Oh, op die manier.. Ik ga daar wisselend mee om, maar ik heb eerder de neiging om iets direct aan te pakken. Een uitzondering hier op vormen die momenten dat ik in de wetenschap ben dat ik in een minder rationele staat verkeer. En soms ben ik ook gewoon lui.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik doelde op 'domani'. Soms is mijn motto: "Stel uit tot morgen wat je vandaag niet per se hoeft te doen".
Ergens niet eens zo'n slechte vertaling.. Al is het misschien slechts een subset..quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Niet zo goed in het licht van Niet morgen, maar nu (de titel van Your erroneous zones in vertaling).
Ik acht het niet uitgesloten..quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:22 schreef Maethor het volgende:
Tjonge... zouden we de 100 nog halen voor de meet?
Dat laatste vooral. Ik weet dat het slimmer is om dingen meteen aan te pakken, maar soms verlies ik het van mijn luiheid.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:21 schreef Alicey het volgende:
Oh, op die manier.. Ik ga daar wisselend mee om, maar ik heb eerder de neiging om iets direct aan te pakken. Een uitzondering hier op vormen die momenten dat ik in de wetenschap ben dat ik in een minder rationele staat verkeer. En soms ben ik ook gewoon lui.
Als we zo doorgaan is het haalbaar.quote:
Ik ook, en dat kan heerlijk zijn.. Ik zorg wel dat het geen problemen gaat opleveren.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat laatste vooral. Ik weet dat het slimmer is om dingen meteen aan te pakken, maar soms verlies ik het van mijn luiheid.
Dat hangt af van je doelstellingen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:26 schreef Doffy het volgende:
[..]
Is niet elke post in elk topic een tvp?
Vooruit, dat compenseert elkaar dan weer een beetje.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:35 schreef Bensel het volgende:
ik heb niet elke LFC een TVP gezet.. erg hé.. maar ik ben er wel vanaf het begin al bij
je weet toch nog wel, m'n ochtend, middag, en avond TVP's?quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vooruit, dat compenseert elkaar dan weer een beetje.
In mijn geval geen optie.. Als ik weet dat ik emotioneel ga worden ontwijk ik zo mogelijk de situatie, en anders probeer ik er met zo min mogelijk schade uit te komen..quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:39 schreef Bensel het volgende:
oh ja, ik laat vaak m'n ouders dingen 'regelen' als ik zeker weet dat ik emotioneel ga worden op het moment..
Dat lijkt mij juist een gave.. Als ik kwaad/verdrietig/onmachtig ben krijg ik er juist nooit helder en beargumenteerd uit wat ik er over wil zeggen..quote:maar ik er zijn ook zeker dingen warbij ik soms zo kwaad ben, dat ik gewoon niet emotioneel KAN reageren (ik bedoel, met tranen in de ogen enz.. dan is het echt strak, beargumenteerd dingen zegen enz.. )
3 tvp's per dag nog wel.. Pas maar op voor Haus!quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:40 schreef Bensel het volgende:
[..]
je weet toch nog wel, m'n ochtend, middag, en avond TVP's?
In LFC's kan ik er nog enigszins mee leven.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
3 tvp's per dag nog wel.. Pas maar op voor Haus!
We gaan het gewoon proberen. Ik wil best zijn handje vasthouden als hij niet durft, en jij denk ik eventueel vast nog wel zijn andere handje.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Volgens mij durft FuifDuif niet naar de meet te komen.
Klopt, de titel is meer Lupa-achtig.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:04 schreef het_fokschaap het volgende:
de titel van dit topic is het tegenovergestelde van het boek dat ik nu op aanraden van Lupa aan het lezen ben
Misplaatste brieven krijg ik ook genoeg, maar daar kan het incassobureau niets aan doen, en ligt aan hun opdrachtgever. De brief die ik hier heb is echter gewoon puur broddelwerk van een incassobureau.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:03 schreef Reya het volgende:
Kut voor je, Bensel
En hier komen ook regelmatig incassobrieven aan die totaal kisplaatst zijn. De betreffende bedrijven kunnen n.m.m. eerst maar eens proberen hun administratie op orde te krijgen
wat een vreemde situatiequote:Op woensdag 18 mei 2005 18:51 schreef Bensel het volgende:
m'n ouders hebben nu net de dirigent gebeld.. en uitgelegd hoe ik er tegen over sta. Daarop heeft hij gezegd dat hij bij z'n standpunt blijft.. Wij hebben echter besloten hiermee naar het bestuur te stappen, aangezien de drigent de macht niet heeft/mag hebben om leden weg te sturen..
Kogelbrieven sturen. Helpt altijdquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:51 schreef Bensel het volgende:
m'n ouders hebben nu net de dirigent gebeld.. en uitgelegd hoe ik er tegen over sta. Daarop heeft hij gezegd dat hij bij z'n standpunt blijft.. Wij hebben echter besloten hiermee naar het bestuur te stappen, aangezien de drigent de macht niet heeft/mag hebben om leden weg te sturen..
mja.. dat vraag ik me dus ook af.. maar goed, ik kan er niet echt mee zitten.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:32 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
wat een vreemde situatiewaarom doet die dirigent zo moeilijk vraag ik me af. werk is toch ook belangrijk
Ik krijg heel vaak brieven met poeder. Ik snuif dat dan altijd op. Is dat de bedoeling?quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kogelbrieven is zoooooo 20e eeuw. Poeder is helemaal hot.
Hangt af van het etiket. Als er op het etiket Anthrax staat is het niet de bedoeling. Staat er echter cocaine op, dan zou het geen probleem mogen zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik krijg heel vaak brieven met poeder. Ik snuif dat dan altijd op. Is dat de bedoeling?
En ik al die aangestuurde enveloppen crack maar weggooienquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hangt af van het etiket. Als er op het etiket Anthrax staat is het niet de bedoeling. Staat er echter cocaine op, dan zou het geen probleem mogen zijn.
Dat had ik ook inderdaad. Kreeg ik van de politie bericht dat er een verdacht pakketje was onderschept.. Daar gaat je vers bestelde lading coke.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:51 schreef Haushofer het volgende:
[..]
En ik al die aangestuurde enveloppen crack maar weggooien![]()
Kweek je het niet zelf dan?quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat had ik ook inderdaad. Kreeg ik van de politie bericht dat er een verdacht pakketje was onderschept.. Daar gaat je vers bestelde lading coke.
Zo te zien wordt de grafiek op het laatst echter weer minder stijl.quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:11 schreef Maethor het volgende:
In de categorie "had jij niks beters te doen?"
[afbeelding]
Horizontaal de tijd (de datum waarop topic gesloten werd), verticaal het topicnummer (of totaal aantal geopende topics tot dan toe). Dubbele topics niet meegerekend; de knik rond half januari komt door de hernummering (koffietopics). Ik heb de eerste 80 meegenomen.
Ja, de laatste tijd doen we het ook wat rustiger aan. Maar het is nog niet zo erg als eind vorig jaar.quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zo te zien wordt de grafiek op het laatst echter weer minder stijl.
True, maar ik denk ook niet dat het snel zal terugvallen tot dat niveau.quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:15 schreef Maethor het volgende:
[..]
Ja, de laatste tijd doen we het ook wat rustiger aan. Maar het is nog niet zo erg als eind vorig jaar.
Nee, dat verwacht ik ook niet.quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
True, maar ik denk ook niet dat het snel zal terugvallen tot dat niveau.
Zullen we gaan concurreren met ONZ?quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:19 schreef Maethor het volgende:
[..]
Nee, dat verwacht ik ook niet.
Toen ik die datums aan het verzamelen was viel het me trouwens mee dat we grofweg nog maar ruim een halfjaar bezig zijn... en dan al ruim 80 topics vol.![]()
Da's nog niet eens de helft van wat jij post, Aliceyquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zullen we gaan concurreren met ONZ?
80 topics is trouwens ook maar 24000 posts.
24000 ben ik nog niet voorbij hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:48 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Da's nog niet eens de helft van wat jij post, Alicey
Oh, wat vind je er tot nu toe van?quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:04 schreef het_fokschaap het volgende:
de titel van dit topic is het tegenovergestelde van het boek dat ik nu op aanraden van Lupa aan het lezen ben
Ja zeg, die vervelende reacties. Houden ze dan nu eindelijk op?quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:24 schreef Alicey het volgende:
Ik ga zo een douche pakken en slapen, hoeven jullie niet langer die vervelende reacties van me te lezen.
