Volgens mij ben je het ook best wel..quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat dan weer wel
Men mag best denken dat ik dat ben hoor
Ik ben wel een beetje leuk hoor...echt waar.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Maar jij zit er toch?![]()
Of moeten we het dan alleen met Haus doen?![]()
Vertel je ook zulke goede grappen als Einstein?quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:06 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje leuk hoor...echt waar.![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:06 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje leuk hoor...echt waar.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Amperbroekies. Surinaams voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Foto's dus![]()
Zo graag dat je ze maar gaat halen?quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik wilde alleen maar zo graag dat woord gebruiken.
Nou, ik moest toch nieuwe hebben. Maar normaal zou ik natuurlijk niet aan jullie vertellen dat ik dat ging doen, want ik vertel nooit iets persoonlijks hier op Fok!quote:
Nee, jij bent inderdaad heel schuw en oppervlakkig.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, ik moest toch nieuwe hebben. Maar normaal zou ik natuurlijk niet aan jullie vertellen dat ik dat ging doen, want ik vertelt nooit iets persoonlijks hier op Fok!
Ah, op die manier. Ik gooi alles wat dat betreft op een hoop.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Met 'eten' bedoel ik doorgaans 'avondeten'.
Mwa.. gisteravond is een repetitie op een emotioneel slot uitgelopen, met als gevolg dat ik besloten heb bij die groep te gaan, terwijl ik er meer dan 10 jaar bij zit..quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:46 schreef Alicey het volgende:
Why not Bensel?
bij die groep weg te gaan?quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:55 schreef Bensel het volgende:
[..]
Mwa.. gisteravond is een repetitie op een emotioneel slot uitgelopen, met als gevolg dat ik besloten heb bij die groep te gaan, terwijl ik er meer dan 10 jaar bij zit..
Bah, daar kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:55 schreef Bensel het volgende:
[..]
Mwa.. gisteravond is een repetitie op een emotioneel slot uitgelopen, met als gevolg dat ik besloten heb bij die groep te gaan, terwijl ik er meer dan 10 jaar bij zit..
weg te gaan idd.. en ik weet voor de rest niet of ik andere mensen heb meetrek (of mee heb getrokken) Het zit zo: binnenkort zou er een optreden zijn op zaterdag Nu is het geval dat ik enkel op zaterdag werk bij de post. De komende maanden heb ik echter vanwege allerlei andere dingen al te vaak vrij moeten vragen. Ik kan niet meer vrij vragen. Dat heb ik ook gewoon gezegd, en toen werd de dirigent dus boos op mij. Hij heeft me een oneerlijke keuze gelaten, of ik ga mee, of ik hoef niet weer te komen op repetitie. en aangezien m'n werk wel voorgaat..quote:
Aah, klassieke muziek. Is het niet de taak van de dirigent om de groep bijeen te houden? Hij is vermoedelijk ook de oudste? Het lijkt me in ieder geval niet jouw taak.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:13 schreef Bensel het volgende:
....... Hij heeft me een oneerlijke keuze gelaten, of ik ga mee, of ik hoef niet weer te komen op repetitie. en aangezien m'n werk wel voorgaat..
Daar komt nog bij dat ik 1 van de weinige mensen bij die groep ben die daadwerkelijk een goede kwalitatieve inbreng heeft (door m'n hoge muzikale opleiding ed.) Ik vrees dus ook dat als ik er niet ben, dat de groep uit elkaar gaat vallen. Dat was ook 1 van de redenen (naast gezelligheid ed) dat ik nog bij die groep zat.
ma, tis een malletband.. dus niet echt klassieke muziek, maar wel vergelijkbaar.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:21 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Aah, klassieke muziek. Is het niet de taak van de dirigent om de groep bijeen te houden? Hij is vermoedelijk ook de oudste? Het lijkt me in ieder geval niet jouw taak.
Daarbij, iemand zo voor het blok zetten is 'not done'. Roept vragen op over de kwaliteiten van deze dirigent.
Dus het is nutteloos. Verspilling der tijd.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sommigen misschien wel. Algemeen is het zo dat veel mensen een discussie aangaan om anderen te overtuigen, helaas.
[..]
Hier geldt hetzelfde.
Bij W ga je ergens van uit, waarna je het ooit een keer bewezen of verworpen wordt. Je werkt dus ergens naar toe, constructief.quote:[..]
Zonder speculatie ook geen W en F.
You're clearly not seeing clear.quote:[..]
Ik zie dit nou niet bepaald, de topics zijn doorgaans gescheiden.
Maar beter.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:47 schreef Reya het volgende:
En bovendien zou je een toch al niet erg groot forum in twee nog kleinere stukken opdelen.
W & F isn't it lovely. Hoezo gortdroog? Het wil niet zeggen dat je hier 24/7 moet zitten.. er zijn ook andere subfora. Je besteedt niet je gehele dag aan één iets.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
En je krijgt dan een gortdroog ontoegankelijk forum.
Hoezo kan dan opeens alles gezegd worden?quote:en een forum waar alles zomaar gezegd kunt worden.
Ik zat al wel een tijdje te twijfelen of ik er nog veel langer bij bleef. Ik was gister ecter nogal emotioneel overquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:33 schreef Alicey het volgende:
Hoop dat je in ieder geval dat je snel weer rust er mee vindt.
Hopelijk kan je ratio er ook mee instemmen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:37 schreef Bensel het volgende:
[..]
Ik zat al wel een tijdje te twijfelen of ik er nog veel langer bij bleef. Ik was gister ecter nogal emotioneel over
Met dergelijke zaken is het altijd verstandig om er een beetje afstand van te nemen, laat het maar even rusten. Over 2 of 3 weken kijk je er met andere ogen naar.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:32 schreef Bensel het volgende:
[..]
ma, tis een malletband.. dus niet echt klassieke muziek, maar wel vergelijkbaar.
Ik wil ook niet beweren dat het makkelijk is, alleen wil je onder dergelijke omstandigheden niet altijd de beste beslissingen nemen, vaak juist emotionele beslissingen waar je achteraf spijt van krijgt. Soms is een Zuid Europese laissez fair, oftewel ''Domani'' heel verstandig.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:19 schreef Alicey het volgende:
Het laten rusten is niet altijd makkelijk, Godslasteraar. Dat soort dingen hebben op mij toch vaak meer impact dan ik zou willen..
Op die manier.. Ik draag dat zelf niet zo veel eik.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Neuh, niet echt, maar onder bepaalde kleding móet je wel een amperbroekie aan omdat je anders zo'n diagonaaleffect krijgt door je onderbroek. Dat er van die lijnen dwars over je billen lopen.
Ik las toevallig net je reactie.. Volgens mij moet dat wel duidelijk zijn, maar ik volg het wel even.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alicey: Schoonouders en geloof
Misschien ben jij beter in staat om Bright duidelijk te maken wat ik bedoel.Weer zo'n zelfde verhaal als met petitlapin en haar homobroertje.
Dat is zo. Aan de andere kant is het in ieder geval niet goed dat er aanleiding was voor een emotionele beslissing. Mocht zoiets dus alsnog tot een eventueel vervolg komen, zal er een hoop moeten veranderen. Mijn ervaring is dat men vaak niet achter die verandering staat, of iets anders zegt dan doet. Terugkomen op de beslissing neemt ook zekere risico's met zich mee.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:37 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ik wil ook niet beweren dat het makkelijk is, alleen wil je onder dergelijke omstandigheden niet altijd de beste beslissingen nemen, vaak juist emotionele beslissingen waar je achteraf spijt van krijgt.
Voor mij is dat zelfs noodzakelijk.quote:Soms is een Zuid Europese laissez fair, oftewel ''Domani'' heel verstandig.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben ook niet zo haastig ingesteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |