Okee, ik open toch maar ff een speciaal topic hiervoor.
Via het modellen en fotografen ontmoetingstopic is er een idee opgeborreld om een portretserie te maken met allerlei stoere en sexy ingredienten.
het is dus de bedoeling om foto's te maken met een vrij harde uitstraling. Dus geen lieve glimlachjes, zachte kleurtjes, en schattige achtergrondjes. Neenee, deze fotografen zoeken juist harde blikken, scherpe make-up, sexy kleding (niet bloot). Er zal ws veel zwartwit worden gewerkt (ik iig wel)
Persoonlijk vind ik niet elk model hier geschikt voor. Dus ik denk dat de fotografen wel mogen zeggen tegen een model dat hier eventueel wel voor zou voelen of ze wel of niet geschikt is. Dit niet om onaardig te doen, maar omdat dit een bepaald soort model vereist. Je moet bereid zijn om een beetje bloot te laten zien, maar alles zal volgens de policy alhier verlopen
![]()
Dus modellen, als jullie zin hebben in een portretserie die weer eens wat anders is, meld je dan hier aan. Plaats een foto van jezelf of stuur er 1 via de mail. Mijn mailadres klopt niet dus ik zal 'm nu ff geven:
Puckzz@home.nlLocatie: Noord-Brabant, specifieke locatie moet nog gevonden worden.
Ik heb ook nog een idee om een kennis met een mooie Harley te vragen. Maar dat weet ik dus allemaal nog niet.
![]()
Fotografen kunnen zich ook in dit topic melden.
Datum moeten we ook nog ff nader bepalen. Ik denk dat we eerst maar eens uit moeten kijken naar een geschikte locatie. Ik zit zelf aan iets industrieels te denken, maar die zijn niet bepaald makkelijk toegankelijk. Als iemand daar ideetjes voor heeft gooi ze alsjeblieft hier neer.
Het is niet de bedoeling dat ik hier de organisator van ben. Ik vind dat we dit met zijn allen moeten kunnen plannen.
Ik post ff twee ouwe foto's van mezelf om aan te geven wat mijn bedoeling is qua look / uitstraling. Deze zijn binnen genomen, ik wil dus de achtergrond vervangen door een oude fabriek ofzoiets.
![]()
Ik kan de tweede niet vinden, ik kijk vanavond thuis wel ff.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!