Hij loopt helemaal verkeerd afquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ma... ma... ma... maar Nicholas Cage!
Ik ben juist DOL op films die slecht aflopen!quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:34 schreef miss_sly het volgende:
Hij loopt helemaal verkeerd af![]()
Dat trek ik niet hoor, dat hoort niet bij zulke films
Ik wil een happy end, veel![]()
![]()
![]()
![]()
enzo
Ik niet, want ik hou niet van janken om dingen als een film en zo'n film als deze triggert dat toch wel bijnaquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben juist DOL op films die slecht aflopen!
Heerlijk toch juist? Ik vind janken om een film altijd wel leuk.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:36 schreef miss_sly het volgende:
Ik niet, want ik hou niet van janken om dingen als een film en zo'n film als deze triggert dat toch wel bijna
quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:36 schreef Doffy het volgende:
Elke film loopt automatisch slecht af als Nick Cage erin mee speelt![]()
Nicholas Cage is best OK, vind ik.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:36 schreef Doffy het volgende:
Elke film loopt automatisch slecht af als Nick Cage erin mee speelt![]()
Ik ga slapen, mijn'de
gezelschap houden.
Ik niet. Ook niet om shows en weet ik veel wat. Het komt ook niet heel vaak voor, gelukkigquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Heerlijk toch juist? Ik vind janken om een film altijd wel leuk.
Ja, het is altijd wennen aan mensen die WEL een leven blijken te hebbenquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Om de een of andere reden schrik ik altijd als mensen op Fok kinderen blijken te hebben.
Oh, bij mij is het altijd raak hoor. Ik jank om niks of minder.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:38 schreef miss_sly het volgende:
Ik niet. Ook niet om shows en weet ik veel wat. Het komt ook niet heel vaak voor, gelukkig
Maar deze film is een echte tranentrekker![]()
Niet schrikken hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Om de een of andere reden schrik ik altijd als mensen op Fok kinderen blijken te hebben.
Dus natuurkundigen kunnen wel kindjes maken?quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:37 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Nee.
Reden: verjaardag van mijn zoontje.
Prachtig hequote:Op woensdag 18 mei 2005 22:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Gisteren jam, morgen jam, maar nooit vandaag jam.
- Hartenkoningin, Alice in Wonderland
Die zat vanavond in een auto. Een of andere rare theorie te toetsen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:48 schreef Haushofer het volgende:
, het leek me toch erg leuk&inspirerend om de grote WFL-natuurkunde master te ontmoeten![]()
Ik heb The Chronicles of Narnia nooit gelezen. Toch eens doen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:49 schreef Yosomite het volgende:
Prachtig he
Narnia: Het is altijd winter en nooit Kerstmis
Ik vind kinderen ook erg leuk. Zolang ze niet van mij zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:47 schreef Yosomite het volgende:
KInderen kunnen leuk zijn
Wel iets van meegekregen toen, maar ik kom verder nooit in OUD.quote:Ik heb de nodige keren op OUD gepost, met name rondom Danyel, de zoon van Phluphy
die haar drama rondom de geboorte van Danyel deelde met Fok.
Dat was zo hartverscheurend en Fokkers konden horen hoe het ook kan gaan. (De geboorte ging helemaal mis, maar Danyel leeft)
Nog steeds vind ik het een van de mooiste serie (kinder)boeken die ik ooit gelezen heb.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb The Chronicles of Narnia nooit gelezen. Toch eens doen.
Ik ben meer van The Lord of the Rings. Maar Tolkien en Lewis waren goede vrienden en dol op elkaars werk...quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:54 schreef Yosomite het volgende:
Nog steeds vind ik het een van de mooiste serie (kinder)boeken die ik ooit gelezen heb.
Ook als volwassene.
Daar werd op gegeven moment en masse het anonieme in Fok losgelaten om een moeder die haar, nu zwaar gehandicapte zoon, te ondersteunen. Danyel kreeg geen zuurstof meer bij de geboorte en heeft ernstig hersenletsel. De toekomst is erg onzeker. Zij deelt dat regelmatig met Fok.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wel iets van meegekregen toen, maar ik kom verder nooit in OUD.
Paar keer over gelezen idd, en dat er ook veel mensen waren die haar gingen helpen met dingen enzo. Da's dan wel weer mooi, dat dat op zo'n forum gebeurt.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:00 schreef Yosomite het volgende:
Daar werd op gegeven moment en masse het anonieme in Fok losgelaten om een moeder die haar, nu zwaar gehandicapte zoon, te ondersteunen. Danyel kreeg geen zuurstof meer bij de geboorte en heeft ernstig hersenletsel. De toekomst is erg onzeker. Zij deelt dat regelmatig met Fok.
Ja, en er komen daarna nog een aantal delen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:55 schreef Haushofer het volgende:
Ging dat niet over dat wonderland wat in een kast was verscholen?
Die Heisenberg was zo gek nog niet hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:48 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dus natuurkundigen kunnen wel kindjes maken?
heb nog niet heel veel gelezen, maar ik vind dat er wel erg veel de nadruk op gedachtenkracht gelegd wordt, zelfs inzake zware ziektes. maar goed, ik kan natuurljik ook niet het tegendeel bewijzen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh, wat vind je er tot nu toe van?
Je moet slecht zijn om slecht te denken!quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben juist DOL op films die slecht aflopen!
En ik dan met mijn horde FOK!kinders?quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Slecht zijn is leuk.quote:Op donderdag 19 mei 2005 08:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar ik bén slecht. In- en inslecht.
Ja, ik zat ook met mijn bek open..quote:Op donderdag 19 mei 2005 08:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik snap echt helemaal niks van die kerel. Hij is fucking 36 jaar oud en vindt het blijkbaar normaal dat zijn ouders dingen voor hem beslissen.
Ja, sorry, hoor, ik had er nu genoeg van. Hij blijft mij ervan beschuldigen dat ik iedereen op een eilandje wil en dat ik geen rekening houd met anderen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 08:44 schreef Alicey het volgende:
Ja, ik zat ook met mijn bek open..
Alleen die reacties van jou... Hmm..
O, nee.. Ik bedoel het niet op die manier! Over de inhoud of stijl heb ik niets te klagen.. Ik zie het er alleen bij mezelf ook uiteindelijk op uitlopen dat ik mijn ouders een poosje niet meer hoef te zien.. Totdat zij mij kunnen en willen accepteren en zien als wie ik ben, en niet de drang hebben om hun eigen bekrompen normen en waarden toe te passen.. Een moment wat misschien nooit komt..quote:Op donderdag 19 mei 2005 08:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, sorry, hoor, ik had er nu genoeg van. Hij blijft mij ervan beschuldigen dat ik iedereen op een eilandje wil en dat ik geen rekening houd met anderen.
Misschien moet je daarmee even wachten tot je niet meer in hetzelfde huis woont.quote:Op donderdag 19 mei 2005 08:51 schreef Alicey het volgende:
O, nee.. Ik bedoel het niet op die manier! Over de inhoud of stijl heb ik niets te klagen.. Ik zie het er alleen bij mezelf ook uiteindelijk op uitlopen dat ik mijn ouders een poosje niet meer hoef te zien.. Totdat zij mij kunnen en willen accepteren en zien als wie ik ben, en niet de drang hebben om hun eigen bekrompen normen en waarden toe te passen.. Een moment wat misschien nooit komt..
Misschien dat dat scheelt. Hoewel als ik kijk hoe zij omgaan met mijn zus... Maar die lijkt het allemaal best te vinden.quote:Op donderdag 19 mei 2005 08:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Misschien moet je daarmee even wachten tot je niet meer in hetzelfde huis woont.
Foei toch! Dat mag alleen als je gelovig bent.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben erg goed bekend met de bijbel hoor.
Oh pardon. Maar hoe moet dat dan als je ex-gelovige bent? Ik bedoel, moet je dan je geheugen wissen?quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:00 schreef Alicey het volgende:
Foei toch! Dat mag alleen als je gelovig bent.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:00 schreef Alicey het volgende:
Bright post trouwens veel in OUD, misschien is dat het Lupa.
Ducks and hides for sly
Natuurlijk! Het rode/blauwe (Ik weet niet meer welke) pilletje innemen en vergeten dat je ooit gelovig was.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh pardon. Maar hoe moet dat dan als je ex-gelovige bent? Ik bedoel, moet je dan je geheugen wissen?
Ja, zo kan ik niet boos blijvenquote:
Achter op zernike, bij het Kernfysyisch Versneller Instituut?, of ergens anders?quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:13 schreef Maethor het volgende:
Goedemorgen!
Haus, vanmiddag is er een General Physics Colloqium met als spreker Wubbo Ockels!
Nee, gewoon op het Natuurkunde & ChemieComplex. Maar wel op Zernike.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:16 schreef Bensel het volgende:
[..]
Achter op zernike, bij het Kernfysyisch Versneller Instituut?, of ergens anders?
Hee, Maethor, weet jij al zeker of je op de meet komt? We waren even aan het inventariseren.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:13 schreef Maethor het volgende:
Goedemorgen!
Haus, vanmiddag is er een General Physics Colloqium met als spreker Wubbo Ockels!
Ah k.,. ik zit nu nl op Techniek..quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:18 schreef Maethor het volgende:
[..]
Nee, gewoon op het Natuurkunde & ChemieComplex. Maar wel op Zernike.
Ik zo een skijken.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:39 schreef Doffy het volgende:
[..]
Hij heeft wat flauwekulTRU-materie gepost in het dromen-topic
Laatst was ik op een verjaardag waar een vrouw ook constant TRU-materie zat te promoten. Inclusief topkwaliteit beredeneringen. Ik zag de natuurkundige die naast me zat echt bleek wegtrekken van afgrijzenquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:39 schreef Doffy het volgende:
[..]
Mag ik ook eens mee met jou naar een verjaardag?quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:44 schreef Reya het volgende:
Laatst was ik op een verjaardag waar een vrouw ook constant TRU-materie zat te promoten. Inclusief topkwaliteit beredeneringen. Ik zag de natuurkundige die naast me zat echt bleek wegtrekken van afgrijzen
Ik zie het inderdaad helemaal voor me.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mag ik ook eens mee met jou naar een verjaardag?
Ik heb er nog een schepje bovenop gedaan.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:46 schreef Alicey het volgende:
Mijn man is verliefd op een ander.
Hele foute opmerking van mij.. Ik zal het hele subforum wel over me heenkrijgen.
Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb er nog een schepje bovenop gedaan.
Oiquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:39 schreef Doffy het volgende:
Schotland lijkt me zo gaaf!quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:09 schreef Bensel het volgende:
Mijn 'vakantie' naar schotland was trouwens een werkvakantie, aangezien ik bij een doedelzakband zit.. we hadden een heel erg druk (maar mooi programma)
Daar maak ik dan tijd voor; geen examen dat me dan tegenhoudtquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:42 schreef Doffy het volgende:
Ik ook!
Volgende WFL meet in Schotland houden?
combi met TRU, op zoek naar het monster van Loch Ness !quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:42 schreef Doffy het volgende:
Ik ook!
Pessimistquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:03 schreef Alicey het volgende:
Het heeft wel iets ja.. Maar ik vraag me af of het nou in het echt zo bijzonder is.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:44 schreef het_fokschaap het volgende:
combi met TRU, op zoek naar het monster van Loch Ness !
Ow, lijkt me echt helemaal geweldig om naar dat meer te gaanquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:44 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
combi met TRU, op zoek naar het monster van Loch Ness !
wat mij betreft zsm !quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, lijkt me echt helemaal geweldig om naar dat meer te gaan
ik ben stiekem verliefd op (een al dan niet bestaande) Nessie
En voor ik naar Schotland ga, wil ik eerst lekker veel lezen over mythen, legenden en sprookjes aldaar
Wanneer gaan we boeken?
Kan ik wel mee levenquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:48 schreef het_fokschaap het volgende:
al ben ik bang dat het monster van Loch Ness alleen naast je in bed gevonden gaat worden na een nacht flink whisky drinken
quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:47 schreef Doffy het volgende:
We cancelen de huidige meet gewoon. Combineren met de Whisky-meet![]()
Prima idee.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:42 schreef Doffy het volgende:
Ik ook!
quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:47 schreef Doffy het volgende:
We cancelen de huidige meet gewoon. Combineren met de Whisky-meet![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:![]()
![]()
Je bent zeker bang omdat ik bij je blijf slapen?
We told you so.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:01 schreef miss_sly het volgende:
Wat een gedoe weer in OUD
Stelletje wijven zijn het toch ook ooit, zeg![]()
Sommigen zijn te erg, echt waarquote:
Linkje?quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:04 schreef miss_sly het volgende:
Sommigen zijn te erg, echt waar![]()
Meestal zijn eht wel degene waarvan je het verwacht, maar soms verbazen ook anderen je.![]()
Wachtend op het 2e streepje deel 63quote:
Ze spreken daar een vreemde taal.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:07 schreef miss_sly het volgende:
Wachtend op het 2e streepje deel 63
Het getrut over termen.
tjonge jonge, waar maken ze zich druk over....
if (EnoughTime() == true)quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:07 schreef miss_sly het volgende:
Het getrut over termen.
Is ook zo.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ze spreken daar een vreemde taal.
Je bedoelt die jeukwoorden?quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het getrut over termen.
Ik vind het allebei rare woorden.. Hoewel ik zelf soms ook wel buien heb dat ik dat soort achterlijke kleutertaal uitsla.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Is ook zo.
Maar geef iedereen dan recht op zijn/haar eigen vreemde taal.
'ongi' is normaal, maar 'plop' kan niet?
dozen
Ik heb nog nooit van 'ongi' gehoord en er kwamen wel meer woorden voorbij die ik niet snapte...quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:12 schreef miss_sly het volgende:
Is ook zo.
Maar geef iedereen dan recht op zijn/haar eigen vreemde taal.
'ongi' is normaal, maar 'plop' kan niet?
dozen
Ik ook niet, maar in OUD leer je ze.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van 'ongi' gehoord en er kwamen wel meer woorden voorbij die ik niet snapte...
Ik wil ze geloof ik helemaal niet leren... Ik ben tot nu toe heel gelukkig zonder die woorden.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:18 schreef Alicey het volgende:
Ik ook niet, maar in OUD leer je ze.In een slechte bui kan ik echter wel soortgelijke woorden ombuigen tot iets jeukends.
Je mist er niets aan hoor.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik wil ze geloof ik helemaal niet leren... Ik ben tot nu toe heel gelukkig zonder die woorden.
KvK ken ik als Kamer van Koophandel. Wat het in OUD betekent weet ik niet.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat is KvK dan? Neuken?
Klussen voor Kidsquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat is KvK dan? Neuken?
Ik ben bang. Heel bang.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:22 schreef Alicey het volgende:
KvK ken ik als Kamer van Koophandel. Wat het in OUD betekent weet ik niet.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:25 schreef miss_sly het volgende:
Klussen voor Kids
je hebt ook FvF
Fucken voor Fun
Waarom miepen over plopdag?
Ik denk dat dat wel meevalt hoor.. Genoeg moeders die ook gaan gillen bij dat soort woorden.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik weet ineens weer waarom ik geen kinderen wil. Dan word ik ook zo.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:31 schreef het_fokschaap het volgende:
ow, ik dacht dat plopdag de dag was dat die moeders aan het biggen waren
quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Denk toch dat ik het bij FvF houd.
Wat is biggen nou weer dan?quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:31 schreef het_fokschaap het volgende:
ow, ik dacht dat plopdag de dag was dat die moeders aan het biggen waren
Ik doelde op het woordje.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Waarom niet? FvF is leuk! Kinderen zijn stom!
Sure.quote:
Je bedoelt bevallen? Biggen werpen? Ik dacht dat je iets anders ranzigs bedoelde.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:35 schreef het_fokschaap het volgende:
moet iemand uit de grote stad dat een friezin vertellen
Keej, danst goed!quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh, sorry. Ik bedoelde neuken.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je bedoelt bevallen? Biggen werpen?
ranzigs ? ik ? kijk mijn postgeschiedenis nog eens goed na !quote:Ik dacht dat je iets anders ranzigs bedoelde
Alsof bevallen niet iets ranzigs is.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:37 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]jaaaa, plop, plop, plop !
[..]
ranzigs ? ik ? kijk mijn postgeschiedenis nog eens goed na !
Oeioeioei, discipline-probleempje weer?quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zou verdorie vandaag de hele dag lezen. En nu zit ik de hele dag te fokken!En zometeen moet ik weg, dus het heeft nu ook al geen zin meer om nog te gaan lezen.
Schaapje vond er echter niets ranzigs in, vdaar.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Daarom zei ik 'iets anders ranzigs'.
Ik zal je morgen aan het werk sturen als ik je zie. Je moet morgen lezen?quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja! Disciplineer mij! Als ik morgenochtend op Fok kom, moet je me wegsturen.
nou ja, ik heb er zelf ooit 9 maanden in gelegen. dan went het.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Schaapje vond er echter niets ranzigs in, vdaar.
Onder andere. Ik heb een te reviewen boek en het lijkt erop dat het niet leuk is. Maar het is wel 430 pagina's.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:41 schreef Alicey het volgende:
Ik zal je morgen aan het werk sturen als ik je zie. Je moet morgen lezen?
Oei, da's dan flink worstelen..quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Onder andere. Ik heb een te reviewen boek en het lijkt erop dat het niet leuk is. Maar het is wel 430 pagina's.
Alles went.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:42 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nou ja, ik heb er zelf ooit 9 maanden in gelegen. dan went het.
Honden zijn er gek op!quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als je negen maanden in de stront gaat liggen, went dat ook. Je wilt echt nooit meer anders!
volgens mij heb jij hier zelf ooit verklaard dat je koeienstront lekker vond. heb je daar 9 maanden in gelegen ?quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als je negen maanden in de stront gaat liggen, went dat ook. Je wilt echt nooit meer anders!
Dat was paardenstront.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:45 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
volgens mij heb jij hier zelf ooit verklaard dat je koeienstront lekker vond. heb je daar 9 maanden in gelegen ?
Je geheugen is te goed. Koeienstront ruikt lekker. Of het lekker is om in te liggen, weet ik niet. Rozen ruiken ook lekker, maar je kunt er beter niet in gaan liggen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:45 schreef het_fokschaap het volgende:
volgens mij heb jij hier zelf ooit verklaard dat je koeienstront lekker vond. heb je daar 9 maanden in gelegen ?
en dat op mijn leeftijd !quote:
Da's dan ook weer waarquote:Koeienstront ruikt lekker. Of het lekker is om in te liggen, weet ik niet. Rozen ruiken ook lekker, maar je kunt er beter niet in gaan liggen.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maethor is een boerenlul! Maethor is een boerenlul! Maethor is een boerenlul!
Ik dacht dat je er trots op was? Zal ik een T-shirt voor je maken met de tekst "Proud to be a boerenlul"?quote:
een bondage demo van Meet op de meet.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:59 schreef Alicey het volgende:
*meeroept met Lupa* Wie weet neemt Meet wel wraak dan.
Oh shit.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:00 schreef Maethor het volgende:
Maethor is een heel verlegen jongetje, hoor. Dus als jullie zo gaan doen komt ie niet meer.
Tuuwk wel, want Alicey is een heel verlegen meisje. Daarom roep ik allerlei dingen op een forum, in het echt durf ik het niet.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:00 schreef Maethor het volgende:
Maethor is een heel verlegen jongetje, hoor. Dus als jullie zo gaan doen komt ie niet meer.
Inderdaad *groepsknuffel*quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh shit.
Maethor, je bent heel lief. Je bent alleen een culinair onbenul, maar dat geeft helemaal niks hoor! We houden toch van je!
quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh shit.
Maethor, je bent heel lief. Je bent alleen een culinair onbenul, maar dat geeft helemaal niks hoor! We houden toch van je!
Maethor gaat ook niet echt met een slinger lopen zwaaien.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tuuwk wel, want Alicey is een heel verlegen meisje. Daarom roep ik allerlei dingen op een forum, in het echt durf ik het niet.
En ik dan...?quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:02 schreef Doffy het volgende:
Nou ik voel een bondage-whisky-TRU-WFL-Schotland meet aankomen
Dat valt al weer mee.. Ik blijf er toch altijd een beetje bang van met Friezen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:03 schreef Maethor het volgende:
[..]
![]()
[..]
Maethor gaat ook niet echt met een slinger lopen zwaaien.
Wat wil jij er nog bijhebben dan? Ik vind bondage, whisky, TRU, WFL en Schotland allemaal wel lekker/fijn/leuk (Wat specifiek van toepassing is voor het begrip), maar we kunnen er nog veel meer bijdoen hoor.quote:
Ik wil graag paarden erbij.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:05 schreef Alicey het volgende:
Wat wil jij er nog bijhebben dan? Ik vind bondage, whisky, TRU, WFL en Schotland allemaal wel lekker/fijn/leuk (Wat specifiek van toepassing is voor het begrip), maar we kunnen er nog veel meer bijdoen hoor.
stuur hem maar een kaartje, blijf je lekker Fokken !quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jongens, ik ga zo weg. Ik heb een afscheidsfeestje van een van mijn favo docenten.
Veel plezier.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jongens, ik ga zo weg. Ik heb een afscheidsfeestje van een van mijn favo docenten.
Maar ik moet het afscheidscadeau presenteren...quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:05 schreef het_fokschaap het volgende:
stuur hem maar een kaartje, blijf je lekker Fokken !
Dan maak je er een pakket van ipv een kaart.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar ik moet het afscheidscadeau presenteren...
Ik WIST het hè, ik wíst het gewoon!quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:06 schreef Alicey het volgende:
Prima, we doen er een stukje paardenrookvlees bij.
jij springt naakt uit een taart ?quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar ik moet het afscheidscadeau presenteren...
Het cadeau ligt op school.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:06 schreef Alicey het volgende:
Dan maak je er een pakket van ipv een kaart.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:07 schreef het_fokschaap het volgende:
jij springt naakt uit een taart ?
veel plezier !
quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:07 schreef Doffy het volgende:
Voor jou hebben we stront van Schotse Hooglanders!
O, o, o, o mijn reputatie.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:08 schreef Doffy het volgende:
En je kan de aanwezige heren afwerken, Lupa!
Je weet hoe ik over paarden denk.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik WIST het hè, ik wíst het gewoon!
Die was geloof ik wat onverwachter.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:07 schreef Doffy het volgende:
[..]
Voor jou hebben we stront van Schotse Hooglanders!
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:49 schreef Alicey het volgende:
Mijn collega's zitten hier allemaal met koptelefoons op.. Zo horen ze mijn gezeur niet.
waarover zeur je dan zoal ?quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:49 schreef Alicey het volgende:
Mijn collega's zitten hier allemaal met koptelefoons op.. Zo horen ze mijn gezeur niet.
Nouja, alle computers zijn vandaag tegen me (Er zijn gewoon van die dagen dat ze massaal in verzet komen). Ik heb de neiging om dan erg melig en sarcastisch te worden. Blijkbaar zo erg dat mijn collega's het niet meer aan kunnen horen.quote:
betekent dit dat we koptelefoons mee moeten nemen naar de meet ?quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, alle computers zijn vandaag tegen me (Er zijn gewoon van die dagen dat ze massaal in verzet komen). Ik heb de neiging om dan erg melig en sarcastisch te worden. Blijkbaar zo erg dat mijn collega's het niet meer aan kunnen horen.
Als jullie lief zijn hoef ik niet melig en sarcastisch te worden.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:04 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
betekent dit dat we koptelefoons mee moeten nemen naar de meet ?
Ik ben hartstikke liefquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als jullie lief zijn hoef ik niet melig en sarcastisch te worden.
En ik ben ook niet into slagwerkquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:44 schreef Alicey het volgende:
Hoeft ook niet verkeerd te zijn. Doe jij het nodige slagwerk?![]()
![]()
Goede tip.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:45 schreef Doffy het volgende:
[..]
En ik ben ook niet into slagwerkVraag Bensel maar!
![]()
Het is een ontroerde smiley.. We zijn ontroerend lief.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:48 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
die laatste smiley maakt het dan weer ongeloofwaardig
Zo is het maar netquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is een ontroerde smiley.. We zijn ontroerend lief.
mag ik een teiltje ?quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Doffy's ware coming out ! De nacht na de meetquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:52 schreef Doffy het volgende:
[..]![]()
JIJ bent jaloers dat Lupa niet bij jou komt slapen!
Ah, je hebt stekeltjes.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:52 schreef Doffy het volgende:
[..]
Er is maar één iemand die Doffy mag aaien, en dat is.
Iddquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat zou wel sneu zijn voor Doffy'squote:Op donderdag 19 mei 2005 16:53 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Doffy's ware coming out ! De nacht na de meet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |