Wat hebben ze uitgehaald dan ? L_V is toch meestal wel redelijk in zijn stellingen...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voor zover mij bekend is er op de bans van Akje en L_V geen duur bepaald, en hangt het dus vooral af van hoe sterk het verhaal dat zij naar de FA's sturen is. Bans zijn het domein van FA's, waar ik maar beperkt inzicht in heb.

Weten we dat ook.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:33 schreef SingleCoil het volgende:
Die gegrilde frikandellen, da's niks trouwens.

quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voor zover mij bekend is er op de bans van Akje en L_V geen duur bepaald, en hangt het dus vooral af van hoe sterk het verhaal dat zij naar de FA's sturen is. Bans zijn het domein van FA's, waar ik maar beperkt inzicht in heb.

Akkersloot? ik was er toen niet, maar ik geloof dat er een flinke ruzie is ontstaan, ook met Alicey/Haushofer.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:50 schreef SingleCoil het volgende:
Ja maar wat heeft 'ie gedaan dan ?

Op een bijzonder onaangename manier trollen, en dit niet staken ondanks enkele waarschuwingen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:50 schreef SingleCoil het volgende:
Ja maar wat heeft 'ie gedaan dan ?

Normaal gesproken worden bans op het forum niet besproken, en zeker niet in een LFC-topic.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:55 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Akkersloot? ik was er toen niet, maar ik geloof dat er een flinke ruzie is ontstaan, ook met Alicey/Haushofer.

o.k. dit keer wel lekker slapenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:02 schreef Alicey het volgende:
Ik ga trouwens zo slapen.. Slecht geslapen vannacht, en morgen wordt het erg vroeg.
Truste allemaal!![]()

Slaap ze Aliceyquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:02 schreef Alicey het volgende:
Ik ga trouwens zo slapen.. Slecht geslapen vannacht, en morgen wordt het erg vroeg.
Truste allemaal!![]()

SingleCoil!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:06 schreef SingleCoil het volgende:
Ik had bijna een leven, maar toen kwam lupa er achter...

hoi, SingleCoil...ik heb de mogelijk misplaatste gedachte nog een leven te hebben naast Fok ondanks mijn gemiddelde van 16 posts per dag !quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:14 schreef SingleCoil het volgende:
ik dacht, er moet meer zijn in dit leven dan FOK!. Maar misschien heb ik het mis.
nu nog de gevorderde cursus ?quote:Wat heb ik ik gedaan...
1. een korte cursus buizen-audio-electronica
quote:4. sex, vooral alleen, dat is toch praktischer
als ik mijn bezigheden moest meten aan een bepaalde verhevenheid dan had ik allang zelfmoord gepleegdquote:Allemaal niet erg verheffend, behalve het gitaarspelen natuurlijk

hee, ik begin net.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:32 schreef Haushofer het volgende:
Kom ik terug, gaat iedereen slapen....mietjes.

Kom net terug van een avondje Spieghelen, met een pianist en een kerel die mondharmonica speelde en wat erbij zong...standaard bluesstukjes, maar wel leuk.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:48 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hee, ik begin net.
kom net terug van cabaret-avondje. van Muiswinkel en van Vleuten. Was leuk...en verheffend

avondje wat ?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:52 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Kom net terug van een avondje Spieghelen

Wie doet dat dan?quote:Op woensdag 18 mei 2005 07:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Goedemorgen.
Ik kan er niet zo goed tegen als mensen je iets vragen op een moment dat het te laat is om nee te zeggen (mailtje sturen "Dat-en-dat moet vandaag worden opegehaald om drie uur, doe jij dat even?")

Op die manier. In het andere geval is nee zeggen nl. heel effectief om mensen gebruik van die tactiek af te leren.quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Idd, ik zou nee kunnen zeggen. Maar het is voor een door mij geliefde docent die morgen afscheid neemt en voor hem doe ik het toch maar. Niet voor degene die me tegen de muur zette.

Hoi SC!quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:31 schreef SingleCoil het volgende:
mogu. "rug tegen de muur"-taktiek, dus. Het is nooit te laat om nee te zeggen.

Ik weet het niet..quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:24 schreef livEliveD het volgende:
Is Fok nu zo rustig of ligt het aan mij?

In Rotterdam ziet het er dan beter uit.quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:28 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Waar waar?
Zwolle om 9:15
[afbeelding]

quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:55 schreef Haushofer het volgende:
Ejo Doffy, ik heb het whiskey-topic in Lifestyle ff een schop gegevenKun je mooi ff antwoord geven op mn vraag

Dat ligt niet aan jouquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:24 schreef livEliveD het volgende:
Is Fok nu zo rustig of ligt het aan mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |