Wie doet dat dan?quote:Op woensdag 18 mei 2005 07:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Goedemorgen.
Ik kan er niet zo goed tegen als mensen je iets vragen op een moment dat het te laat is om nee te zeggen (mailtje sturen "Dat-en-dat moet vandaag worden opegehaald om drie uur, doe jij dat even?")
Op die manier. In het andere geval is nee zeggen nl. heel effectief om mensen gebruik van die tactiek af te leren.quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Idd, ik zou nee kunnen zeggen. Maar het is voor een door mij geliefde docent die morgen afscheid neemt en voor hem doe ik het toch maar. Niet voor degene die me tegen de muur zette.
Hoi SC!quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:31 schreef SingleCoil het volgende:
mogu. "rug tegen de muur"-taktiek, dus. Het is nooit te laat om nee te zeggen.
Ik weet het niet..quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:24 schreef livEliveD het volgende:
Is Fok nu zo rustig of ligt het aan mij?
In Rotterdam ziet het er dan beter uit.quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:28 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Waar waar?
Zwolle om 9:15
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:55 schreef Haushofer het volgende:
Ejo Doffy, ik heb het whiskey-topic in Lifestyle ff een schop gegevenKun je mooi ff antwoord geven op mn vraag
Dat ligt niet aan jouquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:24 schreef livEliveD het volgende:
Is Fok nu zo rustig of ligt het aan mij?
Ja hoor, wel lekker geslapen, ondanks dat het vroeg dag werd.quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:30 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
In Den Haag ookLekker geslapen?
Hoi Alicey!quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:46 schreef Alicey het volgende:
Why not Bensel?
Jij komt hier zo maar ongedouched binnen wandelen?quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:52 schreef het_fokschaap het volgende:moggûh
ik ga ff douchen [afbeelding]
Heey, daar is mijn knufknuf weer!quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:55 schreef OldJeller het volgende:
Haushofer, wat lees ik voor topictitel?
Ouwe Kasanova! (Met hoofdletter K.)
mja, maar nu ben ik weer fris en droog achter m'n orenquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:54 schreef Doffy het volgende:
[..]
Jij komt hier zo maar ongedouched binnen wandelen?
Ja, ik ben gepromoveerd tot mannelijke WFL-hoerquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:55 schreef OldJeller het volgende:
Haushofer, wat lees ik voor topictitel?
Ouwe Kasanova! (Met hoofdletter K.)
Hoi!quote:
I'm so proud..quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:12 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, ik ben gepromoveerd tot mannelijke WFL-hoer![]()
It's all good.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:24 schreef Alicey het volgende:
Vertel eens over je slechte jeugd en je aversie tegen L, knufknuf?
Ik was eerst vele discussies begonnen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:46 schreef Alicey het volgende:
Je hebt de (vele) discussies er over gevolgd, knufknuf?
Je hebt geloof ik een erg selectieve perceptie, want het is niet zo als je het beschrijft.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:49 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik was eerst vele discussies begonnen.
Je voorgangers (MODS van WFL) waren het wel met me eensch enz., maar het mocht niet van de mensen met hogere rang, hier op FOK!.
They're never here, they don't know what we're going through..
Dus zij wilden geen afscheiding van WF en L.
Ondertussen gaan die geesteszieke mensen hier door met hun hopeloze discussies.
Ik maak altijd gebruik van een hyperbool om iets te benadrukken.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je hebt geloof ik een erg selectieve perceptie, want het is niet zo als je het beschrijft.
Sommigen misschien wel. Algemeen is het zo dat veel mensen een discussie aangaan om anderen te overtuigen, helaas.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:55 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik maak altijd gebruik van een hyperbool om iets te benadrukken.
Dan nog, het wordt er hier niet beter op.
De mensen die hier atheïst zijn en telkens lopen te ijlen in topics, geloven die echt dat er daardoor mensen hun geloof 'verlaten'?
Hier geldt hetzelfde.quote:En andersom, mensen die de hele tijd alles zitten te verheerlijken e.d. en al het goeds brengen over een bepaald geloof, geloven zij dat op deze manier mensen gaan geloven?
Zonder speculatie ook geen W en F.quote:Nee.
Daarnaast; of iets waar of onwaar is.. er zijn amper/geen bewijzen.. dus iedereen zit het de hele tijd te speculeren.
Ik zie dit nou niet bepaald, de topics zijn doorgaans gescheiden. Mocht je hier verder over willen discussieren, dan graag in het Feedback-topic.quote:Alles over L verneukt alles waar WF voor staat op dit forum.
En je krijgt dan een gortdroog ontoegankelijk forum, en een forum waar alles zomaar gezegd kunt worden (Even extreemquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:47 schreef Reya het volgende:
En bovendien zou je een toch al niet erg groot forum in twee nog kleinere stukken opdelen.
Sillyquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Goedemiddag Miss Silly!
Omdat je dat zelf een keer vertelde en toen zei ik dat ik dat dan voortaan zou zeggen. En ik hou me altijd aan mijn beloftes.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:54 schreef miss_sly het volgende:
Silly
Waarom wordt dat er nou zo vaak van gemaakt? Zou dat dan toch iets zeggen over mij?
En Aliceyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |