Nou vooruit nog 1 keertje dan:quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:33 schreef Icicle het volgende:
[..]
Ik wens jullie zelfs succes.. Selectief lezen werd het genoemd volgens mij?
Het gaat mij erom dat men hier het lef niet heeft om eerlijk te zeggen waarom het ene model wel geschikt is en het andere niet! Wanneer je selectief wilt zijn moet je daar ook de ballen voor hebben..
Ik had erop kunnen zeggen dat jullie het model het plezier ook niet gunnen..
Maargoed, jullie hebben je eigen oordeel weer over de persoon icicleTypisch is dat.
Waarom wil je dat weten dan? In de OP staat toch duidelijk dat de fotograaf beoordeelt of hij/zij een model wel of niet geschikt vindt? Moet die dan dat hier met een compleet beoordelingsverslag komen melden?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:33 schreef Icicle het volgende:
Het gaat mij erom dat men hier het lef niet heeft om eerlijk te zeggen waarom het ene model wel geschikt is en het andere niet! Wanneer je selectief wilt zijn moet je daar ook de ballen voor hebben..
Ik had erop kunnen zeggen dat jullie het model het plezier ook niet gunnen..
tuurlijkquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:40 schreef Icicle het volgende:
Jouw gedrag is hetzelfde, op het verschil van mening na.
Ik heb het al meerdere malen voorbij zien komen, we hebben gezamelijk besloten dat marjo voor deze specifieke minimeet niet is wat we zochten, waarom wil je zo graag de details daarover uitgespreid hebben over het internet?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:33 schreef Icicle het volgende:
[..]
Ik wens jullie zelfs succes.. Selectief lezen werd het genoemd volgens mij?
[quote] jij leest teveel in geschreven woorden
[quote]Het gaat mij erom dat men hier het lef niet heeft om eerlijk te zeggen waarom het ene model wel geschikt is en het andere niet! Wanneer je selectief wilt zijn moet je daar ook de ballen voor hebben..
dat had je kunnen zeggen en heb je nu dus ook gedaanquote:Ik had erop kunnen zeggen dat jullie het model het plezier ook niet gunnen..
Icicle wil graag koste wat kost alles boven water hebben en houdt wel van een steekje onder water... dat is wat mijn ordeel isquote:Maargoed, jullie hebben je eigen oordeel weer over de persoon icicleTypisch is dat.
Klopt gedeeltelijk, steken onderwater heb ík hier niet gegeven, dat was Shark.baitquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:44 schreef Re het volgende:
Icicle wil graag koste wat kost alles boven water hebben en houdt wel van een steekje onder water... dat is wat mijn ordeel is
Waarom doe je dan toch zo gezellig mee?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:47 schreef Shark.Bait het volgende:
Icicle je zuigt en trolt. Als je nou echt niets beter te doen hebt, ga uit je neus eten. Je verziekt het topic met je getrol
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:42 schreef Icicle het volgende:
[..]
Omdat ik me dat afvraag, na het zien van de modellen die wél gefotografeerd gaan worden.
wel leuk wakker worden zoquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:46 schreef Icicle het volgende:
[..]
Klopt gedeeltelijk, steken onderwater heb ík hier niet gegeven, dat was Shark.bait
onderwater-vis snap je? ha-ha
Dat is dan duidelijkquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:42 schreef Icicle het volgende:
Omdat ik me dat afvraag, na het zien van de modellen die wél gefotografeerd gaan worden.
Laat maar.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:50 schreef Icicle het volgende:
[..]
Wil je echt dat ik dat uit ga leggen, of voel je je bij voorbaat al beledigd?
Jajaja! Leg jij dat eens uitquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:50 schreef Icicle het volgende:
[..]
Wil je echt dat ik dat uit ga leggen, of voel je je bij voorbaat al beledigd?
Doe toch maar even, ik ben wel benieuwd wat jouw idee was m.b.t. de modellen en wat jij vond waarom welk model wel of niet afgewezen was.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:53 schreef Icicle het volgende:
[..]
Gelukkig
Ontstaan daar tenminste geen misverstanden over.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:33 schreef Icicle het volgende:
...
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:34 schreef Toeps het volgende:
...
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:35 schreef Icicle het volgende:
...
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:36 schreef Re het volgende:
....
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:37 schreef Icicle het volgende:
...
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:40 schreef huiz het volgende:
...
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:40 schreef Icicle het volgende:
...
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:40 schreef Toeps het volgende:
...
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:42 schreef Puckzzz het volgende:
...
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:42 schreef Icicle het volgende:
...
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:43 schreef Icicle het volgende:
...
Waarom een model wel of niet mag meedoenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 iets later bleef iedereen maar doorgaan:
Als je naar de foto's van de kesselmeet had gekeken, wist je dat dit een belachelijke opmerking is. Temeer omdat deze mini portret meet uitgaat van een vrouwelijke fotograaf.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:59 schreef MR.Wizzn het volgende:
Gniffel .. uiteraard willen de mannelijke fotograferende fokkers alleen maar de lekkerste meiden fotograferen met zo min mogenlijk kleren aan eh...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |