Ja hoor, wel lekker geslapen, ondanks dat het vroeg dag werd.quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:30 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
In Den Haag ookLekker geslapen?

Hoi Alicey!quote:

quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:46 schreef Alicey het volgende:
Why not Bensel?

Jij komt hier zo maar ongedouched binnen wandelen?quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:52 schreef het_fokschaap het volgende:moggûh
ik ga ff douchen [afbeelding]

Heey, daar is mijn knufknuf weer!quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:55 schreef OldJeller het volgende:
Haushofer, wat lees ik voor topictitel?
Ouwe Kasanova! (Met hoofdletter K.)

mja, maar nu ben ik weer fris en droog achter m'n orenquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:54 schreef Doffy het volgende:
[..]
Jij komt hier zo maar ongedouched binnen wandelen?

Ja, ik ben gepromoveerd tot mannelijke WFL-hoerquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:55 schreef OldJeller het volgende:
Haushofer, wat lees ik voor topictitel?
Ouwe Kasanova! (Met hoofdletter K.)

Hoi!quote:
I'm so proud..quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:12 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, ik ben gepromoveerd tot mannelijke WFL-hoer![]()

It's all good.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:24 schreef Alicey het volgende:
Vertel eens over je slechte jeugd en je aversie tegen L, knufknuf?

Ik was eerst vele discussies begonnen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:46 schreef Alicey het volgende:
Je hebt de (vele) discussies er over gevolgd, knufknuf?

Je hebt geloof ik een erg selectieve perceptie, want het is niet zo als je het beschrijft.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:49 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik was eerst vele discussies begonnen.
Je voorgangers (MODS van WFL) waren het wel met me eensch enz., maar het mocht niet van de mensen met hogere rang, hier op FOK!.
They're never here, they don't know what we're going through..
Dus zij wilden geen afscheiding van WF en L.
Ondertussen gaan die geesteszieke mensen hier door met hun hopeloze discussies.

Ik maak altijd gebruik van een hyperbool om iets te benadrukken.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je hebt geloof ik een erg selectieve perceptie, want het is niet zo als je het beschrijft.

Sommigen misschien wel. Algemeen is het zo dat veel mensen een discussie aangaan om anderen te overtuigen, helaas.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:55 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik maak altijd gebruik van een hyperbool om iets te benadrukken.
Dan nog, het wordt er hier niet beter op.
De mensen die hier atheïst zijn en telkens lopen te ijlen in topics, geloven die echt dat er daardoor mensen hun geloof 'verlaten'?
Hier geldt hetzelfde.quote:En andersom, mensen die de hele tijd alles zitten te verheerlijken e.d. en al het goeds brengen over een bepaald geloof, geloven zij dat op deze manier mensen gaan geloven?
Zonder speculatie ook geen W en F.quote:Nee.
Daarnaast; of iets waar of onwaar is.. er zijn amper/geen bewijzen.. dus iedereen zit het de hele tijd te speculeren.
Ik zie dit nou niet bepaald, de topics zijn doorgaans gescheiden. Mocht je hier verder over willen discussieren, dan graag in het Feedback-topic.quote:Alles over L verneukt alles waar WF voor staat op dit forum.

En je krijgt dan een gortdroog ontoegankelijk forum, en een forum waar alles zomaar gezegd kunt worden (Even extreemquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:47 schreef Reya het volgende:
En bovendien zou je een toch al niet erg groot forum in twee nog kleinere stukken opdelen.

Sillyquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Goedemiddag Miss Silly!

Omdat je dat zelf een keer vertelde en toen zei ik dat ik dat dan voortaan zou zeggen. En ik hou me altijd aan mijn beloftes.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:54 schreef miss_sly het volgende:
Silly
Waarom wordt dat er nou zo vaak van gemaakt? Zou dat dan toch iets zeggen over mij?

En Aliceyquote:

Op zich een bewonderenswaardige eigenschap, maar nu hoeft het even niet hoorquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Omdat je dat zelf een keer vertelde en toen zei ik dat ik dat dan voortaan zou zeggen. En ik hou me altijd aan mijn beloftes.

Maar jij zit er toch?quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
En je krijgt dan een gortdroog ontoegankelijk forum
(..)

Dus je bent alleen een beetje aan het autorijden?quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En Alicey
Het is wat druk met mijn klusjes; ik zit een beetje multi-inzetbaar te wezen, race van Wijchen naar Dordrecht, Den Bosch, Tilburg, Eindhoven...ik begin zelfs te denken dat ik mijn vakantie echt verdiend heb

Ik vind silly wel leuk klinken hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Op zich een bewonderenswaardige eigenschap, maar nu hoeft het even niet hoor

Ik weet niet of ik het modereren van een gortdroog forum waar de formules om je oren knallen lang vol kan houden.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Maar jij zit er toch?![]()
Of moeten we het dan alleen met Haus doen?![]()

Was dat maar waarquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dus je bent alleen een beetje aan het autorijden?

Het klinkt een tikje...euhm....domquote:

Dat laatste is altijd leuk.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Was dat maar waar
Dat doe ik er gewoon bij
Ach, het is wel weer goed voor mijn ego, want ik word weer aan alle kanten geprezen enzo

Dat dan weer welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |