mail ff 1 of een paar foto's naar 1 van ons. Om herhaling van de discussie van gisteren te voorkomen, zeg ik er alvast bij dat er een kans bestaat dat we je voor deze sessie niet geschikt vinden. Dit wil echter niet zeggen dat je in zijn geheel niet geschikt bent! Het zou helpen als je er ook bij vermeld of je met eigen vervoer komt, waar vandaan en of je misschien iemand die nog zonder vervoer zit mee zou kunnen nemen.
Je kunt mij toevoegen aan MSN alsje dat prettiger vindt, dan moet je ff dit adres gebruiken:
JezusjePuckzzz at hotmail.com
@DieBitch: we MSN-en nog wel
Nog ff @ Marjo: ik heb net je foto nog eens bekeken, ik vind dat je een hele mooie kaaklijn en jukbeenderen hebt. Je hebt zeker potentie, ook al was het niet wat we in gedachten hadden voor deze keer. Ik persoonlijk denk dat het de ogen zijn maar zoals ik al zei, ik kan het niet uitleggen.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!