of gelijkquote:Op maandag 23 mei 2005 12:13 schreef CoolGuy het volgende:
Ja man ! Gewoon vanavond nog een keer proberen. Misschien verwacht ze al een beetje dat ze belt omdat ze misschien dr oma al gesproken heeft die dat heeft gezegd. Dan zit ze er misschien wel een beetje op te wachten. Dat kun je dan wel horen aan d'r stem als ze opneemt.
Nou zegquote:Op maandag 23 mei 2005 12:02 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dit wordt natuurlijk helemaal niets meer. Dat zie je toch zelf ook wel in he?
De autenticiteit van het topic is omgeslagen in een kansloos fan-topic
Daarom, gewoon gaan met die banaan en zien waar 't schip standquote:Op maandag 23 mei 2005 14:51 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Nou zegHet is anders echt waar. Ik heb alleen besloten er wat mee te doen, aangezien toevallig een zelfde soort situatie zit. In het kader dus van: niet geschoten, altijd mis...
Ik ben inmiddels thuisquote:Op maandag 23 mei 2005 15:08 schreef LintuxCx het volgende:
Heej, zit je nou op werk te Fokken of ben je al thuis?
BELLEN!
telefoon in de hand, telefoon nummer intoetsen.. en klaarquote:
Godverdomme lamme tak ! Neem die telefoon en bel d'r op. Of geef het nummer en dan bel ik voor je, maar wat denk je dat beter klinkt.quote:
Of stonedquote:
Goed planquote:Op maandag 23 mei 2005 17:52 schreef TopStyle het volgende:
Ik ga nu op m'n luie reet in het park liggen...
en als ik terugkom wil ik hier enkel blije gezichten zien![]()
even geduld aub.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:37 schreef LintuxCx het volgende:
Ik voel een typisch Fok! leuk-topic effect aankomen. Zoals gebruikelijk komt er een TS met een heel leuk verhaal dat in uitvoering gebracht moet worden, maar dan opeens blijft 'ie mysterieus weg en post 'ie na een paar dagen wel gewoon in andere topics, maar houdt 'ie hier gewoon z'n mond.
Waarom gebeurt dat nou altijd?
ik voel juist geen mislukking aankomen. en later zul je smachten naar de tijd dat je nog zenuwachtig werd van bellen naar iemand.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:42 schreef UncleFunk het volgende:
Nee, nee, ik houd zeker niet m'n mondIk ga namelijk nu bellen. Alleen ik ben echt hyperzenuwachtig, nu ik weet dat ze op dit adres woont. Op de een of andere manier voel ik een mislukking aankomen
quote:Op maandag 23 mei 2005 19:46 schreef UncleFunk het volgende:
Okay, daar ga ik dan.
Succes!!quote:Op maandag 23 mei 2005 19:46 schreef UncleFunk het volgende:
Okay, daar ga ik dan.
misschien helemaal onderin je buik?quote:Op maandag 23 mei 2005 19:47 schreef TopStyle het volgende:
[..]
![]()
Ik ga straks m'n meisje ook eens bellen. Kijken of ik nog kriebels in m'n buik krijg.
Ik zal goed zoekenquote:Op maandag 23 mei 2005 19:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien helemaal onderin je buik?
Irritant is dat, of niet? Je zou het liefst willen dat het maar gedaan was, maar het blijft uitgesteld wordenquote:Op maandag 23 mei 2005 19:53 schreef UncleFunk het volgende:
Shit, ze was er niet. Ze komt om 21:00 terug, dus ik ga later vanavond nog maar een keer bellen...
Hoe weet je wanneer ze terugkomt? Ze heeft toch niet opgenomenquote:Op maandag 23 mei 2005 19:53 schreef UncleFunk het volgende:
Shit, ze was er niet. Ze komt om 21:00 terug, dus ik ga later vanavond nog maar een keer bellen...
Wie had je nu aan de lijn???quote:Op maandag 23 mei 2005 19:53 schreef UncleFunk het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |