Hee, Maethor, weet jij al zeker of je op de meet komt? We waren even aan het inventariseren.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:13 schreef Maethor het volgende:
Goedemorgen!
Haus, vanmiddag is er een General Physics Colloqium met als spreker Wubbo Ockels!
Ah k.,. ik zit nu nl op Techniek..quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:18 schreef Maethor het volgende:
[..]
Nee, gewoon op het Natuurkunde & ChemieComplex. Maar wel op Zernike.
Ik zo een skijken.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:39 schreef Doffy het volgende:
[..]
Hij heeft wat flauwekulTRU-materie gepost in het dromen-topic
Laatst was ik op een verjaardag waar een vrouw ook constant TRU-materie zat te promoten. Inclusief topkwaliteit beredeneringen. Ik zag de natuurkundige die naast me zat echt bleek wegtrekken van afgrijzenquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:39 schreef Doffy het volgende:
[..]
Mag ik ook eens mee met jou naar een verjaardag?quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:44 schreef Reya het volgende:
Laatst was ik op een verjaardag waar een vrouw ook constant TRU-materie zat te promoten. Inclusief topkwaliteit beredeneringen. Ik zag de natuurkundige die naast me zat echt bleek wegtrekken van afgrijzen
Ik zie het inderdaad helemaal voor me.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mag ik ook eens mee met jou naar een verjaardag?
Ik heb er nog een schepje bovenop gedaan.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:46 schreef Alicey het volgende:
Mijn man is verliefd op een ander.
Hele foute opmerking van mij.. Ik zal het hele subforum wel over me heenkrijgen.
Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb er nog een schepje bovenop gedaan.
Oiquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:39 schreef Doffy het volgende:
Schotland lijkt me zo gaaf!quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:09 schreef Bensel het volgende:
Mijn 'vakantie' naar schotland was trouwens een werkvakantie, aangezien ik bij een doedelzakband zit.. we hadden een heel erg druk (maar mooi programma)
Daar maak ik dan tijd voor; geen examen dat me dan tegenhoudtquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:42 schreef Doffy het volgende:
Ik ook!
Volgende WFL meet in Schotland houden?
combi met TRU, op zoek naar het monster van Loch Ness !quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:42 schreef Doffy het volgende:
Ik ook!
Pessimistquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:03 schreef Alicey het volgende:
Het heeft wel iets ja.. Maar ik vraag me af of het nou in het echt zo bijzonder is.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:44 schreef het_fokschaap het volgende:
combi met TRU, op zoek naar het monster van Loch Ness !
Ow, lijkt me echt helemaal geweldig om naar dat meer te gaanquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:44 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
combi met TRU, op zoek naar het monster van Loch Ness !
wat mij betreft zsm !quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, lijkt me echt helemaal geweldig om naar dat meer te gaan
ik ben stiekem verliefd op (een al dan niet bestaande) Nessie
En voor ik naar Schotland ga, wil ik eerst lekker veel lezen over mythen, legenden en sprookjes aldaar
Wanneer gaan we boeken?
Kan ik wel mee levenquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:48 schreef het_fokschaap het volgende:
al ben ik bang dat het monster van Loch Ness alleen naast je in bed gevonden gaat worden na een nacht flink whisky drinken
quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:47 schreef Doffy het volgende:
We cancelen de huidige meet gewoon. Combineren met de Whisky-meet![]()
Prima idee.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:42 schreef Doffy het volgende:
Ik ook!
quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:47 schreef Doffy het volgende:
We cancelen de huidige meet gewoon. Combineren met de Whisky-meet![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:![]()
![]()
Je bent zeker bang omdat ik bij je blijf slapen?
We told you so.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:01 schreef miss_sly het volgende:
Wat een gedoe weer in OUD
Stelletje wijven zijn het toch ook ooit, zeg![]()
Sommigen zijn te erg, echt waarquote:
Linkje?quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:04 schreef miss_sly het volgende:
Sommigen zijn te erg, echt waar![]()
Meestal zijn eht wel degene waarvan je het verwacht, maar soms verbazen ook anderen je.![]()
Wachtend op het 2e streepje deel 63quote:
Ze spreken daar een vreemde taal.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:07 schreef miss_sly het volgende:
Wachtend op het 2e streepje deel 63
Het getrut over termen.
tjonge jonge, waar maken ze zich druk over....
if (EnoughTime() == true)quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:07 schreef miss_sly het volgende:
Het getrut over termen.
Is ook zo.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ze spreken daar een vreemde taal.
Je bedoelt die jeukwoorden?quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het getrut over termen.
Ik vind het allebei rare woorden.. Hoewel ik zelf soms ook wel buien heb dat ik dat soort achterlijke kleutertaal uitsla.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Is ook zo.
Maar geef iedereen dan recht op zijn/haar eigen vreemde taal.
'ongi' is normaal, maar 'plop' kan niet?
dozen
Ik heb nog nooit van 'ongi' gehoord en er kwamen wel meer woorden voorbij die ik niet snapte...quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:12 schreef miss_sly het volgende:
Is ook zo.
Maar geef iedereen dan recht op zijn/haar eigen vreemde taal.
'ongi' is normaal, maar 'plop' kan niet?
dozen
Ik ook niet, maar in OUD leer je ze.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van 'ongi' gehoord en er kwamen wel meer woorden voorbij die ik niet snapte...
Ik wil ze geloof ik helemaal niet leren... Ik ben tot nu toe heel gelukkig zonder die woorden.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:18 schreef Alicey het volgende:
Ik ook niet, maar in OUD leer je ze.In een slechte bui kan ik echter wel soortgelijke woorden ombuigen tot iets jeukends.
Je mist er niets aan hoor.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik wil ze geloof ik helemaal niet leren... Ik ben tot nu toe heel gelukkig zonder die woorden.
KvK ken ik als Kamer van Koophandel. Wat het in OUD betekent weet ik niet.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat is KvK dan? Neuken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |