Het is meer dan bijzonder in het echt.. geloof me.. Het hele land straalt echt gewoon mystiek uit.. Ik heb bijv in Edingburgh rondgelopen over the Royal Mile, terwijl het Fringe festival er was.. En toen tegen de avond met honderden mensen naar de edingburgh Millitary Tattoo.. de hele straat voor het kasteel stroomt dan vol met mensen vanuit alle steegjes enz.. geweldig om mee te maken.. voor de rest nog een wandeling van 10 kilometer over een 400 meter hoge heuvel in de buurt van Loch Lomond, Pre world pipband chapionship concert bijgewoond van 1 van de vele grade 1 bands daar, de Worlds pipeband championships meegemaakt, zelf op een competitie meegspeeld, enz enz.. We zijn naar een whiskeystokerij geweest (duurtse fles die ze hadden was een millenium edition blended, van 2000 schotse ponden, gemaakt van alle singlemalts van de beste jaren) We zaten op een prachtig universiteitscampus (van Stirling).. We hebben grotendeels mooi weer gehad (alhoewel we ook wat van de sombere dagen meegemaakt hebben)
enige nadeel waren de 'midgets'.. Dit zij kleine vliegjes, die echter gigantisch gemeen steken. (ik heb mezelf meermalen een klap in het gezicht gegeven door z'n piepklein mugje.. niet groter dan een fruitvlieg)
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15