Omdat ze niet dat heeft wat we zoeken voor deze foto's. Heel eenvoudig.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 07:53 schreef Icicle het volgende:
Maareh, waarom zou Marjo niet geschikt zijn?
En wat heeft Marjo niet, wat jij zoekt voor een foto?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Omdat ze niet dat heeft wat we zoeken voor deze foto's. Heel eenvoudig.
Hey, ik héb thuis nog lange zwarte handschoenen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 07:35 schreef Puckzzz het volgende:
@DieBitch: wij gaan een andere keer nog wel eens dat andere idee uitvoeren oke?
@ alle anderen: Ik heb zelf wel een aantal accesoires die ik mee zal nemen. denk aan schoenen, riemen, jasje, broeken, rokje, etc. Als je zelf nog iets hebt liggen neem het mee! twijfel niet, als we het niet gebruiken is er nog geen man over boord, maar het zou jammer zijn wanneer we daar staan en je zegt iets van "ik heb thuis nog een paar lange zwarte handschoenen (ik noem maar iets) " Neem ook sieraden mee
Ik heb 3 paar, lange, korte, en sjieke wittequote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:32 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hey, ik héb thuis nog lange zwarte handschoenen.
Meenemen!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:08 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb 3 paar, lange, korte, en sjieke witte
Ik zal m'n vraag even herhalenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:20 schreef Icicle het volgende:
[..]
En wat heeft Marjo niet, wat jij zoekt voor een foto?
Niet alleen ik, ik heb gezegd dat WIJ vinden dat ze niet heeft wat we zoeken. Ik vind niet dat ik dat hier aan jou hoef uit te leggen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:20 schreef Icicle het volgende:
[..]
En wat heeft Marjo niet, wat jij zoekt voor een foto?
Kom op, beetje meer je best doen met antwoorden.
beetje snel he? ik moet ook nog naar mijn werk rijden enzo. het gewone leven heet datquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:13 schreef Icicle het volgende:
[..]
Ik zal m'n vraag even herhalenIk denk dat je er per ongeluk overheen gelezen hebt..
lees de OP even alsjeblieft.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:17 schreef Icicle het volgende:
Wat wil je op de foto zetten dan?
dat idee krijg ik ook...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:27 schreef Puckzzz het volgende:
Wat is je niet duidelijk dan? Ik vind je intresse leuk, maar ik vind dat je mij aan het aanvallen bent omdat we een model geweigerd hebben.
Kwestie van het koud hebben?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:04 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
dat idee krijg ik ook...
Emh.. als je al die kleren meeneemt, hoe gaat dat dan met omkleden? of huren we een dicht busje af?
Nee, ik bedoel dat de modellen zich ergens afgeschermd kunnen omkledenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:07 schreef Toeps het volgende:
Kwestie van het koud hebben?
Het leven van een model gaat niet over rozen...
Ik heb het toch ook niet over een castingbureau? Ik bedoel een casting, een go-see, een afspraak met de cliënt. Die weten echt niet meteen wat ze zoeken, ze laten soms wel 50 meiden komen voor één foto. En dan kun je ook afgewezen worden. Soms omdat je te dik bent, te dun bent, te grote ogen hebt... En soms gewoon omdat je niet de juiste 'look' hebt. En soms krijg je nieteens een reden te horen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:36 schreef Icicle het volgende:
Een castingbureau zoek ook geen specefieke modellen, dat doen de klanten van dat castingbureau
Die klanten weten precies wat ze zoeken.. omdat ze een goed concept hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |