Ik heb het toch ook niet over een castingbureau? Ik bedoel een casting, een go-see, een afspraak met de cliënt. Die weten echt niet meteen wat ze zoeken, ze laten soms wel 50 meiden komen voor één foto. En dan kun je ook afgewezen worden. Soms omdat je te dik bent, te dun bent, te grote ogen hebt... En soms gewoon omdat je niet de juiste 'look' hebt. En soms krijg je nieteens een reden te horen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:36 schreef Icicle het volgende:
Een castingbureau zoek ook geen specefieke modellen, dat doen de klanten van dat castingbureau
Die klanten weten precies wat ze zoeken.. omdat ze een goed concept hebben.
Het zit je wel hoog. Iets waar je niet eens aan meedoet...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:54 schreef Icicle het volgende:
Als je dan om een reden vraagt, krijg je die ook omdat er, zeker voor een casting waar 50 meiden moeten komen opdraven, een goed concept is waar precies in staat wat men zoekt.
Een selectie gaat meestal vanuit een modellenboek. Of het moet wel een érg grote opdracht zijn..
Ik quote mezelf maar even aangezien jij selectief leest.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:03 schreef Puckzzz het volgende:
We gaan verder op MSN.
Toeps
Xil
Kwiebuske kunnen julle me ff toevoegen?
mailen mag ook hoor, adres staat in de OP
Niet meer aanmelden nu mensen. we houden het hierbij
Het leven kan soms heel eenvoudig zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:27 schreef Icicle het volgende:
Wat makkelijk zeg.
Dat is meteen je probleemquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het leven kan soms heel eenvoudig zijn
Ik vraag me af wat jouw probleem met mij is? Je loopt me hier de hele tijd al te bashen terwijl we gezamelijk iets hebben besloten wat jou nog niet eens iets aangaat.quote:
Ik herhaal dit nog even voor je..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:17 schreef Icicle het volgende:
Dit is een publiekelijk forum, hou dat even in jullie achterhoofd.
En wij hebben het recht jou lekker niks te zeggenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:36 schreef Icicle het volgende:
Ik herhaal dit nog even voor je..
De logica ontgaat me evenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:36 schreef Shark.Bait het volgende:
Ze mag niet mee doen omdat jij irritant bent..
geldt ook voor DPZ
Correctie:quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:35 schreef Icicle het volgende:
Ik stel een vraag, waar niet het juiste antwoord op komt. Er komt zelfs helemaal geen antwoord op.
Genegeerd wordt het ook niet..
Dan loopt het vanzelf he
Dat is mijn vrouwelijke kant die ik laat zienquote:
ja maquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:49 schreef Toeps het volgende:
Jongens, jongens... Houden we het gezellig?
Aah okquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:01 schreef Icicle het volgende:
Dat is een ander fotografieforum, net als FFF
Goh stellen ze daar ook eisen? wat raar, mensen die eisen stellen...tsk..tsk....tskquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:57 schreef Icicle het volgende:
Maar vertel eens Shark.Bait, wat zit je zo dwars? Je hebt geen L-lens en mag niet mee doen op DPZ?
mwah, het topic was leuk, totdat dit gezeik begon.quote:
Paprika graagquote:
Selectief lezen enzoquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Goh stellen ze daar ook eisen? wat raar, mensen die eisen stellen...tsk..tsk....tsk
Ik denk dat je zelf nu ook weet wat ik hierop zou kunnen zeggenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:07 schreef Re het volgende:
Wij zijn maar simpele amateurtjes die willen leren maar blijkbaar is voor een iemand het belangrijker om ond dat plezier te misgunnen.
dat "ond" eigenlijk "ons" moet zijn?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:16 schreef Icicle het volgende:
[..]
Ik denk dat je zelf nu ook weet wat ik hierop zou kunnen zeggen
Nee, ik verlaag me niet tot het corrigeren van taalfouten, want ik begrijp gewoon wat hij bedoelt.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:17 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
dat "ond" eigenlijk "ons" moet zijn?
![]()
Is de popcorn al ready?quote:
Shoot vergetenquote:
ond veranderd in onsquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:16 schreef Icicle het volgende:
[..]
Ik denk dat je zelf nu ook weet wat ik hierop zou kunnen zeggen
Ok, best.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:21 schreef Icicle het volgende:
[..]
Nee, ik verlaag me niet tot het corrigeren van taalfouten, want ik begrijp gewoon wat hij bedoelt.
Bedankt voor het compliment!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:25 schreef Re het volgende:
[..]
ond veranderd in ons. (geen taal fout maar een typfout)
Wat is het probleem dan dat je als "professioneel" je gaat verlagen tot opmerkingen als "je hebt zeker geen L lens". Ik ga plezier hebbenmet of zonder L lens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |