daarom, lees mijn berichtjequote:Op zondag 22 mei 2005 21:54 schreef UncleFunk het volgende:
Tja, uit mijn acties blijkt misschien wel te erg dat ik een onervaren vrijgezel ben.
je kan het ook zien als een fijne massage.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:53 schreef Harry_Sack het volgende:
hmm, bedenk je wel dat de verrassing er morgen wel vanaf is. Dan is iedereen geinformeerd namelijk.
Aanval is in dit geval de beste optie.
HUP!
Geeft niks, maar je moet wel het ijzer smeden als het heet is hequote:Op zondag 22 mei 2005 21:54 schreef UncleFunk het volgende:
Tja, uit mijn acties blijkt misschien wel te erg dat ik een onervaren vrijgezel ben.
klopt, morgen pas weer bellen (en dan rond 7 uur)quote:Op zondag 22 mei 2005 21:52 schreef gekke_sandra het volgende:
Nee.. niet nog een keer bellen. Je belt op twee nummers, dat ziet ze staan.. en je hebt dr oma aan de lijn gehad. Als je nu nog een keer belt komt dat misschien bestwel soort van wanhopig over. Dat je te graag wilt.. dus wacht even. Misschien zelfs beter om overmorgen te bellen. Misschien belt ze wel voor die tijd terug..
's Avonds, dus hè, UncleFunk...quote:Op zondag 22 mei 2005 23:05 schreef Logitik het volgende:
(en dan rond 7 uur)
Ga jij, als je een praatje met iemand maakt, die je lang niet gezien hebt, die persoon dan ook de hele avond aankijken enzo?quote:Op maandag 23 mei 2005 00:38 schreef 0 het volgende:
Ik wil het feest niet bederven (maar doe het toch)
Het is toch vrij normaal om een praatje te maken met iemand die je lang niet gezien hebt.
Wil niet meteen zeggen dat het wat betekent ofzo..
succes..![]()
Ik ga het gewoon proberen. Het hoeft inderdaad niets te betekenen, wat ik ook heb aangegeven in de OP. Ik twijfelde eraan of ik sjans had. Maar niet geschoten is altijd mis, en soms is het wel eens goed om dingen te doen die je normaal nooit zou doen. Dit dus, in mijn geval.quote:Op maandag 23 mei 2005 00:38 schreef 0 het volgende:
Ik wil het feest niet bederven (maar doe het toch)
Het is toch vrij normaal om een praatje te maken met iemand die je lang niet gezien hebt.
Wil niet meteen zeggen dat het wat betekent ofzo..
succes..![]()
Ik ken die film ook! alleen moet je het niet te gek maken,quote:Op maandag 23 mei 2005 07:23 schreef UncleFunk het volgende:
Voor de geïnteresseerden, ik ben geïnspireerd geraakt door de film Serendipity.
Dit wordt natuurlijk helemaal niets meer. Dat zie je toch zelf ook wel in he?quote:Op maandag 23 mei 2005 07:23 schreef UncleFunk het volgende:
Voor de geïnteresseerden, ik ben geïnspireerd geraakt door de film Serendipity.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |