gelijk bellen,..!!!quote:Op maandag 23 mei 2005 23:44 schreef Brendovic het volgende:
#1 die belt je over 2 weken wel terug
#2 die vriendinnen, hoe zit het daarmee?
Sufferdquote:Op maandag 23 mei 2005 22:09 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik belde dus, en kreeg haar moeder aan de lijn. Ze gaf haar, en toen zei ik m'n naam. Ze moest even denken wie ik ook alweer was (m'n achternaam wist ze niet meer, wel m'n voornaam, ook zaterdag al). Toen begon ik over de ontmoeting van afgelopen zaterdag, en ze vroeg met wie ik was e.d. Toen vertelde ik dat ik jarig was, en dat ik met m'n ouders en beste vriend uit eten ging. Daarna vroeg ik of ze lekker gegeten had, wat ook zo was
Toen zei ik dat het afgelopen zaterdag niet het juiste moment was geweest om haar telefoonnummer te vragen en dat ik via het telefoonboek haar nummer had achterhaald om haar te vragen of ze zin had om wat te gaan drinken. Tevens vertelde ik dat ik haar oma had gesproken, en dat vond ze erg grappig. Daarna zei ze dat ze al met iemand aan het daten was, en dat ze dat heel erg lullig vond om te zeggen. Ik zei dat het niet gaf, en dat ik het gewoon probeerde. Daarbij waardeerde ze m'n moed en complimenteerde me daarvoor, ondanks het overvallen van haar.
Hierna hebben we nog gesproken over onze opleidingen en toekomst. Toen met een goed gevoel opgehangen, met het motto van misschien tot ziens ooit...
mwoa, het zaadje is reeds geplant in het hoofd van het meisje.quote:
Ja, en ze heeft eerst uitgebreid gepraat met moeders die zei: " het is toch een leuke jongen, waarom gaan jullie niet wat leuks doen?" en daarna volgde allerlei anekdotes van vroeger.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mwoa, het zaadje is reeds geplant in het hoofd van het meisje.
Ik weet nog niet of ik haar bel. Ik was zo bezopen toen ik aan het versieren was...quote:Op maandag 23 mei 2005 22:43 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Oke dannnnnnn, wij steunen je wel..
Vertelvertel!!!![]()
Volgens mij ging hij daar juist niet zozeer vanuit, maar is het meer dat zijn beste vriend er vanuit ging en UF dus maar een gokje ging wagen.quote:Op maandag 23 mei 2005 23:38 schreef Sport_Life het volgende:
K wilde het net niet zeggen, maar k zag het al n beetje aankomen, als je een vrouw spreekt wil nog niet gelijk zeggen dat ze je leuk vindt(als ik het goed begrijp ging jij daar wel een beetje vanuit).
Inderdaad, ik ging daar zeer zeker niet vanuit. Overigens denk ik niet dat er verder nog iets uitkomt, omdat ik m'n telefoonnummer niet heb achtergelaten. Ik ben overigens wel traceerbaar., mocht ze het echt willen. Daten is niet echt iets vasts, maar ik denk dat het wel redelijk serieus was, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:22 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Volgens mij ging hij daar juist niet zozeer vanuit, maar is het meer dat zijn beste vriend er vanuit ging en UF dus maar een gokje ging wagen.
Dat heb ik nu wel ontdekt, en die stap is nu een stuk gemakkelijker geworden!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:59 schreef LaZZ het volgende:
Goed opzich dat je die stap hebt gezet, zeker als je klaarblijkelijk niet zo makkelijk op meisjes afstapt. Misschien een les voor de volgende keer dat met een meisje praten altijd kan?
Het gebeurt niet zo vaak dat meisjes je helemaal negeren hoor.
Weet je dat het eigenlijk helemaal niet zo moeilijk is? Ik dacht echt niet meer dan: FoK! it, wat kan mij gebeuren! Ik heb het gewoon gedaan... Verstand op nul, bellen etc. En je ziet wat eruit is gekomen, wel een afwijzing, maar geen snoeiharde. Het was geen afgang.quote:
Neem een voorbeeld aan dit topic... Dit kan ik je echt aanraden!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 02:35 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik haar bel. Ik was zo bezopen toen ik aan het versieren was...
Maar volgens mij heeft het wel gewerkt, al weet ik niet zo goed wat ik er mee aan moet.
Zo zie je maar dat ze je niet opvreten.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:08 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Weet je dat het eigenlijk helemaal niet zo moeilijk is? Ik dacht echt niet meer dan: FoK! it, wat kan mij gebeuren! Ik heb het gewoon gedaan... Verstand op nul, bellen etc. En je ziet wat eruit is gekomen, wel een afwijzing, maar geen snoeiharde. Het was geen afgang.
Nu ik dit een keer ervaren heb, is dat absoluut gemakkelijker voor de volgende keer, omdat ik juist de angst had wél af te gaan. De beste tip die ik je kan geven is dus dat je eens moet doen wat anderen niet verwachten, of wat je zelfs van jezelf niet verwacht... Zo heb ik dat bij haar ook gebracht (als aanvulling op het verslagje van het gesprek), en zie haar reactie. Heel normaal, ze vond het absoluut niet erg ondanks dat ze wel overvallen werd door het telefoontje.
Je hebt de halve familie aan de lijn gehad en ze werd door het telefoontje overvallen? Beste communicatie daar thuis!quote:
De toon waarop ze het zei interpreteerde ik als serieus. Ik denk dat ze al verliefd isquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:03 schreef dawg het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat ze je niet opvreten.
Wel tof dat je hebt gebeld.Ik was alleen nog ietsje aanhoudender geweest, ik bedoel, wat wil een date tegenwoordig nou helemaal zeggen?
Ja inderdaad, anders bel je haar nog evenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:03 schreef dawg het volgende:
Ik was alleen nog ietsje aanhoudender geweest, ik bedoel, wat wil een date tegenwoordig nou helemaal zeggen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |