Oh, op die manier.. Ik ga daar wisselend mee om, maar ik heb eerder de neiging om iets direct aan te pakken. Een uitzondering hier op vormen die momenten dat ik in de wetenschap ben dat ik in een minder rationele staat verkeer. En soms ben ik ook gewoon lui.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik doelde op 'domani'. Soms is mijn motto: "Stel uit tot morgen wat je vandaag niet per se hoeft te doen".
Ergens niet eens zo'n slechte vertaling.. Al is het misschien slechts een subset..quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Niet zo goed in het licht van Niet morgen, maar nu (de titel van Your erroneous zones in vertaling).
Ik acht het niet uitgesloten..quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:22 schreef Maethor het volgende:
Tjonge... zouden we de 100 nog halen voor de meet?
Dat laatste vooral. Ik weet dat het slimmer is om dingen meteen aan te pakken, maar soms verlies ik het van mijn luiheid.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:21 schreef Alicey het volgende:
Oh, op die manier.. Ik ga daar wisselend mee om, maar ik heb eerder de neiging om iets direct aan te pakken. Een uitzondering hier op vormen die momenten dat ik in de wetenschap ben dat ik in een minder rationele staat verkeer. En soms ben ik ook gewoon lui.
Als we zo doorgaan is het haalbaar.quote:
Ik ook, en dat kan heerlijk zijn.. Ik zorg wel dat het geen problemen gaat opleveren.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat laatste vooral. Ik weet dat het slimmer is om dingen meteen aan te pakken, maar soms verlies ik het van mijn luiheid.
Dat hangt af van je doelstellingen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:26 schreef Doffy het volgende:
[..]
Is niet elke post in elk topic een tvp?
Vooruit, dat compenseert elkaar dan weer een beetje.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:35 schreef Bensel het volgende:
ik heb niet elke LFC een TVP gezet.. erg hé.. maar ik ben er wel vanaf het begin al bij
je weet toch nog wel, m'n ochtend, middag, en avond TVP's?quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vooruit, dat compenseert elkaar dan weer een beetje.
In mijn geval geen optie.. Als ik weet dat ik emotioneel ga worden ontwijk ik zo mogelijk de situatie, en anders probeer ik er met zo min mogelijk schade uit te komen..quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:39 schreef Bensel het volgende:
oh ja, ik laat vaak m'n ouders dingen 'regelen' als ik zeker weet dat ik emotioneel ga worden op het moment..
Dat lijkt mij juist een gave.. Als ik kwaad/verdrietig/onmachtig ben krijg ik er juist nooit helder en beargumenteerd uit wat ik er over wil zeggen..quote:maar ik er zijn ook zeker dingen warbij ik soms zo kwaad ben, dat ik gewoon niet emotioneel KAN reageren (ik bedoel, met tranen in de ogen enz.. dan is het echt strak, beargumenteerd dingen zegen enz.. )
3 tvp's per dag nog wel.. Pas maar op voor Haus!quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:40 schreef Bensel het volgende:
[..]
je weet toch nog wel, m'n ochtend, middag, en avond TVP's?
In LFC's kan ik er nog enigszins mee leven.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
3 tvp's per dag nog wel.. Pas maar op voor Haus!
We gaan het gewoon proberen. Ik wil best zijn handje vasthouden als hij niet durft, en jij denk ik eventueel vast nog wel zijn andere handje.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Volgens mij durft FuifDuif niet naar de meet te komen.
Klopt, de titel is meer Lupa-achtig.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:04 schreef het_fokschaap het volgende:
de titel van dit topic is het tegenovergestelde van het boek dat ik nu op aanraden van Lupa aan het lezen ben
Misplaatste brieven krijg ik ook genoeg, maar daar kan het incassobureau niets aan doen, en ligt aan hun opdrachtgever. De brief die ik hier heb is echter gewoon puur broddelwerk van een incassobureau.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:03 schreef Reya het volgende:
Kut voor je, Bensel
En hier komen ook regelmatig incassobrieven aan die totaal kisplaatst zijn. De betreffende bedrijven kunnen n.m.m. eerst maar eens proberen hun administratie op orde te krijgen
wat een vreemde situatiequote:Op woensdag 18 mei 2005 18:51 schreef Bensel het volgende:
m'n ouders hebben nu net de dirigent gebeld.. en uitgelegd hoe ik er tegen over sta. Daarop heeft hij gezegd dat hij bij z'n standpunt blijft.. Wij hebben echter besloten hiermee naar het bestuur te stappen, aangezien de drigent de macht niet heeft/mag hebben om leden weg te sturen..
Kogelbrieven sturen. Helpt altijdquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:51 schreef Bensel het volgende:
m'n ouders hebben nu net de dirigent gebeld.. en uitgelegd hoe ik er tegen over sta. Daarop heeft hij gezegd dat hij bij z'n standpunt blijft.. Wij hebben echter besloten hiermee naar het bestuur te stappen, aangezien de drigent de macht niet heeft/mag hebben om leden weg te sturen..
mja.. dat vraag ik me dus ook af.. maar goed, ik kan er niet echt mee zitten.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:32 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
wat een vreemde situatiewaarom doet die dirigent zo moeilijk vraag ik me af. werk is toch ook belangrijk
Ik krijg heel vaak brieven met poeder. Ik snuif dat dan altijd op. Is dat de bedoeling?quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kogelbrieven is zoooooo 20e eeuw. Poeder is helemaal hot.
Hangt af van het etiket. Als er op het etiket Anthrax staat is het niet de bedoeling. Staat er echter cocaine op, dan zou het geen probleem mogen zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik krijg heel vaak brieven met poeder. Ik snuif dat dan altijd op. Is dat de bedoeling?
En ik al die aangestuurde enveloppen crack maar weggooienquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hangt af van het etiket. Als er op het etiket Anthrax staat is het niet de bedoeling. Staat er echter cocaine op, dan zou het geen probleem mogen zijn.
Dat had ik ook inderdaad. Kreeg ik van de politie bericht dat er een verdacht pakketje was onderschept.. Daar gaat je vers bestelde lading coke.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:51 schreef Haushofer het volgende:
[..]
En ik al die aangestuurde enveloppen crack maar weggooien![]()
Kweek je het niet zelf dan?quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat had ik ook inderdaad. Kreeg ik van de politie bericht dat er een verdacht pakketje was onderschept.. Daar gaat je vers bestelde lading coke.
Zo te zien wordt de grafiek op het laatst echter weer minder stijl.quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:11 schreef Maethor het volgende:
In de categorie "had jij niks beters te doen?"
[afbeelding]
Horizontaal de tijd (de datum waarop topic gesloten werd), verticaal het topicnummer (of totaal aantal geopende topics tot dan toe). Dubbele topics niet meegerekend; de knik rond half januari komt door de hernummering (koffietopics). Ik heb de eerste 80 meegenomen.
Ja, de laatste tijd doen we het ook wat rustiger aan. Maar het is nog niet zo erg als eind vorig jaar.quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zo te zien wordt de grafiek op het laatst echter weer minder stijl.
True, maar ik denk ook niet dat het snel zal terugvallen tot dat niveau.quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:15 schreef Maethor het volgende:
[..]
Ja, de laatste tijd doen we het ook wat rustiger aan. Maar het is nog niet zo erg als eind vorig jaar.
Nee, dat verwacht ik ook niet.quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
True, maar ik denk ook niet dat het snel zal terugvallen tot dat niveau.
Zullen we gaan concurreren met ONZ?quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:19 schreef Maethor het volgende:
[..]
Nee, dat verwacht ik ook niet.
Toen ik die datums aan het verzamelen was viel het me trouwens mee dat we grofweg nog maar ruim een halfjaar bezig zijn... en dan al ruim 80 topics vol.![]()
Da's nog niet eens de helft van wat jij post, Aliceyquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zullen we gaan concurreren met ONZ?
80 topics is trouwens ook maar 24000 posts.
24000 ben ik nog niet voorbij hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:48 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Da's nog niet eens de helft van wat jij post, Alicey
Oh, wat vind je er tot nu toe van?quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:04 schreef het_fokschaap het volgende:
de titel van dit topic is het tegenovergestelde van het boek dat ik nu op aanraden van Lupa aan het lezen ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |