abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 mei 2005 @ 23:21:59 #226
42555 Tomek
Take on the world!
pi_27293361
Meesterlijk dit!!
pi_27293840
K wilde het net niet zeggen, maar k zag het al n beetje aankomen, als je een vrouw spreekt wil nog niet gelijk zeggen dat ze je leuk vindt (als ik het goed begrijp ging jij daar wel een beetje vanuit).

Maar desondanks toch wel respect voor je lef, ik had het niet op deze manier gedaan denk ik .
pi_27294009
#1 die belt je over 2 weken wel terug

#2 die vriendinnen, hoe zit het daarmee?
Prins Carnaval Amsterdam-Noord 2005, hoe triest het ook klinkt
  maandag 23 mei 2005 @ 23:53:38 #229
120365 het.ismij
het_ismij
pi_27294266
quote:
Op maandag 23 mei 2005 23:44 schreef Brendovic het volgende:
#1 die belt je over 2 weken wel terug

#2 die vriendinnen, hoe zit het daarmee?
gelijk bellen,..!!!
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  maandag 23 mei 2005 @ 23:59:35 #230
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_27294444
Biertje op de afloop. Zie het als een overwinning op jezelf
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 00:02:52 #231
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_27294518
Kan ik wat van je moed lenen?!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  dinsdag 24 mei 2005 @ 00:56:31 #232
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_27295762
quote:
Op maandag 23 mei 2005 22:09 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Ik belde dus, en kreeg haar moeder aan de lijn. Ze gaf haar, en toen zei ik m'n naam. Ze moest even denken wie ik ook alweer was (m'n achternaam wist ze niet meer, wel m'n voornaam, ook zaterdag al). Toen begon ik over de ontmoeting van afgelopen zaterdag, en ze vroeg met wie ik was e.d. Toen vertelde ik dat ik jarig was, en dat ik met m'n ouders en beste vriend uit eten ging. Daarna vroeg ik of ze lekker gegeten had, wat ook zo was
Toen zei ik dat het afgelopen zaterdag niet het juiste moment was geweest om haar telefoonnummer te vragen en dat ik via het telefoonboek haar nummer had achterhaald om haar te vragen of ze zin had om wat te gaan drinken. Tevens vertelde ik dat ik haar oma had gesproken, en dat vond ze erg grappig. Daarna zei ze dat ze al met iemand aan het daten was, en dat ze dat heel erg lullig vond om te zeggen. Ik zei dat het niet gaf, en dat ik het gewoon probeerde. Daarbij waardeerde ze m'n moed en complimenteerde me daarvoor, ondanks het overvallen van haar.
Hierna hebben we nog gesproken over onze opleidingen en toekomst. Toen met een goed gevoel opgehangen, met het motto van misschien tot ziens ooit...
Sufferd
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  dinsdag 24 mei 2005 @ 01:01:13 #233
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27295842
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 00:56 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Sufferd
mwoa, het zaadje is reeds geplant in het hoofd van het meisje.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 24 mei 2005 @ 01:06:34 #234
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_27295924
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 01:01 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

mwoa, het zaadje is reeds geplant in het hoofd van het meisje.
Ja, en ze heeft eerst uitgebreid gepraat met moeders die zei: " het is toch een leuke jongen, waarom gaan jullie niet wat leuks doen?" en daarna volgde allerlei anekdotes van vroeger.
Zoals ik gister al zei, je had je kans moeten grijpen en de ontsnappingswegen moeten blokkeren, dan had ze een hele andere toon aangeslagen nu...
Wat is daten nou? Dat is best wel heel vrijblijvend
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  dinsdag 24 mei 2005 @ 01:59:30 #235
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_27296563
Unclefunk, geloof mij maar als ik zeg dat dit niet het laatste is wat je van d'r gehoord hebt. Ik weet zeker dat je nu in haar hoofdje rondknalt. Kan alsnog lachen worden.
Goed opzich dat je die stap hebt gezet, zeker als je klaarblijkelijk niet zo makkelijk op meisjes afstapt. Misschien een les voor de volgende keer dat met een meisje praten altijd kan?
Het gebeurt niet zo vaak dat meisjes je helemaal negeren hoor.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_27296866
quote:
Op maandag 23 mei 2005 22:43 schreef Rhoona het volgende:

[..]

Oke dannnnnnn, wij steunen je wel..

Vertelvertel!!!
Ik weet nog niet of ik haar bel. Ik was zo bezopen toen ik aan het versieren was...
Maar volgens mij heeft het wel gewerkt, al weet ik niet zo goed wat ik er mee aan moet.

[ Bericht 38% gewijzigd door mighty_myte op 25-05-2005 00:11:07 ]
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  dinsdag 24 mei 2005 @ 02:55:48 #237
69147 Zzyzx
Wie dit leest is gek.
pi_27296960
Bellen is verstandig.
pi_27297903
quote:
Op maandag 23 mei 2005 23:38 schreef Sport_Life het volgende:
K wilde het net niet zeggen, maar k zag het al n beetje aankomen, als je een vrouw spreekt wil nog niet gelijk zeggen dat ze je leuk vindt (als ik het goed begrijp ging jij daar wel een beetje vanuit).
Volgens mij ging hij daar juist niet zozeer vanuit, maar is het meer dat zijn beste vriend er vanuit ging en UF dus maar een gokje ging wagen.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 08:54:02 #239
120365 het.ismij
het_ismij
pi_27298345
Neej het ging om sjans,..
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op dinsdag 24 mei 2005 08:22 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Volgens mij ging hij daar juist niet zozeer vanuit, maar is het meer dat zijn beste vriend er vanuit ging en UF dus maar een gokje ging wagen.
Inderdaad, ik ging daar zeer zeker niet vanuit. Overigens denk ik niet dat er verder nog iets uitkomt, omdat ik m'n telefoonnummer niet heb achtergelaten. Ik ben overigens wel traceerbaar., mocht ze het echt willen. Daten is niet echt iets vasts, maar ik denk dat het wel redelijk serieus was, eerlijk gezegd.
En voor wat betreft haar vriendinnen... Nee, die zijn absoluut niks voor mij, en ik niet voor hen
pi_27298548
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 01:59 schreef LaZZ het volgende:

Goed opzich dat je die stap hebt gezet, zeker als je klaarblijkelijk niet zo makkelijk op meisjes afstapt. Misschien een les voor de volgende keer dat met een meisje praten altijd kan?
Het gebeurt niet zo vaak dat meisjes je helemaal negeren hoor.
Dat heb ik nu wel ontdekt, en die stap is nu een stuk gemakkelijker geworden!
pi_27298668
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 00:02 schreef Public_NME het volgende:
Kan ik wat van je moed lenen?!
Weet je dat het eigenlijk helemaal niet zo moeilijk is? Ik dacht echt niet meer dan: FoK! it, wat kan mij gebeuren! Ik heb het gewoon gedaan... Verstand op nul, bellen etc. En je ziet wat eruit is gekomen, wel een afwijzing, maar geen snoeiharde. Het was geen afgang.
Nu ik dit een keer ervaren heb, is dat absoluut gemakkelijker voor de volgende keer, omdat ik juist de angst had wél af te gaan. De beste tip die ik je kan geven is dus dat je eens moet doen wat anderen niet verwachten, of wat je zelfs van jezelf niet verwacht... Zo heb ik dat bij haar ook gebracht (als aanvulling op het verslagje van het gesprek), en zie haar reactie. Heel normaal, ze vond het absoluut niet erg ondanks dat ze wel overvallen werd door het telefoontje.
pi_27298753
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 02:35 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

Ik weet nog niet of ik haar bel. Ik was zo bezopen toen ik aan het versieren was...
Maar volgens mij heeft het wel gewerkt, al weet ik niet zo goed wat ik er mee aan moet.
Neem een voorbeeld aan dit topic... Dit kan ik je echt aanraden!
pi_27298994
Goed dat je het gedaan hebt.
Wie weet dat het daten van haar op niets uitloopt, ze misschien jou wel belt (als ze je nummer heeft)

Vind het idd knap dat je de stoute schoenen hebt aangetrokken en haar hebt gebeld.
Zo te lezen is ze er zelf ook van onder de indruk.
♥ K, N, R en F ♥
pi_27305381
Even opgeschoond. Vrindelijk verzoek om ontopic te blijven.

Het is inderdaad moedig wat hij gedaan heeft en het "RESPECT"-roepen kan dus achterwege blijven.
♥ K, N, R en F ♥
pi_27317452
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 09:08 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Weet je dat het eigenlijk helemaal niet zo moeilijk is? Ik dacht echt niet meer dan: FoK! it, wat kan mij gebeuren! Ik heb het gewoon gedaan... Verstand op nul, bellen etc. En je ziet wat eruit is gekomen, wel een afwijzing, maar geen snoeiharde. Het was geen afgang.
Nu ik dit een keer ervaren heb, is dat absoluut gemakkelijker voor de volgende keer, omdat ik juist de angst had wél af te gaan. De beste tip die ik je kan geven is dus dat je eens moet doen wat anderen niet verwachten, of wat je zelfs van jezelf niet verwacht... Zo heb ik dat bij haar ook gebracht (als aanvulling op het verslagje van het gesprek), en zie haar reactie. Heel normaal, ze vond het absoluut niet erg ondanks dat ze wel overvallen werd door het telefoontje.
Zo zie je maar dat ze je niet opvreten.

Wel tof dat je hebt gebeld. Ik was alleen nog ietsje aanhoudender geweest, ik bedoel, wat wil een date tegenwoordig nou helemaal zeggen?
pi_27317619
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 09:08 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

[Verhaal]
Je hebt de halve familie aan de lijn gehad en ze werd door het telefoontje overvallen? Beste communicatie daar thuis!
pi_27320970
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 19:03 schreef dawg het volgende:

[..]

Zo zie je maar dat ze je niet opvreten.

Wel tof dat je hebt gebeld. Ik was alleen nog ietsje aanhoudender geweest, ik bedoel, wat wil een date tegenwoordig nou helemaal zeggen?
De toon waarop ze het zei interpreteerde ik als serieus. Ik denk dat ze al verliefd is
  dinsdag 24 mei 2005 @ 23:00:00 #250
42555 Tomek
Take on the world!
pi_27323856
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 19:03 schreef dawg het volgende:
Ik was alleen nog ietsje aanhoudender geweest, ik bedoel, wat wil een date tegenwoordig nou helemaal zeggen?
Ja inderdaad, anders bel je haar nog even
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')