Maar wel op het tweede nummer en ik kreeg haar oma aan de telefoonquote:
06-nummer vragen.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:44 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Maar wel op het tweede nummer en ik kreeg haar oma aan de telefoonZe woont op het adres waar niet werd opgenomen
haha, koel, je hebt gewoon haar oma gesprokenquote:Op zondag 22 mei 2005 21:44 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Maar wel op het tweede nummer en ik kreeg haar oma aan de telefoonZe woont op het adres waar niet werd opgenomen
Dat durfde ik dan weer niet, maar de oma zou het nog wel vragen of ik haar te pakken had gekregenquote:
Morgen terugbellenquote:Op zondag 22 mei 2005 21:46 schreef Harry_Sack het volgende:
en nu, wat ga je nu doen?
en uiteraard het resultaat hier neertypen...quote:
Dan staat het zweet al tussen je bilnaat, beter nu proberen, dan heb je nog een publiek ookquote:
Zo, 't was wel spannend. En 't blijft spannend! Morgen terugbellen en misschien haar aan de lijn krijgen...quote:Op zondag 22 mei 2005 21:43 schreef zoalshetis het volgende:
män wat heb ik een heimwee naar vlinders en hartkloppingen bij een eerste belletje!
er wordt nu toch niet opgenomen op dat nummer.....quote:Op zondag 22 mei 2005 21:50 schreef Harry_Sack het volgende:
morgen heb je hogere standaarden en verwachtingen . Het is echt beter om het nu te doen, dan heb je dat vast gehad
hij heeft d'r oma toch al gesproken. Die kan vast wel wat meer info verschaffen hoor. Oma's grijpen elke gelegenheid aan om aandacht te krijgen namelijk..quote:Op zondag 22 mei 2005 21:50 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
er wordt nu toch niet opgenomen op dat nummer.....
waarom heb je jouw nummer niet gegeven?quote:Op zondag 22 mei 2005 21:46 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Dat durfde ik dan weer niet, maar de oma zou het nog wel vragen of ik haar te pakken had gekregen
ja, maar dan had ie het meteen moeten vragen, een keer extra bellen is al een piepkleinbeetje not donequote:Op zondag 22 mei 2005 21:51 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
hij heeft d'r oma toch al gesproken. Die kan vast wel wat meer info verschaffen hoor. Oma's grijpen elke gelegenheid aan om aandacht te krijgen namelijk..
Wat is dat nou voor drivequote:Op zondag 22 mei 2005 21:52 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
ja, maar dan had ie het meteen moeten vragen, een keer extra bellen is al een piepkleinbeetje not done
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |