maar jij had er dus geen problemen mee aangezien jij zelf ook geen gesprek begonnen bent?quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:53 schreef jean19 het volgende:
nee en dat doet mij het meeste pijn dat hij niet naar mij is toegekomen
Ja, daar valt dus idd niks meer aan te veranderen. Het enige wat je rest is besluiten hoe je wilt omgaan met deze situatie. Kies in elk geval voor jezelf. Daarmee bedoel ik niet dat je weg moet gaan, maar dat je datgene moet doen wat je zčlf het beste lijkt en niet datgene wat je vindt dat je eigenlijk zou moeten doen. Ik zou eens beginnen met een heel goed gesprek en duidelijke afspraken over de toekomst.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:57 schreef jean19 het volgende:
Het lag ook niet aan hem maar aan mij en ja daar had ik het wel moeilijk mee en heb er nu inderdaad vreselijk veel spijt van dat we daar nooit een goed gesperk over gehad hebben te laat
er zijn wel 2 kidsquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als 'ie gelogen heeft en de relatie met die andere vrouw geheim gehouden heeft zou ik zelf weggaan denk ik.
Dat is wel waar maar met twee kinderen enz is het natuurlijk wel een ander verhaal. Wat schandalig is dat het weer om zo een kerel gaat die wel vreemd gaat maar de problemen in de relatie niet bespreekt. Ik zou uit elkaar gaan.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:58 schreef DarkElf het volgende:
maar goed, hoe je het ook bekijkt; hij heeft gelogen en hefet zijn heil bij een ander gezocht ..
lijkt mijzelf iets waardoor ik me zou afvragen wat ik nog te zoeken heb bij zo'n man
ja daar had hij ook wel eens aan kunnen denken.quote:
Oh, jij hebt hem gedwongen het met een ander te doen?quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:57 schreef jean19 het volgende:
Het lag ook niet aan hem maar aan mij
Daarom zeg ik 'denk ik'. Ik heb en wil geen kinderen en kan me daar dus moeilijk in inleven. Het hangt ook van de situatie af. Soms kun je inderdaad beter samen blijven wegens de kids, soms is het ook voor de kids beter om er een punt achter te zetten.quote:
De vraag is of dat op langere termijn werkt.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
en duidelijke afspraken over de toekomst.
Ik bedoel over dat weglopen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja daar had hij ook wel eens aan kunnen denken.
nu wordt zij voor het blok gezet door zijn vreemdgaan, en hij heeft de ballen dus niet om of voor zijn huwelijk te vechten of er zelf een punt achter te zetten.
Ahem. TS is ook geen gesprek begonnen, terwijl het er in de OP toch op lijkt dat ze zich er wel bewust van was dat er iets niet lekker zat. Een goede relatie valt of staat met duidelijk communiceren en duidelijke afspraken maken.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:01 schreef Megumi het volgende:
Wat schandalig is dat het weer om zo een kerel gaat die wel vreemd gaat maar de problemen in de relatie niet bespreekt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |