ik zit nu in m'n abstracte periodequote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:42 schreef Doffy het volgende:
Je nieuwe avatar is wel een abstract schaap, btw...
Nou, degene die ons toen assisteerde was meer een experimentele. Maar het spul is op de practica gewoon veel slechter voor elkaar dan in de vakgroepen. Heb ik het idee.quote:
Ach ja, vast wel. Deze postrate is nog wel gezond.quote:Alles went hoor!
Maar hij kan prachtmoppen vertellen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Haushofer al een tijdje niet meer gezien inderdaad.
Voor abstract is ie te wollig en heeft ie te veel ronde vormen en is ie nog te duidelijk een schaapquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:01 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik zit nu in m'n abstracte periode
Ik snap het helemaal!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:00 schreef Maethor het volgende:
Kort door de bocht zijn het gewoon meerdimensionale vectoren, al krijgt Thabit een hartaanval als ie dit leest. Een scalar is een nuldimensionale tensor (bijv. de 'm' in F = ma), en een standaard vector is een ééndimensionale (bijv. de 'F' in F = ma, of de 'a'). Deze laatste heeft dan bijv. elementen ai. Een matrix is de volgende, een tweedimensionale tensor met elementen aij. Und so weiter.
volgende avatar wordt een witte streep in een groen vlakquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Voor abstract is ie te wollig en heeft ie te veel ronde vormen en is ie nog te duidelijk een schaap
Ik weet niet of jullie vroeger op de basisschool van die houten blokjes hadden om centimeters en kubieke hectometers enzo te leren...quote:
Ik ga daar even over nadenken.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:08 schreef Maethor het volgende:
Ik weet niet of jullie vroeger op de basisschool van die houten blokjes hadden om centimeters en kubieke hectometers enzo te leren...
Eén zo'n blokje is een scalar. Een staafje van drie van die blokjes is een vector. Een vierkantje van 3 staafjes (3x3 blokjes) is een matrix, en en driedimensionale tensor zou dus een kubus van in totaal 27 blokjes zijn. Etc.
Je kunt het ook meteen weer vergeten.quote:
Heb een sociaal leven enzoquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Haushofer al een tijdje niet meer gezien inderdaad.
Ja, oorspronkelijk is ie met 2 paarden, maar met 2 tensoren kan ook wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:03 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Maar hij kan prachtmoppen vertellen.
Deze bv Over twee tensoren die zitten te klaverjassen.
Zou ook wel echt zo kunnen zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:03 schreef Maethor het volgende:
[..]
Nou, degene die ons toen assisteerde was meer een experimentele. Maar het spul is op de practica gewoon veel slechter voor elkaar dan in de vakgroepen. Heb ik het idee.
Het valt allemaal nog reuze mee inderdaad.quote:Ach ja, vast wel. Deze postrate is nog wel gezond.
Ik houd meer van galgenhumor. 2 galgen lopen over de Coolsingel..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:03 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Maar hij kan prachtmoppen vertellen.
Deze bv Over twee tensoren die zitten te klaverjassen.
Dit is toch niet zo onbegrijpelijk? Het is gewoon een duur woord en een dure notatie voor een vector die naast een richting ook een bepaalde kracht heeft.quote:
Toe maar!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:14 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Heb een sociaal leven enzoEn moet ook nog es eten. Vanavond weer jazzen
Akjequote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Toe maar!
Maar wie is er dan om mij te verwennen?
Die heeft mij nog nooit verwend en het ook niet aangeboden.. Ook heeft hij nog nooit verteld of hij een grote sterke man is (Of dat het uberhaupt een man is)..quote:
Wat zei je dan tegen je beeldscherm?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:00 schreef Yosomite het volgende:
Ik krijg hier commentaar.
"Wat is er met jou aan de hand.
Een beetje tegen je scherm zitten te praten en dan beginnen te lachen.
Heb je je pillen wel geslikt??"
Meer intiatief nemen...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die heeft mij nog nooit verwend en het ook niet aangeboden.. Ook heeft hij nog nooit verteld of hij een grote sterke man is (Of dat het uberhaupt een man is)..
Aan de hand van je voorlaatste post ging ik er maar van uitquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je vraagt je niet eens af of ik het wel wil?
Rare logica hanteer je.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Aan de hand van je voorlaatste post ging ik er maar van uit
SingleCoil!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:06 schreef SingleCoil het volgende:
Ik had bijna een leven, maar toen kwam lupa er achter...
Niets wat het haalt bij FOK! natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:14 schreef SingleCoil het volgende:
ik dacht, er moet meer zijn in dit leven dan FOK!. Maar misschien heb ik het mis.
Met een buizen-versterker, of dat weer niet?quote:Wat heb ik ik gedaan...
1. een korte cursus buizen-audio-electronica
2. gitaar gespeeld
Hoe was dat?quote:3. een paar keer opgetreden
Je zeurt zelf niet over liefde enzo?quote:4. sex, vooral alleen, dat is toch praktischer
Had je een relatie dan?quote:5. relatie beeindigd
quote:6. gewerkt
Welk boek?quote:7. moeilijk boek aan het lezen
Ook er mee opgetreden?quote:Allemaal niet erg verheffend, behalve het gitaarspelen natuurlijk
uiteraard !quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Niets wat het haalt bij FOK! natuurlijk.
nee, daar ging het juist omquote:[..]
Met een buizen-versterker, of dat weer niet?
geweldig ! We hebben nu zelfs fans !quote:[..]
Hoe was dat?
Hoezo ? Ik hou erg veel van mezelfquote:[..]
Je zeurt zelf niet over liefde enzo?
Jah...zo'n beetje...ik ben er het type niet voor denk ik.quote:[..]
Had je een relatie dan?
Tranen van de Krokodil van Piet Vroonquote:[..]
[..]
Welk boek?
Tuurlijk !quote:[..]
Ook er mee opgetreden?
quote:
Een trouwe schare?quote:geweldig ! We hebben nu zelfs fans !
Daarom hoef je er niet over te zeuren.quote:Hoezo ? Ik hou erg veel van mezelf
Dit heb ik gemist?quote:Jah...zo'n beetje...ik ben er het type niet voor denk ik.
Hmm ken ik niet.. Waar gaat het over?quote:Tranen van de Krokodil van Piet Vroon
Dan was het optreden toch zeker ook wel verheffend?quote:Tuurlijk !
Dat is tegen je principes?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:51 schreef SingleCoil het volgende:
Hmmm...ik heb mij hier kennelijk onredelijk vriendelijk gedragen...familiare gevoelens bekruipen mij.
Nee, ik sta droog.quote:Het zij zo. Nog iets leuks ? Al wat geraakt met die deeltjes ? A. nog goeie sex gehad ?
Geen pizza meer?quote:(even het vlees omkeren)
Wat is er dan zo mis met vega-pasta?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:01 schreef SingleCoil het volgende:
"vlees" is een groot woord...ik heb twee diepvriesfrikandellen onder de grill gelegd, bij wijze van experiment voor in de pasta (niks meer in huis en vega-pasta is voor homo's).
Klinkt op zich interessant.quote:Het boek gaat over wetenschapsfilosofische benadering van de psychologie en is mij van harte aanbevolen. Piet Vroon is vermoord door Jack Spijkerman, die wij nu haten.
Maar waarom is het dan voor homo's?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:14 schreef SingleCoil het volgende:
Dat het voor homo's is natuurlijk, ik ben toch geen homo ?
Maak je geen zorgen, Spijkerman heeft zich toch al onsterfelijk belachelijk gemaaktquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:01 schreef SingleCoil het volgende:
"vlees" is een groot woord...ik heb twee diepvriesfrikandellen onder de grill gelegd, bij wijze van experiment voor in de pasta (niks meer in huis en vega-pasta is voor homo's).
Het boek gaat over wetenschapsfilosofische benadering van de psychologie en is mij van harte aanbevolen. Piet Vroon is vermoord door Jack Spijkerman, die wij nu haten.
Voor zover mij bekend is er op de bans van Akje en L_V geen duur bepaald, en hangt het dus vooral af van hoe sterk het verhaal dat zij naar de FA's sturen is. Bans zijn het domein van FA's, waar ik maar beperkt inzicht in heb.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:17 schreef Godslasteraar het volgende:
hoi.
Vraagje, wat is er met Akkersloot gebeurd? die ban is toch wel weer voorbij?
Waarom ben jij geen homo?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:14 schreef SingleCoil het volgende:
Dat het voor homo's is natuurlijk, ik ben toch geen homo ?
Ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:21 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ja gek he ? Misschien is het wel heel lekker !
Zijn vrouw / vriendin had er geen problemen mee.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, Spijkerman heeft zich toch al onsterfelijk belachelijk gemaakt
Kijk, dat vind ik nou een goede vraag. Ook een erg gevaarlijke. Als 'ie niet betekenisloos was zou het vergaande consequenties kunnen hebben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |