Wij hadden ooit in B&H een gesprek omdat ik dacht jou te herkennen (ik kom ook uit den haag)quote:Op maandag 23 mei 2005 17:12 schreef Toeps het volgende:
Hey Xilantof, jouw site ken ik al. Hebben wij ooit gemaild? Ik vind je werk heeeeel gaaf iig!
er zijn genoeg andere mogelijkhedenquote:Op maandag 23 mei 2005 17:41 schreef -Marjo- het volgende:
Ok, men heeft besloten dat ik het juiste type niet ben, afgaande op 1 foto. Ik wens de rest veel succes..
Ik wil geen meertje. Ik wil een verlaten industrieterrein of iets dergelijks.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:09 schreef ultra_ivo het volgende:
Diebitch noemde in het andere topic een mooi meertje met wat mogelijkheden.
Dan had ik beter Marjo of Re kunnen quoten. Mijn opmerking sloeg op hun bijdragen, dus niet op de zonnebrillenmodellenmeet.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:47 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik wil geen meertje. Ik wil een verlaten industrieterrein of iets dergelijks.
Anders plan je een mini meet op een andere datum met een fotograaf of twee.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:19 schreef Diebitch het volgende:
Ai ai ai ai.....ik kan 18 juni nou net niet. Verder kan ik altijd na die datum.....
Lijkt me trouwens super gaaf zo'n meeting. Ik denk dat als je zoveel creativiteit bij elkaar zet, het heel inspiratievol kan werken....Ben benieuwd wat eruit komt.
Ik denk ondertussen wel meej.
Jullie zijn er dus wel aan uit dat je industieterrein wilt? En is industrieterrein moerdijk niets? De grote shell?
Na ja ik heb iig een auto en kan 4 mee vervoeren.......(mits het natuulijk niet 18 juni is)
Je wist dat dit zou kunnen gebeuren. staat in de OP.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:41 schreef -Marjo- het volgende:
Ok, men heeft besloten dat ik het juiste type niet ben, afgaande op 1 foto. Ik wens de rest veel succes..
Vind juist dat jij moet meedoen!, maar ja.....mijn mening is gekleurdquote:Op maandag 23 mei 2005 18:51 schreef Scandalous het volgende:
Even een TVP, omdat ik de resultaten wel wil zien
Ik ben 99% zeker dat ik wel kan, als ik niks gehoord heb van mn werk nu al, ben ik waarschijnlijk vrij. Helaas kunnen ze me op het laatste moment nog inroosteren, maar dan zal ik iig proberen dat ik deze dag vrij kan houden. Count me in dus.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Je wist dat dit zou kunnen gebeuren. staat in de OP.
PeRi denk je dat je kunt?
quote:Op maandag 23 mei 2005 21:12 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ben 99% zeker dat ik wel kan, als ik niks gehoord heb van mn werk nu al, ben ik waarschijnlijk vrij. Helaas kunnen ze me op het laatste moment nog inroosteren, maar dan zal ik iig proberen dat ik deze dag vrij kan houden. Count me in dus.
Haha, nee mij niet gezienquote:Op maandag 23 mei 2005 21:10 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Vind juist dat jij moet meedoen!, maar ja.....mijn mening is gekleurd
Je hebt IIG een goeie brillen smoel !
Ik ook niet meerquote:
versleten spijkerbroek met hoge hakken is ook best wel stoer ... toch?quote:Op maandag 23 mei 2005 22:28 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ook niet meer
nah als je 38 hebt gaat het ook nog wel hoor.
Maarrreh Leer hoeft niet perse, het was maar een ideetje, een lekkere versleten spijkerbroek of i.d. mag ook hoor.
quote:Enneh mensen: mijn zoon heeft laatst zitten msn-en op mijn p.c. en nu wil ik inloggen op mijn eigen account, maar ik weet mijn wachtwoord niet meerdus morgen ben ik weer bereikbaar via msn
Ik vond het jammer dat je uiteindelijk niet mee kon naar de meet, had van jou ook graag een paar foto's hebben gehadquote:Op maandag 23 mei 2005 20:32 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Dit topic blijf ik ook wel ff volgen.
tvp
Omdat ze niet dat heeft wat we zoeken voor deze foto's. Heel eenvoudig.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 07:53 schreef Icicle het volgende:
Maareh, waarom zou Marjo niet geschikt zijn?
En wat heeft Marjo niet, wat jij zoekt voor een foto?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Omdat ze niet dat heeft wat we zoeken voor deze foto's. Heel eenvoudig.
Hey, ik héb thuis nog lange zwarte handschoenen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 07:35 schreef Puckzzz het volgende:
@DieBitch: wij gaan een andere keer nog wel eens dat andere idee uitvoeren oke?
@ alle anderen: Ik heb zelf wel een aantal accesoires die ik mee zal nemen. denk aan schoenen, riemen, jasje, broeken, rokje, etc. Als je zelf nog iets hebt liggen neem het mee! twijfel niet, als we het niet gebruiken is er nog geen man over boord, maar het zou jammer zijn wanneer we daar staan en je zegt iets van "ik heb thuis nog een paar lange zwarte handschoenen (ik noem maar iets) " Neem ook sieraden mee
Ik heb 3 paar, lange, korte, en sjieke wittequote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:32 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hey, ik héb thuis nog lange zwarte handschoenen.
Meenemen!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:08 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb 3 paar, lange, korte, en sjieke witte
Ik zal m'n vraag even herhalenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:20 schreef Icicle het volgende:
[..]
En wat heeft Marjo niet, wat jij zoekt voor een foto?
Niet alleen ik, ik heb gezegd dat WIJ vinden dat ze niet heeft wat we zoeken. Ik vind niet dat ik dat hier aan jou hoef uit te leggen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:20 schreef Icicle het volgende:
[..]
En wat heeft Marjo niet, wat jij zoekt voor een foto?
Kom op, beetje meer je best doen met antwoorden.
beetje snel he? ik moet ook nog naar mijn werk rijden enzo. het gewone leven heet datquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:13 schreef Icicle het volgende:
[..]
Ik zal m'n vraag even herhalenIk denk dat je er per ongeluk overheen gelezen hebt..
lees de OP even alsjeblieft.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:17 schreef Icicle het volgende:
Wat wil je op de foto zetten dan?
dat idee krijg ik ook...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:27 schreef Puckzzz het volgende:
Wat is je niet duidelijk dan? Ik vind je intresse leuk, maar ik vind dat je mij aan het aanvallen bent omdat we een model geweigerd hebben.
Kwestie van het koud hebben?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:04 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
dat idee krijg ik ook...
Emh.. als je al die kleren meeneemt, hoe gaat dat dan met omkleden? of huren we een dicht busje af?
Nee, ik bedoel dat de modellen zich ergens afgeschermd kunnen omkledenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:07 schreef Toeps het volgende:
Kwestie van het koud hebben?
Het leven van een model gaat niet over rozen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |