uhh volgens mij is ie precies andersom hoorquote:Op zondag 22 mei 2005 20:41 schreef TheMassive het volgende:
Ja man bellen! Doen! Ja heb je, nee kun je krijgen!
Dat wordt spannend!quote:Op zondag 22 mei 2005 20:41 schreef TheMassive het volgende:
Ja man bellen! Doen! Ja heb je, nee kun je krijgen!
quote:Op zondag 22 mei 2005 20:41 schreef TheMassive het volgende:
Ja man bellen! Doen!
Het is dat je nog goed advies geeft, anders was deze post foetsiequote:
Ben zelfs vandaag jarigquote:Op zondag 22 mei 2005 21:08 schreef no1uknow het volgende:
Je moet gewoon bellen joh
BTW gefeliciteerd nog...
was gister ook jarig
Laat je niet gek maken..Je belt natuurlijk gewoon, ook al moet je ff over een drempel heen .quote:
Ik ben de drempel aan 't overklimmenquote:Op zondag 22 mei 2005 21:22 schreef Logitik het volgende:
vanavond nog bellen, kan je over het weekend praten !
gewoon nu doen! anders is het dadelijk te laat en moet je wachten tot morgen .. Geloof mij maar: jij bent blij als je het dadelijk hebt gedaan!!quote:
quote:Op zondag 22 mei 2005 21:18 schreef timbastiaansen het volgende:
Nog steeds niet gebeld????
Schiet eens op![]()
True that .. het is ook te makkelijk somsquote:Op zondag 22 mei 2005 21:29 schreef Cappy het volgende:
Gewoon bellen !
Je hoeft je geen zorgen te maken over het stalk gedoe, je belt immers niet echt out of the blue en het is maar op wat voor manier je jezelf brengt. "ja lang geleden hey! Het was gisteren een beetje moeilijk om bij te praten hoe het nu allemaal is, dus ik dacht "ga gewoon even bellen"......bla bla bla ...en dan voorstellen om wat te gaan drinken een keer ...
zolang je maar een paar keer achter elkaar JA scoort in dat gesprek moet het gewoon lukken![]()
Daar ga ik dan...quote:Op zondag 22 mei 2005 21:39 schreef raistlin6 het volgende:
nee, het is nog niet te laat, kom op, nu nog niet, na tienen wordt het wat dubieuser
hehe je gaat het echt spannend maken !quote:
Maar wel op het tweede nummer en ik kreeg haar oma aan de telefoonquote:
06-nummer vragen.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:44 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Maar wel op het tweede nummer en ik kreeg haar oma aan de telefoonZe woont op het adres waar niet werd opgenomen
haha, koel, je hebt gewoon haar oma gesprokenquote:Op zondag 22 mei 2005 21:44 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Maar wel op het tweede nummer en ik kreeg haar oma aan de telefoonZe woont op het adres waar niet werd opgenomen
Dat durfde ik dan weer niet, maar de oma zou het nog wel vragen of ik haar te pakken had gekregenquote:
Morgen terugbellenquote:Op zondag 22 mei 2005 21:46 schreef Harry_Sack het volgende:
en nu, wat ga je nu doen?
en uiteraard het resultaat hier neertypen...quote:
Dan staat het zweet al tussen je bilnaat, beter nu proberen, dan heb je nog een publiek ookquote:
Zo, 't was wel spannend. En 't blijft spannend! Morgen terugbellen en misschien haar aan de lijn krijgen...quote:Op zondag 22 mei 2005 21:43 schreef zoalshetis het volgende:
män wat heb ik een heimwee naar vlinders en hartkloppingen bij een eerste belletje!
er wordt nu toch niet opgenomen op dat nummer.....quote:Op zondag 22 mei 2005 21:50 schreef Harry_Sack het volgende:
morgen heb je hogere standaarden en verwachtingen . Het is echt beter om het nu te doen, dan heb je dat vast gehad
hij heeft d'r oma toch al gesproken. Die kan vast wel wat meer info verschaffen hoor. Oma's grijpen elke gelegenheid aan om aandacht te krijgen namelijk..quote:Op zondag 22 mei 2005 21:50 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
er wordt nu toch niet opgenomen op dat nummer.....
waarom heb je jouw nummer niet gegeven?quote:Op zondag 22 mei 2005 21:46 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Dat durfde ik dan weer niet, maar de oma zou het nog wel vragen of ik haar te pakken had gekregen
ja, maar dan had ie het meteen moeten vragen, een keer extra bellen is al een piepkleinbeetje not donequote:Op zondag 22 mei 2005 21:51 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
hij heeft d'r oma toch al gesproken. Die kan vast wel wat meer info verschaffen hoor. Oma's grijpen elke gelegenheid aan om aandacht te krijgen namelijk..
Wat is dat nou voor drivequote:Op zondag 22 mei 2005 21:52 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
ja, maar dan had ie het meteen moeten vragen, een keer extra bellen is al een piepkleinbeetje not done
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |