Had ik dat nog niet gezegd? Ook heel geschikt!quote:
Op je werk doet ie het wel? is toch hetzelfde ww?quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:57 schreef Puckzzz het volgende:
Is goed Pea, ik ben overdag bereikbaar op MSN, ik ben thuis mijn ww kwijt en zoonlief heeft het laatst ge-MSN-ed
Ik ben ook erg lanf, misschien kunnen we dingen van elkaar lenen of zo. Al heb ik niet echt heel veel zwart in de kast hangen. Ik ben normaal gesproken een kleurtjes-fan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:31 schreef Together-Alone het volgende:
Ik heb absoluut geen ervaring met poseren whatsoever, dus ik heb geen goed materiaal of iets als achtergrond. Ik ben ook erg lang, dus ik weet niet wat je wilde meenemen voor de modellen Puckzz, maar dan is het nog maar de vraag of ik het pas.![]()
Hoelang ben jij dan?quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:35 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik ben ook erg lanf, misschien kunnen we dingen van elkaar lenen of zo. Al heb ik niet echt heel veel zwart in de kast hangen. Ik ben normaal gesproken een kleurtjes-fan.
Ukkiequote:Op woensdag 25 mei 2005 22:40 schreef Toeps het volgende:
183
Ah, das idd vrij lang jah.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:40 schreef Toeps het volgende:
183
Ik heb alleen maar zwarte onderbroekenquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:42 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Ah, das idd vrij lang jah.Ikzelf ben iets van 1,91 Ik ga ook wel kijken wat ik heb qua zwarte kledij.
T-A wat gaaf joh !quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Had ik dat nog niet gezegd? Ook heel geschikt!![]()
Neptieten mogen niet hoor,dat zie jequote:Op woensdag 25 mei 2005 22:47 schreef Toeps het volgende:
Ik heb ook nog wel een BH en een paar stay-ups. Maar da's wel heeeel sexy dan...
Ah ik snap het weer,ik weet niet of ik nog een reactie ga plaatsen hier na deze blunderquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:04 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nee, stay-up. Die hebben een plakrandje dat ze blijven zitten.
Hihihi. Ik heb een paar flink foute puntschoenen, allemaal van mijn moeder gekregen. Die neem ik ook wel mee. Heb ondertussen al wat ervaring met sjouwen met een weekendtas vol kleding. Geloof me, op de hoek van de straat heb je al spijt, vooral als je besluit die hoge laarzen maar vast aan te trekken, want: "dat bespaart ruimte".quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:06 schreef Together-Alone het volgende:
Ik neem iig wel een grote weekendtas mee met kleding waarvan ik denk dat het leuk is.Kheb iig een paar zwarte laarzen met killerheels, die me wel geschikt lijken.
![]()
Ghehe, ik heb al een aanbod gekregen om met iemand mee te rijden, dus hopenlijk hoef ik niet verder dan de straathoek.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:11 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hihihi. Ik heb een paar flink foute puntschoenen, allemaal van mijn moeder gekregen. Die neem ik ook wel mee. Heb ondertussen al wat ervaring met sjouwen met een weekendtas vol kleding. Geloof me, op de hoek van de straat heb je al spijt, vooral als je besluit die hoge laarzen maar vast aan te trekken, want: "dat bespaart ruimte".
Ik heb wel is een clown opgemaaktquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:13 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Ghehe, ik heb al een aanbod gekregen om met iemand mee te rijden, dus hopenlijk hoef ik niet verder dan de straathoek.
Oeh, en make-up? Ik ben nou niet bepaald een visagiste.
Ukkiequote:Op woensdag 25 mei 2005 22:42 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Ah, das idd vrij lang jah.Ikzelf ben iets van 1,91 Ik ga ook wel kijken wat ik heb qua zwarte kledij.
mooi, heb je ok per ongeluk een 3-delig pak (of 2 delig), ik wil wat uitproberen daarmee. heb zelf nog wel een leuk pak wat geprobeerd kan worden als dat nodig isquote:Op donderdag 26 mei 2005 01:35 schreef beestjuh het volgende:
Heej, keileuk, ik mag meedoen! Dank je wel, Puckzz ook voor je complimentjes, al heb ik wel stiekem een paar van de mooiste foto's die ooit van mij gemaakt zijn naar je gestuurdWil geen risico lopen natuurlijk.
* wel een beetje plankenkoorts heeft
En een visagiste? Ik ken wel een visagie-studente die maar wat graag ervaring opdoet. Ik kan vragen of ze die datum zin en tijd heeft om wat met ons te experimenteren!?
Heb ik zelf niet meer, maar is wel een gaaf idee. Wil die van jou wel proberen, welke maat is dat?quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:47 schreef Re het volgende:
[..]
mooi, heb je ok per ongeluk een 3-delig pak (of 2 delig), ik wil wat uitproberen daarmee. heb zelf nog wel een leuk pak wat geprobeerd kan worden als dat nodig is![]()
oei, de maat.. uhmmm, daar kom ik op terugquote:Op donderdag 26 mei 2005 02:15 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Heb ik zelf niet meer, maar is wel een gaaf idee. Wil die van jou wel proberen, welke maat is dat?
zekers!quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:56 schreef fr.oosje het volgende:
Schaduw onder haar kin nog irritanter!!!
Mag ik wat tips geven?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:31 schreef milagro het volgende:
[eenmalige tegenaanbemoeienis]
deze beter dan, Puckzzz?
[/eenmalige tegenaanbemoeienis]
ben echt heel benieuwd naar jullie resultaten.
heb even op je site gekeken, Puckszzz en je maakt prachtige foto's, echt heel mooi
Dankjewelquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:31 schreef milagro het volgende:
[eenmalige tegenaanbemoeienis]
deze beter dan, Puckzzz?
[/eenmalige tegenaanbemoeienis]
ben echt heel benieuwd naar jullie resultaten.
heb even op je site gekeken, Puckszzz en je maakt prachtige foto's, echt heel mooi
quote:je mag geen fotoos van andere users online zetten
maar ok is goed hierbij alsnog mn toestemming
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:35 schreef mother-mother het volgende:
[..]