count me inquote:Op maandag 23 mei 2005 13:38 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zal beginnen met een lijstje van modellen en fotografen.
tot nu toe(topic is net een half uurtje oud)
modellen:
Toeps
DieBitch
Marjo
fotografen:
Puckzzz
Re?
SharkBait?
Dat komt wel goed hoor, reiskosten kan je wel ergens afschrijvenquote:Op maandag 23 mei 2005 13:43 schreef Toeps het volgende:
Waar gaat het eigenlijk worden? Ik ben niet zo rijk, dus voor mij het liefst ergens in Zuid-Holland.
Je kan wel meerijden hoor...quote:Op maandag 23 mei 2005 13:43 schreef Toeps het volgende:
Waar gaat het eigenlijk worden? Ik ben niet zo rijk, dus voor mij het liefst ergens in Zuid-Holland.
quote:
Krijtstreep is okee. 14.gifquote:Op maandag 23 mei 2005 11:06 schreef Toeps het volgende:
Ik ben niet zo van de leer, als veggie. Maar ik heb wel zat laarzen, het meerendeel van mijn moeder gekregen. Zwart, wit, grijs... Ik heb verder nog een heel mooi (duur) krijtstreep pak bijvoorbeeld.
beton? beton is leuk! de omgeving moet gewoon kaal overkomen imo. Ik hoop ook nog dat ik dan met de Kever ben, heb nog een leuk ideetje voor op de achterbankquote:Puckzzz, ik zat te denken aan betonnen achtergronden, moderne gebouwen, pleinen, etc. eventueel als achtergrond--grote vlakken.
Is dit nou een ja of een nee?..of een ik weet nog niet....quote:Op maandag 23 mei 2005 13:22 schreef Puckzzz het volgende:
ow ja, hihihi niet aan gedacht. mannelijk zou ook kunnen natuurlijk
Op zich lijkt het me leuk, weet alleen niet of ik het durf...en of ik wel stoer en sexy (genoeg) ben.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:14 schreef Puckzzz het volgende:
je staat er al bij.....nog wel met een vraagtekentje. moet ik die weghalen?
Die datum is lastig voor mij...quote:Op maandag 23 mei 2005 15:12 schreef Puckzzz het volgende:
Over een week of vier ofzo?
Ik zal eens een datum roepen... komt ie dan he?
zaterdag 25 juni?
[..]
beton? beton is leuk! de omgeving moet gewoon kaal overkomen imo. Ik hoop ook nog dat ik dan met de Kever ben, heb nog een leuk ideetje voor op de achterbank
Tuurlijk durf je wel...quote:Op maandag 23 mei 2005 15:17 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Op zich lijkt het me leuk, weet alleen niet of ik het durf...en of ik wel stoer en sexy (genoeg) ben.
Ik heb iig geen foto met zonnebril....ik kan wel boos kijken![]()
Hmm..ok misschien wel durven..maar dan de rest nog...quote:
Oh da's jammer, want dat geeft wel héle stoere achtergrondjes.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:24 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zie mezelf niet naar de Rotterdamse havens rijden eigenlijk.....
roept iemand anders ff een datum alsjeblieft?
18 juni?? Dan zou ik wel kunnen...quote:Op maandag 23 mei 2005 15:44 schreef Re het volgende:
in Juli ben ik er waarschijnlijk niet, ergens laatste week Juni moet wel lukken
Ik vind trouwens wel dat het niet te massaal moet zijn
Is Breda ofzo niet mooi centraal?
Ben ik het wel mee eens. Niet te massaal.... Breda lijkt me primaquote:Op maandag 23 mei 2005 15:44 schreef Re het volgende:
in Juli ben ik er waarschijnlijk niet, ergens laatste week Juni moet wel lukken
Ik vind trouwens wel dat het niet te massaal moet zijn
Is Breda ofzo niet mooi centraal?
mail ff naar JezusjePuckzzz at hotmail.com als je wilt?quote:Op maandag 23 mei 2005 15:32 schreef -Marjo- het volgende:
Ik wacht ook nog maar effe met een datum roepen. Eerst maar even afwachten of ik het juiste type ben...
Done...quote:Op maandag 23 mei 2005 15:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
mail ff naar JezusjePuckzzz at hotmail.com als je wilt?
done.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:03 schreef Puckzzz het volgende:
We gaan verder op MSN.
Toeps
Xil
Kwiebuske kunnen julle me ff toevoegen?
mailen mag ook hoor, adres staat in de OP
Niet meer aanmelden nu mensen. we houden het hierbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |