Laat je niet gek maken..Je belt natuurlijk gewoon, ook al moet je ff over een drempel heen .quote:
Ik ben de drempel aan 't overklimmenquote:Op zondag 22 mei 2005 21:22 schreef Logitik het volgende:
vanavond nog bellen, kan je over het weekend praten !
gewoon nu doen! anders is het dadelijk te laat en moet je wachten tot morgen .. Geloof mij maar: jij bent blij als je het dadelijk hebt gedaan!!quote:
quote:Op zondag 22 mei 2005 21:18 schreef timbastiaansen het volgende:
Nog steeds niet gebeld????
Schiet eens op![]()
True that .. het is ook te makkelijk somsquote:Op zondag 22 mei 2005 21:29 schreef Cappy het volgende:
Gewoon bellen !
Je hoeft je geen zorgen te maken over het stalk gedoe, je belt immers niet echt out of the blue en het is maar op wat voor manier je jezelf brengt. "ja lang geleden hey! Het was gisteren een beetje moeilijk om bij te praten hoe het nu allemaal is, dus ik dacht "ga gewoon even bellen"......bla bla bla ...en dan voorstellen om wat te gaan drinken een keer ...
zolang je maar een paar keer achter elkaar JA scoort in dat gesprek moet het gewoon lukken![]()
Daar ga ik dan...quote:Op zondag 22 mei 2005 21:39 schreef raistlin6 het volgende:
nee, het is nog niet te laat, kom op, nu nog niet, na tienen wordt het wat dubieuser
hehe je gaat het echt spannend maken !quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |