uhh volgens mij is ie precies andersom hoorquote:Op zondag 22 mei 2005 20:41 schreef TheMassive het volgende:
Ja man bellen! Doen! Ja heb je, nee kun je krijgen!
Dat wordt spannend!quote:Op zondag 22 mei 2005 20:41 schreef TheMassive het volgende:
Ja man bellen! Doen! Ja heb je, nee kun je krijgen!
quote:Op zondag 22 mei 2005 20:41 schreef TheMassive het volgende:
Ja man bellen! Doen!
Het is dat je nog goed advies geeft, anders was deze post foetsiequote:
Ben zelfs vandaag jarigquote:Op zondag 22 mei 2005 21:08 schreef no1uknow het volgende:
Je moet gewoon bellen joh
BTW gefeliciteerd nog...
was gister ook jarig
Laat je niet gek maken..Je belt natuurlijk gewoon, ook al moet je ff over een drempel heen .quote:
Ik ben de drempel aan 't overklimmenquote:Op zondag 22 mei 2005 21:22 schreef Logitik het volgende:
vanavond nog bellen, kan je over het weekend praten !
gewoon nu doen! anders is het dadelijk te laat en moet je wachten tot morgen .. Geloof mij maar: jij bent blij als je het dadelijk hebt gedaan!!quote:
quote:Op zondag 22 mei 2005 21:18 schreef timbastiaansen het volgende:
Nog steeds niet gebeld????
Schiet eens op![]()
True that .. het is ook te makkelijk somsquote:Op zondag 22 mei 2005 21:29 schreef Cappy het volgende:
Gewoon bellen !
Je hoeft je geen zorgen te maken over het stalk gedoe, je belt immers niet echt out of the blue en het is maar op wat voor manier je jezelf brengt. "ja lang geleden hey! Het was gisteren een beetje moeilijk om bij te praten hoe het nu allemaal is, dus ik dacht "ga gewoon even bellen"......bla bla bla ...en dan voorstellen om wat te gaan drinken een keer ...
zolang je maar een paar keer achter elkaar JA scoort in dat gesprek moet het gewoon lukken![]()
Daar ga ik dan...quote:Op zondag 22 mei 2005 21:39 schreef raistlin6 het volgende:
nee, het is nog niet te laat, kom op, nu nog niet, na tienen wordt het wat dubieuser
hehe je gaat het echt spannend maken !quote:
Maar wel op het tweede nummer en ik kreeg haar oma aan de telefoonquote:
06-nummer vragen.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:44 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Maar wel op het tweede nummer en ik kreeg haar oma aan de telefoonZe woont op het adres waar niet werd opgenomen
haha, koel, je hebt gewoon haar oma gesprokenquote:Op zondag 22 mei 2005 21:44 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Maar wel op het tweede nummer en ik kreeg haar oma aan de telefoonZe woont op het adres waar niet werd opgenomen
Dat durfde ik dan weer niet, maar de oma zou het nog wel vragen of ik haar te pakken had gekregenquote:
Morgen terugbellenquote:Op zondag 22 mei 2005 21:46 schreef Harry_Sack het volgende:
en nu, wat ga je nu doen?
en uiteraard het resultaat hier neertypen...quote:
Dan staat het zweet al tussen je bilnaat, beter nu proberen, dan heb je nog een publiek ookquote:
Zo, 't was wel spannend. En 't blijft spannend! Morgen terugbellen en misschien haar aan de lijn krijgen...quote:Op zondag 22 mei 2005 21:43 schreef zoalshetis het volgende:
män wat heb ik een heimwee naar vlinders en hartkloppingen bij een eerste belletje!
er wordt nu toch niet opgenomen op dat nummer.....quote:Op zondag 22 mei 2005 21:50 schreef Harry_Sack het volgende:
morgen heb je hogere standaarden en verwachtingen . Het is echt beter om het nu te doen, dan heb je dat vast gehad
hij heeft d'r oma toch al gesproken. Die kan vast wel wat meer info verschaffen hoor. Oma's grijpen elke gelegenheid aan om aandacht te krijgen namelijk..quote:Op zondag 22 mei 2005 21:50 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
er wordt nu toch niet opgenomen op dat nummer.....
waarom heb je jouw nummer niet gegeven?quote:Op zondag 22 mei 2005 21:46 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Dat durfde ik dan weer niet, maar de oma zou het nog wel vragen of ik haar te pakken had gekregen
ja, maar dan had ie het meteen moeten vragen, een keer extra bellen is al een piepkleinbeetje not donequote:Op zondag 22 mei 2005 21:51 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
hij heeft d'r oma toch al gesproken. Die kan vast wel wat meer info verschaffen hoor. Oma's grijpen elke gelegenheid aan om aandacht te krijgen namelijk..
Wat is dat nou voor drivequote:Op zondag 22 mei 2005 21:52 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
ja, maar dan had ie het meteen moeten vragen, een keer extra bellen is al een piepkleinbeetje not done
daarom, lees mijn berichtjequote:Op zondag 22 mei 2005 21:54 schreef UncleFunk het volgende:
Tja, uit mijn acties blijkt misschien wel te erg dat ik een onervaren vrijgezel ben.
je kan het ook zien als een fijne massage.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:53 schreef Harry_Sack het volgende:
hmm, bedenk je wel dat de verrassing er morgen wel vanaf is. Dan is iedereen geinformeerd namelijk.
Aanval is in dit geval de beste optie.
HUP!
Geeft niks, maar je moet wel het ijzer smeden als het heet is hequote:Op zondag 22 mei 2005 21:54 schreef UncleFunk het volgende:
Tja, uit mijn acties blijkt misschien wel te erg dat ik een onervaren vrijgezel ben.
klopt, morgen pas weer bellen (en dan rond 7 uur)quote:Op zondag 22 mei 2005 21:52 schreef gekke_sandra het volgende:
Nee.. niet nog een keer bellen. Je belt op twee nummers, dat ziet ze staan.. en je hebt dr oma aan de lijn gehad. Als je nu nog een keer belt komt dat misschien bestwel soort van wanhopig over. Dat je te graag wilt.. dus wacht even. Misschien zelfs beter om overmorgen te bellen. Misschien belt ze wel voor die tijd terug..
's Avonds, dus hè, UncleFunk...quote:Op zondag 22 mei 2005 23:05 schreef Logitik het volgende:
(en dan rond 7 uur)
Ga jij, als je een praatje met iemand maakt, die je lang niet gezien hebt, die persoon dan ook de hele avond aankijken enzo?quote:Op maandag 23 mei 2005 00:38 schreef 0 het volgende:
Ik wil het feest niet bederven (maar doe het toch)
Het is toch vrij normaal om een praatje te maken met iemand die je lang niet gezien hebt.
Wil niet meteen zeggen dat het wat betekent ofzo..
succes..![]()
Ik ga het gewoon proberen. Het hoeft inderdaad niets te betekenen, wat ik ook heb aangegeven in de OP. Ik twijfelde eraan of ik sjans had. Maar niet geschoten is altijd mis, en soms is het wel eens goed om dingen te doen die je normaal nooit zou doen. Dit dus, in mijn geval.quote:Op maandag 23 mei 2005 00:38 schreef 0 het volgende:
Ik wil het feest niet bederven (maar doe het toch)
Het is toch vrij normaal om een praatje te maken met iemand die je lang niet gezien hebt.
Wil niet meteen zeggen dat het wat betekent ofzo..
succes..![]()
Ik ken die film ook! alleen moet je het niet te gek maken,quote:Op maandag 23 mei 2005 07:23 schreef UncleFunk het volgende:
Voor de geïnteresseerden, ik ben geïnspireerd geraakt door de film Serendipity.
Dit wordt natuurlijk helemaal niets meer. Dat zie je toch zelf ook wel in he?quote:Op maandag 23 mei 2005 07:23 schreef UncleFunk het volgende:
Voor de geïnteresseerden, ik ben geïnspireerd geraakt door de film Serendipity.
of gelijkquote:Op maandag 23 mei 2005 12:13 schreef CoolGuy het volgende:
Ja man ! Gewoon vanavond nog een keer proberen. Misschien verwacht ze al een beetje dat ze belt omdat ze misschien dr oma al gesproken heeft die dat heeft gezegd. Dan zit ze er misschien wel een beetje op te wachten. Dat kun je dan wel horen aan d'r stem als ze opneemt.
Nou zegquote:Op maandag 23 mei 2005 12:02 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dit wordt natuurlijk helemaal niets meer. Dat zie je toch zelf ook wel in he?
De autenticiteit van het topic is omgeslagen in een kansloos fan-topic
Daarom, gewoon gaan met die banaan en zien waar 't schip standquote:Op maandag 23 mei 2005 14:51 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Nou zegHet is anders echt waar. Ik heb alleen besloten er wat mee te doen, aangezien toevallig een zelfde soort situatie zit. In het kader dus van: niet geschoten, altijd mis...
Ik ben inmiddels thuisquote:Op maandag 23 mei 2005 15:08 schreef LintuxCx het volgende:
Heej, zit je nou op werk te Fokken of ben je al thuis?
BELLEN!
telefoon in de hand, telefoon nummer intoetsen.. en klaarquote:
Godverdomme lamme tak ! Neem die telefoon en bel d'r op. Of geef het nummer en dan bel ik voor je, maar wat denk je dat beter klinkt.quote:
Of stonedquote:
Goed planquote:Op maandag 23 mei 2005 17:52 schreef TopStyle het volgende:
Ik ga nu op m'n luie reet in het park liggen...
en als ik terugkom wil ik hier enkel blije gezichten zien![]()
even geduld aub.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:37 schreef LintuxCx het volgende:
Ik voel een typisch Fok! leuk-topic effect aankomen. Zoals gebruikelijk komt er een TS met een heel leuk verhaal dat in uitvoering gebracht moet worden, maar dan opeens blijft 'ie mysterieus weg en post 'ie na een paar dagen wel gewoon in andere topics, maar houdt 'ie hier gewoon z'n mond.
Waarom gebeurt dat nou altijd?
ik voel juist geen mislukking aankomen. en later zul je smachten naar de tijd dat je nog zenuwachtig werd van bellen naar iemand.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:42 schreef UncleFunk het volgende:
Nee, nee, ik houd zeker niet m'n mondIk ga namelijk nu bellen. Alleen ik ben echt hyperzenuwachtig, nu ik weet dat ze op dit adres woont. Op de een of andere manier voel ik een mislukking aankomen
quote:Op maandag 23 mei 2005 19:46 schreef UncleFunk het volgende:
Okay, daar ga ik dan.
Succes!!quote:Op maandag 23 mei 2005 19:46 schreef UncleFunk het volgende:
Okay, daar ga ik dan.
misschien helemaal onderin je buik?quote:Op maandag 23 mei 2005 19:47 schreef TopStyle het volgende:
[..]
![]()
Ik ga straks m'n meisje ook eens bellen. Kijken of ik nog kriebels in m'n buik krijg.
Ik zal goed zoekenquote:Op maandag 23 mei 2005 19:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien helemaal onderin je buik?
Irritant is dat, of niet? Je zou het liefst willen dat het maar gedaan was, maar het blijft uitgesteld wordenquote:Op maandag 23 mei 2005 19:53 schreef UncleFunk het volgende:
Shit, ze was er niet. Ze komt om 21:00 terug, dus ik ga later vanavond nog maar een keer bellen...
Hoe weet je wanneer ze terugkomt? Ze heeft toch niet opgenomenquote:Op maandag 23 mei 2005 19:53 schreef UncleFunk het volgende:
Shit, ze was er niet. Ze komt om 21:00 terug, dus ik ga later vanavond nog maar een keer bellen...
Wie had je nu aan de lijn???quote:Op maandag 23 mei 2005 19:53 schreef UncleFunk het volgende:
quote:Op maandag 23 mei 2005 19:56 schreef Harry_Sack het volgende:
tuut tuuuut tuuuuuuuut tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut *klik*
-hallo?
-hee hoi, met unclefunk
-o, hoi
-hoe gaat het?
-wel okee en met jou? Ik zag je in dat restaurant nog laatst
-ja, was leuk he?
-ja, je bent geen spat veranderd. Waarom was je alleen?
-nou euh, ...ik moet gaan *klik*
Saaah lijkt wel de Bold and the Beautiful... spanning stijgt, het duurt maar en het duurt maar...quote:Op maandag 23 mei 2005 19:53 schreef UncleFunk het volgende:
Zoals mijn oude levensbeschouwingleraar altijd per ongeluk zeiquote:Op maandag 23 mei 2005 19:55 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Wie had je nu aan de lijn???
Dadelijk heeft ie de hele familie gehad, inclusief oma.., alleen het beoogde slachtoffer ontglipt m steeds
Zie mijn reactie van zojuistquote:Op maandag 23 mei 2005 19:55 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Wie had je nu aan de lijn???
Dadelijk heeft ie de hele familie gehad, inclusief oma.., alleen het beoogde slachtoffer ontglipt m steeds
je was toch niet alleen?quote:Op maandag 23 mei 2005 19:56 schreef Harry_Sack het volgende:
tuut tuuuut tuuuuuuuut tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut *klik*
-hallo?
-hee hoi, met unclefunk
-o, hoi
-hoe gaat het?
-wel okee en met jou? Ik zag je in dat restaurant nog laatst
-ja, was leuk he?
-ja, je bent geen spat veranderd. Waarom was je alleen?
-nou euh, ...ik moet gaan *klik*
Ik pak het inderdaad wat ruimer, rond halftien, misschien loopt de bijeenkomst waar ze naartoe is wat uit. Een vierde keer bellen ga ik niet meer overlevenquote:Op maandag 23 mei 2005 20:07 schreef daReaper het volgende:
ik zou trouwens wachten tot 21:30 voor je terugbelt, voor het geval ze iets later thuis is, en je wéér zal moeten gaan bellen.
Jazeker, dat ga ik ook doen! Ik moet trouwens zo weg om m'n radioprogramma te maken. Gelukkig maak ik dat samen met iemand anders, zodat ik even er tussenuit kan piepen en hebben we een internetverbinding. Dus, updaten is mogelijkquote:Op maandag 23 mei 2005 20:12 schreef Myriam7 het volgende:
MAAR JE WEET NIETS ZEKER, DUS...? BEL JE!!
Nee man!quote:Op maandag 23 mei 2005 20:07 schreef daReaper het volgende:
ik zou trouwens wachten tot 21:30 voor je terugbelt, voor het geval ze iets later thuis is, en je wéér zal moeten gaan bellen.
pssst... je caps staat aan...quote:Op maandag 23 mei 2005 20:12 schreef Myriam7 het volgende:
MAAR JE WEET NIETS ZEKER, DUS...? BEL JE!!
Als je de volgende keer niets hoort, vraag of zij jou beltquote:Op maandag 23 mei 2005 20:13 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik pak het inderdaad wat ruimer, rond halftien, misschien loopt de bijeenkomst waar ze naartoe is wat uit. Een vierde keer bellen ga ik niet meer overleven
Of gewoon live op de radioquote:Op maandag 23 mei 2005 20:15 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Jazeker, dat ga ik ook doen! Ik moet trouwens zo weg om m'n radioprogramma te maken. Gelukkig maak ik dat samen met iemand anders, zodat ik even er tussenuit kan piepen en hebben we een internetverbinding. Dus, updaten is mogelijk
Ik wil het nou ook wel eens weten. Leef echt helemaal mee met TS. Had laatst zelf zo'n situatiequote:Op maandag 23 mei 2005 20:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee man!
Moeten we nog langer wachten
Dat is wel erg, iemand zo opbellenquote:
Doe ik ook nietquote:Op maandag 23 mei 2005 21:18 schreef Yildiz het volgende:
Mijn water zegt dat je het niet moet doen hoor, op de radio gooien.
Bel dan!!! Ik wil nog wat anders gaan doen vanavond. Zit constant te F5enquote:
Was alleen maar een beetje om je te laten relativeren, en je op je gemak te stellen.quote:
Volgens mij val ik dus met m'n neus in de boter als ik dat zo leesquote:Op maandag 23 mei 2005 20:13 schreef UncleFunk het volgende:
Ik pak het inderdaad wat ruimer, rond halftien, misschien loopt de bijeenkomst waar ze naartoe is wat uit. Een vierde keer bellen ga ik niet meer overleven
TS; don't read thisquote:Op maandag 23 mei 2005 21:26 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Bel dan!!! Ik wil nog wat anders gaan doen vanavond. Zit constant te F5en![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik merkte hetquote:Op maandag 23 mei 2005 21:33 schreef Copycat het volgende:
Nogmaals: niets toevoegende update posts worden verwijderd!
edit: nietszeggende FB: deze post is niet zichtbaar in MyAT, maar wel in dit topic
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
Het geluk is met de dommenquote:Op maandag 23 mei 2005 21:28 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Volgens mij val ik dus met m'n neus in de boter als ik dat zo lees
Beter dan Belluh! Doen! Heb je al gebeld! Ik zit zo in spanning!quote:
Kop op! Als je nu niet doorzet, ga je helemaal af! Ze weet dat je gaat bellen, want als haar oma dat niet heeft gezegd, heeft haar broertje het wel verteld. Heb je ook gezegd: "O, dan bel ik later wel terug."? Dan zit je er écht aan vast!quote:Op maandag 23 mei 2005 21:41 schreef UncleFunk het volgende:
In gesprek, zo meteen weer opnieuw proberen. Ik ruik een negatieve afloop vanavond![]()
Denk je dat alleen omdat je haar nog steeds niet aan de lijn heeft gehad ? Misschien heeft ze wel nummermelderquote:Op maandag 23 mei 2005 21:41 schreef UncleFunk het volgende:
In gesprek, zo meteen weer opnieuw proberen. Ik ruik een negatieve afloop vanavond![]()
Misschien kan 'ie nu beter hard to get spelen en haar de gehele nacht in spanning naast de telefoon laten zittenquote:Op maandag 23 mei 2005 21:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kop op! Als je nu niet doorzet, ga je helemaal af! Ze weet dat je gaat bellen, want als haar oma dat niet heeft gezegd, heeft haar broertje het wel verteld. Heb je ook gezegd: "O, dan bel ik later wel terug."? Dan zit je er écht aan vast!
Reactie op editquote:Op maandag 23 mei 2005 21:46 schreef DonSauza het volgende:
Doe's niet!
Je zult iig nooit hebben van: 'Had ik maar een keertje gebeld'. Hoe dan oo kis het een doorbraakje voor je toch?quote:Op maandag 23 mei 2005 21:52 schreef UncleFunk het volgende:
MISLUKT. Ik heb net een heel leuk gesprek gehad met haar, maar helaas... Ze is op dit moment al aan 't daten met iemand. Ze complimenteerde me met m'n moed die ik had om haar op te bellen. Ik baal echt hoor! Maar het voelt niet als een afgang. Ze vond het volgens mij erg leuk om te horen dat ik haar leuk vond.
knap hoorquote:Op maandag 23 mei 2005 21:52 schreef UncleFunk het volgende:
MISLUKT. Ik heb net een heel leuk gesprek gehad met haar, maar helaas... Ze is op dit moment al aan 't daten met iemand. Ze complimenteerde me met m'n moed die ik had om haar op te bellen. Ik baal echt hoor! Maar het voelt niet als een afgang. Ze vond het volgens mij erg leuk om te horen dat ik haar leuk vond.
quote:Op maandag 23 mei 2005 21:52 schreef UncleFunk het volgende:
Dat dacht ik!quote:Op maandag 23 mei 2005 21:56 schreef mighty_myte het volgende:
belangrijk is dat je naarmate je zulke shit meer doet het je makkelijker afgaat.
en die spanning is zuur, maar toch eigenlijk wel erg vet.
het idee dat je die ene aan de lijn krijgt en dit misschien wel het begin van iets moois is moet toch voldoende motiveren.
jammer man.. maar hee volgende keer beterquote:Op maandag 23 mei 2005 21:52 schreef UncleFunk het volgende:
quote:Op maandag 23 mei 2005 21:52 schreef UncleFunk het volgende:
daar heb je een punt.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:58 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Dat dacht ik!
Persoonlijk vind ik bellen vele malen enger dan iemand gewoon aanspreken en mee uitvragen...
Altijd bang dat het niet overkomt zoals ik bedoel![]()
Daarom werkt het ook veel beter om d'r 'toevallig' in de stad te ontmoeten om dan samen wat te gaan shoppen ofzo.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:04 schreef mighty_myte het volgende:
klote is ook dat vrouwen van een date meteen verwachten dat ze moeten zoenen op het eind ofzo.
ze zouden meer in moeten zien dat het gewoon een date is om te kijken of het iets zou kunnen worden.
Ik belde dus, en kreeg haar moeder aan de lijn. Ze gaf haar, en toen zei ik m'n naam. Ze moest even denken wie ik ook alweer was (m'n achternaam wist ze niet meer, wel m'n voornaam, ook zaterdag al). Toen begon ik over de ontmoeting van afgelopen zaterdag, en ze vroeg met wie ik was e.d. Toen vertelde ik dat ik jarig was, en dat ik met m'n ouders en beste vriend uit eten ging. Daarna vroeg ik of ze lekker gegeten had, wat ook zo wasquote:Op maandag 23 mei 2005 21:58 schreef mighty_myte het volgende:
he UncleFunk!
wat was nou je openingszin.
klein verslagje van het gesprek?
heh dat wordt een qoute om te onthoudenquote:Op maandag 23 mei 2005 22:10 schreef NiteSpeed het volgende:
Met mijn grote bek denk ik dat jij zelfs nog meer lef hebt dan ik.
Knap van je dat je dat durft te zeggen. Ik denk dat er een aantal posters zijn die dit zo graag zouden willen durven en nu denken : had ik maar zoveel lef als TS!quote:Op maandag 23 mei 2005 22:10 schreef NiteSpeed het volgende:
Met mijn grote bek denk ik dat jij zelfs nog meer lef hebt dan ik.
Oke dannnnnnn, wij steunen je wel..quote:Op maandag 23 mei 2005 21:55 schreef mighty_myte het volgende:
ik ben van plan van de week ook iemand te bellen.
zie er nu al tegenop..
Ik vind, je moet altijd zeggen: "Ik ben veel beter/leuker/aardiger/beter in bed dan degene met wie je nu date, dus grijp je kans nu het nog kan meid" dan hapt ze of je loopt een echt goed blauwtjequote:
Nieuw topicquote:Op maandag 23 mei 2005 22:43 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Oke dannnnnnn, wij steunen je wel..
Vertelvertel!!!![]()
gelijk bellen,..!!!quote:Op maandag 23 mei 2005 23:44 schreef Brendovic het volgende:
#1 die belt je over 2 weken wel terug
#2 die vriendinnen, hoe zit het daarmee?
Sufferdquote:Op maandag 23 mei 2005 22:09 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik belde dus, en kreeg haar moeder aan de lijn. Ze gaf haar, en toen zei ik m'n naam. Ze moest even denken wie ik ook alweer was (m'n achternaam wist ze niet meer, wel m'n voornaam, ook zaterdag al). Toen begon ik over de ontmoeting van afgelopen zaterdag, en ze vroeg met wie ik was e.d. Toen vertelde ik dat ik jarig was, en dat ik met m'n ouders en beste vriend uit eten ging. Daarna vroeg ik of ze lekker gegeten had, wat ook zo was
Toen zei ik dat het afgelopen zaterdag niet het juiste moment was geweest om haar telefoonnummer te vragen en dat ik via het telefoonboek haar nummer had achterhaald om haar te vragen of ze zin had om wat te gaan drinken. Tevens vertelde ik dat ik haar oma had gesproken, en dat vond ze erg grappig. Daarna zei ze dat ze al met iemand aan het daten was, en dat ze dat heel erg lullig vond om te zeggen. Ik zei dat het niet gaf, en dat ik het gewoon probeerde. Daarbij waardeerde ze m'n moed en complimenteerde me daarvoor, ondanks het overvallen van haar.
Hierna hebben we nog gesproken over onze opleidingen en toekomst. Toen met een goed gevoel opgehangen, met het motto van misschien tot ziens ooit...
mwoa, het zaadje is reeds geplant in het hoofd van het meisje.quote:
Ja, en ze heeft eerst uitgebreid gepraat met moeders die zei: " het is toch een leuke jongen, waarom gaan jullie niet wat leuks doen?" en daarna volgde allerlei anekdotes van vroeger.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mwoa, het zaadje is reeds geplant in het hoofd van het meisje.
Ik weet nog niet of ik haar bel. Ik was zo bezopen toen ik aan het versieren was...quote:Op maandag 23 mei 2005 22:43 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Oke dannnnnnn, wij steunen je wel..
Vertelvertel!!!![]()
Volgens mij ging hij daar juist niet zozeer vanuit, maar is het meer dat zijn beste vriend er vanuit ging en UF dus maar een gokje ging wagen.quote:Op maandag 23 mei 2005 23:38 schreef Sport_Life het volgende:
K wilde het net niet zeggen, maar k zag het al n beetje aankomen, als je een vrouw spreekt wil nog niet gelijk zeggen dat ze je leuk vindt(als ik het goed begrijp ging jij daar wel een beetje vanuit).
Inderdaad, ik ging daar zeer zeker niet vanuit. Overigens denk ik niet dat er verder nog iets uitkomt, omdat ik m'n telefoonnummer niet heb achtergelaten. Ik ben overigens wel traceerbaar., mocht ze het echt willen. Daten is niet echt iets vasts, maar ik denk dat het wel redelijk serieus was, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:22 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Volgens mij ging hij daar juist niet zozeer vanuit, maar is het meer dat zijn beste vriend er vanuit ging en UF dus maar een gokje ging wagen.
Dat heb ik nu wel ontdekt, en die stap is nu een stuk gemakkelijker geworden!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:59 schreef LaZZ het volgende:
Goed opzich dat je die stap hebt gezet, zeker als je klaarblijkelijk niet zo makkelijk op meisjes afstapt. Misschien een les voor de volgende keer dat met een meisje praten altijd kan?
Het gebeurt niet zo vaak dat meisjes je helemaal negeren hoor.
Weet je dat het eigenlijk helemaal niet zo moeilijk is? Ik dacht echt niet meer dan: FoK! it, wat kan mij gebeuren! Ik heb het gewoon gedaan... Verstand op nul, bellen etc. En je ziet wat eruit is gekomen, wel een afwijzing, maar geen snoeiharde. Het was geen afgang.quote:
Neem een voorbeeld aan dit topic... Dit kan ik je echt aanraden!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 02:35 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik haar bel. Ik was zo bezopen toen ik aan het versieren was...
Maar volgens mij heeft het wel gewerkt, al weet ik niet zo goed wat ik er mee aan moet.
Zo zie je maar dat ze je niet opvreten.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:08 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Weet je dat het eigenlijk helemaal niet zo moeilijk is? Ik dacht echt niet meer dan: FoK! it, wat kan mij gebeuren! Ik heb het gewoon gedaan... Verstand op nul, bellen etc. En je ziet wat eruit is gekomen, wel een afwijzing, maar geen snoeiharde. Het was geen afgang.
Nu ik dit een keer ervaren heb, is dat absoluut gemakkelijker voor de volgende keer, omdat ik juist de angst had wél af te gaan. De beste tip die ik je kan geven is dus dat je eens moet doen wat anderen niet verwachten, of wat je zelfs van jezelf niet verwacht... Zo heb ik dat bij haar ook gebracht (als aanvulling op het verslagje van het gesprek), en zie haar reactie. Heel normaal, ze vond het absoluut niet erg ondanks dat ze wel overvallen werd door het telefoontje.
Je hebt de halve familie aan de lijn gehad en ze werd door het telefoontje overvallen? Beste communicatie daar thuis!quote:
De toon waarop ze het zei interpreteerde ik als serieus. Ik denk dat ze al verliefd isquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:03 schreef dawg het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat ze je niet opvreten.
Wel tof dat je hebt gebeld.Ik was alleen nog ietsje aanhoudender geweest, ik bedoel, wat wil een date tegenwoordig nou helemaal zeggen?
Ja inderdaad, anders bel je haar nog evenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:03 schreef dawg het volgende:
Ik was alleen nog ietsje aanhoudender geweest, ik bedoel, wat wil een date tegenwoordig nou helemaal zeggen?
Ah ja. Dan is het een ander verhaal inderdaad. Maar ook toont dit weer aan dat je niet moet sms'en, niet moet msn'en, geen brieven schrijven, maar gewoon bellen of langsgaan/aanspreken. Dan weet je veel beter waar je aan toe bent.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:06 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
De toon waarop ze het zei interpreteerde ik als serieus. Ik denk dat ze al verliefd is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |