TS; don't read thisquote:Op maandag 23 mei 2005 21:26 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Bel dan!!! Ik wil nog wat anders gaan doen vanavond. Zit constant te F5en![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik merkte hetquote:Op maandag 23 mei 2005 21:33 schreef Copycat het volgende:
Nogmaals: niets toevoegende update posts worden verwijderd!
edit: nietszeggende FB: deze post is niet zichtbaar in MyAT, maar wel in dit topic
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
Het geluk is met de dommenquote:Op maandag 23 mei 2005 21:28 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Volgens mij val ik dus met m'n neus in de boter als ik dat zo lees
Beter dan Belluh! Doen! Heb je al gebeld! Ik zit zo in spanning!quote:
Kop op! Als je nu niet doorzet, ga je helemaal af! Ze weet dat je gaat bellen, want als haar oma dat niet heeft gezegd, heeft haar broertje het wel verteld. Heb je ook gezegd: "O, dan bel ik later wel terug."? Dan zit je er écht aan vast!quote:Op maandag 23 mei 2005 21:41 schreef UncleFunk het volgende:
In gesprek, zo meteen weer opnieuw proberen. Ik ruik een negatieve afloop vanavond![]()
Denk je dat alleen omdat je haar nog steeds niet aan de lijn heeft gehad ? Misschien heeft ze wel nummermelderquote:Op maandag 23 mei 2005 21:41 schreef UncleFunk het volgende:
In gesprek, zo meteen weer opnieuw proberen. Ik ruik een negatieve afloop vanavond![]()
Misschien kan 'ie nu beter hard to get spelen en haar de gehele nacht in spanning naast de telefoon laten zittenquote:Op maandag 23 mei 2005 21:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kop op! Als je nu niet doorzet, ga je helemaal af! Ze weet dat je gaat bellen, want als haar oma dat niet heeft gezegd, heeft haar broertje het wel verteld. Heb je ook gezegd: "O, dan bel ik later wel terug."? Dan zit je er écht aan vast!
Reactie op editquote:Op maandag 23 mei 2005 21:46 schreef DonSauza het volgende:
Doe's niet!
Je zult iig nooit hebben van: 'Had ik maar een keertje gebeld'. Hoe dan oo kis het een doorbraakje voor je toch?quote:Op maandag 23 mei 2005 21:52 schreef UncleFunk het volgende:
MISLUKT. Ik heb net een heel leuk gesprek gehad met haar, maar helaas... Ze is op dit moment al aan 't daten met iemand. Ze complimenteerde me met m'n moed die ik had om haar op te bellen. Ik baal echt hoor! Maar het voelt niet als een afgang. Ze vond het volgens mij erg leuk om te horen dat ik haar leuk vond.
knap hoorquote:Op maandag 23 mei 2005 21:52 schreef UncleFunk het volgende:
MISLUKT. Ik heb net een heel leuk gesprek gehad met haar, maar helaas... Ze is op dit moment al aan 't daten met iemand. Ze complimenteerde me met m'n moed die ik had om haar op te bellen. Ik baal echt hoor! Maar het voelt niet als een afgang. Ze vond het volgens mij erg leuk om te horen dat ik haar leuk vond.
quote:Op maandag 23 mei 2005 21:52 schreef UncleFunk het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |