Ja zeg, die vervelende reacties. Houden ze dan nu eindelijk op?quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:24 schreef Alicey het volgende:
Ik ga zo een douche pakken en slapen, hoeven jullie niet langer die vervelende reacties van me te lezen.
Hij loopt helemaal verkeerd afquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ma... ma... ma... maar Nicholas Cage!
Ik ben juist DOL op films die slecht aflopen!quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:34 schreef miss_sly het volgende:
Hij loopt helemaal verkeerd af![]()
Dat trek ik niet hoor, dat hoort niet bij zulke films
Ik wil een happy end, veel![]()
![]()
![]()
![]()
enzo
Ik niet, want ik hou niet van janken om dingen als een film en zo'n film als deze triggert dat toch wel bijnaquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben juist DOL op films die slecht aflopen!
Heerlijk toch juist? Ik vind janken om een film altijd wel leuk.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:36 schreef miss_sly het volgende:
Ik niet, want ik hou niet van janken om dingen als een film en zo'n film als deze triggert dat toch wel bijna
quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:36 schreef Doffy het volgende:
Elke film loopt automatisch slecht af als Nick Cage erin mee speelt![]()
Nicholas Cage is best OK, vind ik.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:36 schreef Doffy het volgende:
Elke film loopt automatisch slecht af als Nick Cage erin mee speelt![]()
Ik ga slapen, mijn'de
gezelschap houden.
Ik niet. Ook niet om shows en weet ik veel wat. Het komt ook niet heel vaak voor, gelukkigquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Heerlijk toch juist? Ik vind janken om een film altijd wel leuk.
Ja, het is altijd wennen aan mensen die WEL een leven blijken te hebbenquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Om de een of andere reden schrik ik altijd als mensen op Fok kinderen blijken te hebben.
Oh, bij mij is het altijd raak hoor. Ik jank om niks of minder.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:38 schreef miss_sly het volgende:
Ik niet. Ook niet om shows en weet ik veel wat. Het komt ook niet heel vaak voor, gelukkig
Maar deze film is een echte tranentrekker![]()
Niet schrikken hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Om de een of andere reden schrik ik altijd als mensen op Fok kinderen blijken te hebben.
Dus natuurkundigen kunnen wel kindjes maken?quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:37 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Nee.
Reden: verjaardag van mijn zoontje.
Prachtig hequote:Op woensdag 18 mei 2005 22:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Gisteren jam, morgen jam, maar nooit vandaag jam.
- Hartenkoningin, Alice in Wonderland
Die zat vanavond in een auto. Een of andere rare theorie te toetsen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:48 schreef Haushofer het volgende:
, het leek me toch erg leuk&inspirerend om de grote WFL-natuurkunde master te ontmoeten![]()
Ik heb The Chronicles of Narnia nooit gelezen. Toch eens doen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:49 schreef Yosomite het volgende:
Prachtig he
Narnia: Het is altijd winter en nooit Kerstmis
Ik vind kinderen ook erg leuk. Zolang ze niet van mij zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:47 schreef Yosomite het volgende:
KInderen kunnen leuk zijn
Wel iets van meegekregen toen, maar ik kom verder nooit in OUD.quote:Ik heb de nodige keren op OUD gepost, met name rondom Danyel, de zoon van Phluphy
die haar drama rondom de geboorte van Danyel deelde met Fok.
Dat was zo hartverscheurend en Fokkers konden horen hoe het ook kan gaan. (De geboorte ging helemaal mis, maar Danyel leeft)
Nog steeds vind ik het een van de mooiste serie (kinder)boeken die ik ooit gelezen heb.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb The Chronicles of Narnia nooit gelezen. Toch eens doen.
Ik ben meer van The Lord of the Rings. Maar Tolkien en Lewis waren goede vrienden en dol op elkaars werk...quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:54 schreef Yosomite het volgende:
Nog steeds vind ik het een van de mooiste serie (kinder)boeken die ik ooit gelezen heb.
Ook als volwassene.
Daar werd op gegeven moment en masse het anonieme in Fok losgelaten om een moeder die haar, nu zwaar gehandicapte zoon, te ondersteunen. Danyel kreeg geen zuurstof meer bij de geboorte en heeft ernstig hersenletsel. De toekomst is erg onzeker. Zij deelt dat regelmatig met Fok.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wel iets van meegekregen toen, maar ik kom verder nooit in OUD.
Paar keer over gelezen idd, en dat er ook veel mensen waren die haar gingen helpen met dingen enzo. Da's dan wel weer mooi, dat dat op zo'n forum gebeurt.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:00 schreef Yosomite het volgende:
Daar werd op gegeven moment en masse het anonieme in Fok losgelaten om een moeder die haar, nu zwaar gehandicapte zoon, te ondersteunen. Danyel kreeg geen zuurstof meer bij de geboorte en heeft ernstig hersenletsel. De toekomst is erg onzeker. Zij deelt dat regelmatig met Fok.
Ja, en er komen daarna nog een aantal delen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:55 schreef Haushofer het volgende:
Ging dat niet over dat wonderland wat in een kast was verscholen?
Die Heisenberg was zo gek nog niet hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:48 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dus natuurkundigen kunnen wel kindjes maken?
heb nog niet heel veel gelezen, maar ik vind dat er wel erg veel de nadruk op gedachtenkracht gelegd wordt, zelfs inzake zware ziektes. maar goed, ik kan natuurljik ook niet het tegendeel bewijzen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh, wat vind je er tot nu toe van?
Je moet slecht zijn om slecht te denken!quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben juist DOL op films die slecht aflopen!
En ik dan met mijn horde FOK!kinders?quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Slecht zijn is leuk.quote:Op donderdag 19 mei 2005 08:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar ik bén slecht. In- en inslecht.
Ja, ik zat ook met mijn bek open..quote:Op donderdag 19 mei 2005 08:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik snap echt helemaal niks van die kerel. Hij is fucking 36 jaar oud en vindt het blijkbaar normaal dat zijn ouders dingen voor hem beslissen.
Ja, sorry, hoor, ik had er nu genoeg van. Hij blijft mij ervan beschuldigen dat ik iedereen op een eilandje wil en dat ik geen rekening houd met anderen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 08:44 schreef Alicey het volgende:
Ja, ik zat ook met mijn bek open..
Alleen die reacties van jou... Hmm..
O, nee.. Ik bedoel het niet op die manier! Over de inhoud of stijl heb ik niets te klagen.. Ik zie het er alleen bij mezelf ook uiteindelijk op uitlopen dat ik mijn ouders een poosje niet meer hoef te zien.. Totdat zij mij kunnen en willen accepteren en zien als wie ik ben, en niet de drang hebben om hun eigen bekrompen normen en waarden toe te passen.. Een moment wat misschien nooit komt..quote:Op donderdag 19 mei 2005 08:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, sorry, hoor, ik had er nu genoeg van. Hij blijft mij ervan beschuldigen dat ik iedereen op een eilandje wil en dat ik geen rekening houd met anderen.
Misschien moet je daarmee even wachten tot je niet meer in hetzelfde huis woont.quote:Op donderdag 19 mei 2005 08:51 schreef Alicey het volgende:
O, nee.. Ik bedoel het niet op die manier! Over de inhoud of stijl heb ik niets te klagen.. Ik zie het er alleen bij mezelf ook uiteindelijk op uitlopen dat ik mijn ouders een poosje niet meer hoef te zien.. Totdat zij mij kunnen en willen accepteren en zien als wie ik ben, en niet de drang hebben om hun eigen bekrompen normen en waarden toe te passen.. Een moment wat misschien nooit komt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |