Misschien dat dat scheelt. Hoewel als ik kijk hoe zij omgaan met mijn zus... Maar die lijkt het allemaal best te vinden.quote:Op donderdag 19 mei 2005 08:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Misschien moet je daarmee even wachten tot je niet meer in hetzelfde huis woont.
Foei toch! Dat mag alleen als je gelovig bent.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben erg goed bekend met de bijbel hoor.
Oh pardon. Maar hoe moet dat dan als je ex-gelovige bent? Ik bedoel, moet je dan je geheugen wissen?quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:00 schreef Alicey het volgende:
Foei toch! Dat mag alleen als je gelovig bent.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:00 schreef Alicey het volgende:
Bright post trouwens veel in OUD, misschien is dat het Lupa.
Ducks and hides for sly
Natuurlijk! Het rode/blauwe (Ik weet niet meer welke) pilletje innemen en vergeten dat je ooit gelovig was.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh pardon. Maar hoe moet dat dan als je ex-gelovige bent? Ik bedoel, moet je dan je geheugen wissen?
Ja, zo kan ik niet boos blijvenquote:
Achter op zernike, bij het Kernfysyisch Versneller Instituut?, of ergens anders?quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:13 schreef Maethor het volgende:
Goedemorgen!
Haus, vanmiddag is er een General Physics Colloqium met als spreker Wubbo Ockels!
Nee, gewoon op het Natuurkunde & ChemieComplex. Maar wel op Zernike.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:16 schreef Bensel het volgende:
[..]
Achter op zernike, bij het Kernfysyisch Versneller Instituut?, of ergens anders?
Hee, Maethor, weet jij al zeker of je op de meet komt? We waren even aan het inventariseren.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:13 schreef Maethor het volgende:
Goedemorgen!
Haus, vanmiddag is er een General Physics Colloqium met als spreker Wubbo Ockels!
Ah k.,. ik zit nu nl op Techniek..quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:18 schreef Maethor het volgende:
[..]
Nee, gewoon op het Natuurkunde & ChemieComplex. Maar wel op Zernike.
Ik zo een skijken.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:39 schreef Doffy het volgende:
[..]
Hij heeft wat flauwekulTRU-materie gepost in het dromen-topic
Laatst was ik op een verjaardag waar een vrouw ook constant TRU-materie zat te promoten. Inclusief topkwaliteit beredeneringen. Ik zag de natuurkundige die naast me zat echt bleek wegtrekken van afgrijzenquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:39 schreef Doffy het volgende:
[..]
Mag ik ook eens mee met jou naar een verjaardag?quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:44 schreef Reya het volgende:
Laatst was ik op een verjaardag waar een vrouw ook constant TRU-materie zat te promoten. Inclusief topkwaliteit beredeneringen. Ik zag de natuurkundige die naast me zat echt bleek wegtrekken van afgrijzen
Ik zie het inderdaad helemaal voor me.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mag ik ook eens mee met jou naar een verjaardag?
Ik heb er nog een schepje bovenop gedaan.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:46 schreef Alicey het volgende:
Mijn man is verliefd op een ander.
Hele foute opmerking van mij.. Ik zal het hele subforum wel over me heenkrijgen.
Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb er nog een schepje bovenop gedaan.
Oiquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:39 schreef Doffy het volgende:
Schotland lijkt me zo gaaf!quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:09 schreef Bensel het volgende:
Mijn 'vakantie' naar schotland was trouwens een werkvakantie, aangezien ik bij een doedelzakband zit.. we hadden een heel erg druk (maar mooi programma)
Daar maak ik dan tijd voor; geen examen dat me dan tegenhoudtquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:42 schreef Doffy het volgende:
Ik ook!
Volgende WFL meet in Schotland houden?
combi met TRU, op zoek naar het monster van Loch Ness !quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:42 schreef Doffy het volgende:
Ik ook!
Volgende WFL meet in Schotland houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |