Het zit je wel hoog. Iets waar je niet eens aan meedoet...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:54 schreef Icicle het volgende:
Als je dan om een reden vraagt, krijg je die ook omdat er, zeker voor een casting waar 50 meiden moeten komen opdraven, een goed concept is waar precies in staat wat men zoekt.
Een selectie gaat meestal vanuit een modellenboek. Of het moet wel een érg grote opdracht zijn..
Ik quote mezelf maar even aangezien jij selectief leest.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:03 schreef Puckzzz het volgende:
We gaan verder op MSN.
Toeps
Xil
Kwiebuske kunnen julle me ff toevoegen?
mailen mag ook hoor, adres staat in de OP
Niet meer aanmelden nu mensen. we houden het hierbij
Het leven kan soms heel eenvoudig zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:27 schreef Icicle het volgende:
Wat makkelijk zeg.
Dat is meteen je probleemquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het leven kan soms heel eenvoudig zijn
Ik vraag me af wat jouw probleem met mij is? Je loopt me hier de hele tijd al te bashen terwijl we gezamelijk iets hebben besloten wat jou nog niet eens iets aangaat.quote:
Ik herhaal dit nog even voor je..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:17 schreef Icicle het volgende:
Dit is een publiekelijk forum, hou dat even in jullie achterhoofd.
En wij hebben het recht jou lekker niks te zeggenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:36 schreef Icicle het volgende:
Ik herhaal dit nog even voor je..
De logica ontgaat me evenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:36 schreef Shark.Bait het volgende:
Ze mag niet mee doen omdat jij irritant bent..
geldt ook voor DPZ
Correctie:quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:35 schreef Icicle het volgende:
Ik stel een vraag, waar niet het juiste antwoord op komt. Er komt zelfs helemaal geen antwoord op.
Genegeerd wordt het ook niet..
Dan loopt het vanzelf he
Dat is mijn vrouwelijke kant die ik laat zienquote:
ja maquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:49 schreef Toeps het volgende:
Jongens, jongens... Houden we het gezellig?
Aah okquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:01 schreef Icicle het volgende:
Dat is een ander fotografieforum, net als FFF
Goh stellen ze daar ook eisen? wat raar, mensen die eisen stellen...tsk..tsk....tskquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:57 schreef Icicle het volgende:
Maar vertel eens Shark.Bait, wat zit je zo dwars? Je hebt geen L-lens en mag niet mee doen op DPZ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |