Dat dacht ik!quote:Op maandag 23 mei 2005 21:56 schreef mighty_myte het volgende:
belangrijk is dat je naarmate je zulke shit meer doet het je makkelijker afgaat.
en die spanning is zuur, maar toch eigenlijk wel erg vet.
het idee dat je die ene aan de lijn krijgt en dit misschien wel het begin van iets moois is moet toch voldoende motiveren.
jammer man.. maar hee volgende keer beterquote:Op maandag 23 mei 2005 21:52 schreef UncleFunk het volgende:
MISLUKT. Ik heb net een heel leuk gesprek gehad met haar, maar helaas... Ze is op dit moment al aan 't daten met iemand. Ze complimenteerde me met m'n moed die ik had om haar op te bellen. Ik baal echt hoor! Maar het voelt niet als een afgang. Ze vond het volgens mij erg leuk om te horen dat ik haar leuk vond.
quote:Op maandag 23 mei 2005 21:52 schreef UncleFunk het volgende:
MISLUKT. Ik heb net een heel leuk gesprek gehad met haar, maar helaas... Ze is op dit moment al aan 't daten met iemand. Ze complimenteerde me met m'n moed die ik had om haar op te bellen. Ik baal echt hoor! Maar het voelt niet als een afgang. Ze vond het volgens mij erg leuk om te horen dat ik haar leuk vond.
daar heb je een punt.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:58 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Dat dacht ik!
Persoonlijk vind ik bellen vele malen enger dan iemand gewoon aanspreken en mee uitvragen...
Altijd bang dat het niet overkomt zoals ik bedoel![]()
Daarom werkt het ook veel beter om d'r 'toevallig' in de stad te ontmoeten om dan samen wat te gaan shoppen ofzo.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:04 schreef mighty_myte het volgende:
klote is ook dat vrouwen van een date meteen verwachten dat ze moeten zoenen op het eind ofzo.
ze zouden meer in moeten zien dat het gewoon een date is om te kijken of het iets zou kunnen worden.
Ik belde dus, en kreeg haar moeder aan de lijn. Ze gaf haar, en toen zei ik m'n naam. Ze moest even denken wie ik ook alweer was (m'n achternaam wist ze niet meer, wel m'n voornaam, ook zaterdag al). Toen begon ik over de ontmoeting van afgelopen zaterdag, en ze vroeg met wie ik was e.d. Toen vertelde ik dat ik jarig was, en dat ik met m'n ouders en beste vriend uit eten ging. Daarna vroeg ik of ze lekker gegeten had, wat ook zo wasquote:Op maandag 23 mei 2005 21:58 schreef mighty_myte het volgende:
he UncleFunk!
wat was nou je openingszin.
klein verslagje van het gesprek?
heh dat wordt een qoute om te onthoudenquote:Op maandag 23 mei 2005 22:10 schreef NiteSpeed het volgende:
Met mijn grote bek denk ik dat jij zelfs nog meer lef hebt dan ik.
Knap van je dat je dat durft te zeggen. Ik denk dat er een aantal posters zijn die dit zo graag zouden willen durven en nu denken : had ik maar zoveel lef als TS!quote:Op maandag 23 mei 2005 22:10 schreef NiteSpeed het volgende:
Met mijn grote bek denk ik dat jij zelfs nog meer lef hebt dan ik.
Oke dannnnnnn, wij steunen je wel..quote:Op maandag 23 mei 2005 21:55 schreef mighty_myte het volgende:
ik ben van plan van de week ook iemand te bellen.
zie er nu al tegenop..
Ik vind, je moet altijd zeggen: "Ik ben veel beter/leuker/aardiger/beter in bed dan degene met wie je nu date, dus grijp je kans nu het nog kan meid" dan hapt ze of je loopt een echt goed blauwtjequote:
Nieuw topicquote:Op maandag 23 mei 2005 22:43 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Oke dannnnnnn, wij steunen je wel..
Vertelvertel!!!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |